program - uwaga pirat - jak się obronić ?

Data: 2010-11-02 22:21:46
Autor: Adam Płaszczyca
program - uwaga pirat - jak się obronić ?
Dnia Tue, 2 Nov 2010 08:30:26 +0000 (UTC), piotrek napisał(a):

i kolesia wywalił z roboty, znajomi się nabijaj±, ludzie z miasteczka pokazuj± palcami.
i teraz mam pytanie, czy jak zatrzyma was samochód policyjny z kamer± na pokładzie (telewizja), można ż±dać wył±czenia kamery ?

JeĽdzić w koszulce 'Polsatu' :D

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2010-11-02 23:06:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-11-02 22:21, Adam PĹ‚aszczyca pisze:
Dnia Tue, 2 Nov 2010 08:30:26 +0000 (UTC), piotrek napisał(a):

i kolesia wywalił z roboty, znajomi się nabijają, ludzie z miasteczka pokazują palcami.
i teraz mam pytanie, czy jak zatrzyma was samochĂłd policyjny z kamerÄ… na
pokładzie (telewizja), można żądać wyłączenia kamery ?

Jeździć w koszulce 'Polsatu' :D

Albo TV Trwam! :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-03 13:22:27
Autor: wiki
program - uwaga pirat - jak się obronić ?
> Jeździć w koszulce 'Polsatu' :D
Albo TV Trwam! :D

albo z kutasem na wierzchu, chociaż mnie by rozpoznali bo mam dużego

Data: 2010-11-03 14:30:50
Autor: kamil

"wiki" <wroclawrules@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iarnmj$hje$1inews.gazeta.pl...
> Jeździć w koszulce 'Polsatu' :D
Albo TV Trwam! :D

albo z kutasem na wierzchu, chociaĹĽ mnie by rozpoznali bo mam duĹĽego

Z takiej pracy, gdzie szef po ptaszku cie rozpoznaje, to ja bym sam zrezygnowal czym predzej..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-04 09:45:13
Autor: Mario
W dniu 2010-11-03 15:30, kamil pisze:

> [...]

albo z kutasem na wierzchu, chociaĹĽ mnie by rozpoznali bo mam duĹĽego

Z takiej pracy, gdzie szef po ptaszku cie rozpoznaje, to ja bym sam

Dlaczego zakładasz że szef musi być facetem? ;-)

pozdrawiam
mario

program - uwaga pirat - jak się obronić ?