program - uwaga pirat - jak się obronić ?

Data: 2010-11-02 16:34:49
Autor: ererer
program - uwaga pirat - jak się obronić ?
W dniu 2010-11-02 09:30, piotrek pisze:
kumpel miał przykrość "wystąpić" w tym programie. oczywiście zasłonili nr
rejestracyjne i twarz, ale spokojnie jak ktoś go znał to go rozpoznał.
więc teraz ma przerąbane. [...]

Mnie zastanawia co innego. Policję obowiązują pewne standardy m.in. tajemnica służbowa, co w sytuacji gdy odmówię pokazania dokumentów w obecności osób z zewnątrz? Operator ani ludzie zajmujący się postprodukcją nie są w żaden sposób formalnie związani z Policją, więc wspomniana tajemnica służbowa ich nie obowiązuje, a ze zdobytą wiedzą, poza jakimś publicznym rozgłaszaniem, mogą robić co chcą.

--
ererer

Data: 2010-11-03 16:05:24
Autor: Bydlę
ererer wrote:

> Mnie zastanawia co innego. Policję obowiązują pewne standardy m.in.
> tajemnica służbowa,

Ciekawe.
Czytamy z niepokojem dalej.

> co w sytuacji gdy odmówię pokazania dokumentów w
> obecności osób z zewnątrz?

Jak to, co? Żowno.
Pan policjant nie pokazuje tych dokumentów innym, a sobie spisuje z nich dane.

Kombinuj dalej.

--
Bydlę

Data: 2010-11-04 09:44:54
Autor: Sylwester Łazar
program - uwaga pirat - jak się obronić ?
Pan policjant

Kombinuj dalej.

Bydlę

Cóż za szacunek!
Rodzina w xxlicji czy osobiście?
S.

Data: 2010-11-04 10:46:04
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.11.2010 09:44, Sylwester Łazar pisze:
Pan policjant

Kombinuj dalej.

Bydlę

Cóż za szacunek!
Rodzina w xxlicji czy osobiście?
S.

Ktoś wytknął brednię, więc atakujesz personalnie?

Data: 2010-11-04 11:05:16
Autor: Sylwester Łazar
program - uwaga pirat - jak się obronić ?
Ktoś wytknął brednię, więc atakujesz personalnie?
Nie atakuje. Z ciekawości pytam.
1) Kolega szarżował.
2) Kolegę wyrzucił szef z pracy.
3) TVN przyłożyła rękę do tego.
4) Xxlicjant chciał być sławny, bo panie wystąpić w tak szanowanej tv to
nobilitacja.
5) Karany nie chciał być sławny, bo nie jest głupi.
6) Cała masa dyskutantów na p.m.s. kłóci się , bo są fakty, ale wielu
zgodnie z ruską tradycją uważa: "dobrze tak gnojowi",
choć gdyby ich filmowali podczas karania, skomleli by jak psy tak samo.
Zobaczcie, gdzie tracicie energię i czas, każdy broniąc swojej durnej strony
urojonego pomysłu.

Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
i projektowania PCB

Data: 2010-11-04 11:01:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 4 Nov 2010 11:05:16 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

Nie atakuje. Z ciekawości pytam.

a oprócz tego wszyscy zdrowi?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

program - uwaga pirat - jak się obronić ?