programistom n-recordera gratulujemy inteligencji

Data: 2009-03-29 21:41:21
Autor: Waldek Godel
programistom n-recordera gratulujemy inteligencji

Nagrania zaprogramowane wczoraj przed zmianą czasu (automatyczną
oczywiście) również automatycznie zmieniły czas.
To nic, że np. Wiadomości były wczoraj o 19:30 i dziś również o 19:30.  To
tylko w świecie równoległym.
W świecie programistów n-recordera po zmianie czasu Wiadomości sa już o
godzinie 20:30 i tak zostanie nagrane.
Widocznie jestem za głupi na programistę bo w życiu bym na to nie wpadł.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-29 23:07:19
Autor: Tomasz Wójtowicz
Waldek Godel pisze:

W świecie programistów n-recordera po zmianie czasu Wiadomości sa już o
godzinie 20:30 i tak zostanie nagrane.
Widocznie jestem za głupi na programistę bo w życiu bym na to nie wpadł.

A wpadka programistów Microsoftu z 29 lutego 1900? Prawie dokładnie to samo. To nie ty jesteś za głupi na programistę, tylko siadanie do klawiatury powoduje jakieś dziwne odmóżdżenie człowieka, który na codzień legitymuje się zwykle wykształceniem wyższym.

Z reszta, a jak jest z politykami - ledwo taki zostanie wybrany, to po chwili już głupieje obejmując państwowy urząd. A w czasie kampanii sprawiał wrażenie takiego inteligentnego...

Data: 2009-03-30 08:10:22
Autor: pawell32
Waldek Godel pisze:
[...]

mi nagrało poprawnie zaprogramowane codzienne wiadomości.
Było na 19:00 i tak nagrało.
Tam akurat znalazłem inny błąd

pawell

Data: 2009-03-30 13:11:52
Autor: TM
programistom n-recordera gratulujemy inteligencji
On Sun, 29 Mar 2009 21:41:21 +0100
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

To nie programista jest winny, a analityk lub projektant. Programista
tylko przepisal z wydrukowanej kartki zdania na jezyk zrozumialy dla
komputera.

--
TM

Data: 2009-03-30 16:23:12
Autor: Kell a
TM <trele.molere@op.pl> napisał(a):

To nie programista jest winny, a analityk lub projektant. Programista
tylko przepisal z wydrukowanej kartki zdania na jezyk zrozumialy dla
komputera.

idac dalej tym tropem nie jest winny ani programista ani
zaden analityk czy projektant, tylko testerzy

Data: 2009-03-30 15:42:50
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 30.03.2009 Kell a <kella@niematakiejdomeny.com> napisał/a:
[...]

Albo jak zwykle Waldek :D

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-01 06:16:12
Autor: GreGG
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Proszę nie obrażać Waldka. My z rozrzewnieniem wspominamy naszego Waldka informatyka,
który był w stanie szybko i sprawnie poradzić sobie z każdym problemem, aż skusił go pewien
bank z melonikiem...
;)

Data: 2009-03-31 07:58:06
Autor: TM
programistom n-recordera gratulujemy inteligencji
On Mon, 30 Mar 2009 16:23:12 +0200
Kell a <kella@niematakiejdomeny.com> wrote:

> [...]

>komputera.

idac dalej tym tropem nie jest winny ani programista ani
zaden analityk czy projektant, tylko testerzy

I tu sie myslisz. Jesli juz program nie dziala bo ma bledy to owszem,
tester go nie wychwycil, ale to wina programisty. To programista
spowodowal ten blad, a nie tester. Wielu programistow blednie mysli, ze
jesli w dalszej czesci projektu jest faza testow to mozna
napisac na szybko, a potem niech tester sie martwi i wyszuka bledy to ja
poprawie (bo poprawia sie znacznie latwiej). W powyzszym przypadku niestety nie mozna stwierdzic kto tak naprawde
zawalil, bo nie znamy ani zalozen dzialania n-recordera, ani nie mamy
kodu zrodlowego do analizy.

