programowanie Motronic w BMW R1100R

Data: 2010-01-29 01:51:42
Autor: szynszyll
programowanie Motronic w BMW R1100R
yo!

szukam kogos kto zajmuje się programowaniem boshowskich motronicow
stosowanych w BMW serii R z lat 90. konkretnie:

mam zablokowane na 40 kW BMW r1100r z roku 1995 i szukam kogos kto
podejmie sie zmiany softu. znacie kogos takiego?

dzieki za pomoc

pozdrawiam

szynszyll
xtz750

Data: 2010-01-29 05:40:19
Autor: szynszyll
programowanie Motronic w BMW R1100R
no i juz wszystko wiem ;) polecam firme z pod czestochowy
specjalizujaca sie w tego typu uslugach - telefon:

607 68 70 81

szynszyll
xtz750

p.s. moze komus sie przyda ;)

Data: 2010-01-29 05:59:08
Autor: doktorski
On 29 Sty, 14:40, szynszyll <szynsz...@gmail.com> wrote:
no i juz wszystko wiem ;) polecam firme z pod czestochowy
specjalizujaca sie w tego typu uslugach - telefon:
Moze jakas nazwa?

pzdr, dr
K12S/525 i Fujara na wydaniu

Data: 2010-01-30 01:47:35