--
TM

Data: 2009-03-31 08:30:34
Autor: pawell32
TM pisze:
[...]

zawinił przede wszystkim programista, ale nie tylko, gdyż najlepszymi testerami są użytkownicy, a nie ma osobnego konta do zgłaszania błędów. Poza tym nie ma oprogramowania pozbawionego błędów.

pawell

Data: 2009-03-31 08:48:37
Autor: Bartłomiej Zieliński
programistom n-recordera gratulujemy inteligencji
Poza tym nie ma oprogramowania pozbawionego błędów.

Jest. Każdy program, który zawiera wyłącznie instrukcje NOP, z pewnością nie ma błędów, bo nic nie robi. A o tym że nic-nie-robienie (trudne słowo) jest bezbłędne, wiedzą doskonale polscy politycy. Którykolwiek z nich cokolwiek próbował poprawiać (czyli COŚ robić), zaraz tracił na popularności...

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-03-31 13:19:41
Autor: Jan Rudziński
programistom n-recordera gratulujemy inteligencji
Cześć wszystkim

Bartłomiej Zieliński pisze:
Poza tym nie ma oprogramowania pozbawionego błędów.

Jest. Każdy program, który zawiera wyłącznie instrukcje NOP, z pewnością nie ma błędów, bo nic nie robi.

Różnie to bywa.
Osobiście wyłapałem, że jeden konkretny egzemplarz MERY-400 na MIMUWie ma skopaną sprzętowo instrukcję NOP, bo akurat na nim program nie chciał wyjść z pętli.

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.astercity.net/~janekr

Data: 2009-04-01 11:54:30
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Jan Rudziński napisał:
Osobiście wyłapałem, że jeden konkretny egzemplarz MERY-400 na MIMUWie ma skopaną sprzętowo instrukcję NOP, bo akurat na nim program nie chciał wyjść z pętli.

No ale to wina procesora/komputera, a nie programu.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-04-01 10:24:57
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 01.04.2009 Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał/a:
[...]

Czyli błąd w mikrokodzie :) w sumie też program ;)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-04-02 19:24:37
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Sergiusz Rozanski napisał:
Czyli błąd w mikrokodzie :) w sumie też program ;)

Tak, ale ten program jest implementacją instrukcji m. in. NOP, a nie składa się z tych instrukcji.

* Bartłomiej Zieliński                http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2009-03-31 11:25:15
Autor: SW3
Dnia 31-03-2009 o 07:58:06 TM <trele.molere@op.pl> napisał(a):

W powyzszym przypadku niestety nie mozna stwierdzic kto tak naprawde
zawalil

Podejrzewam, że zawalił wpisujący dane do EPG.
Nagrania zaplanowane w sobotę wieczorem nagrały się dobrze (widocznie EPG  było wtedy już poprawione). Również nagrania zaplanowane ręcznie (ręcznie  wpisana godzina) nagrały się zgodnie z życzeniem.

--
SW3
-- --

Data: 2009-03-31 10:55:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:25:15 +0200, SW3 napisał(a):

[...]

nie, błąd jest ewidentnie w sofcie.
Zmieniona została lista nagrań. Ustawiona dzień wcześniej godzina została
przez oprogramowanie zmieniona, co osobiście sprawdziłem.
Więc to nie jest błąd zapomnienia, jakiś debil z zamysłem włożył procedurę
zmieniającą wpisy na liście nagrań, zapominając, że czas będzie zmieniony a
godziny się nie zmienią.
Lista wyglądała w ten sposób (przykładowo):
w sobotę: Wiadomości 19:30-20:30
w niedzielę: Wiadomości 20:30-21:30
szympans zauważyłby, że coś jest nie tak. --
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-31 19:52:34
Autor: Mir
Waldek Godel pisze:
[...]

jak dobrze pamietam to przy poprzedniej zmianie czasu bylo tak samo
winni sa wszyscy, a w szczegolnosci my bo zapisalismy sobie programy do nagrania ;-)

Mir

programistom n-recordera gratulujemy inteligencji