programy do PIT za rok 2009

Data: 2009-12-15 20:58:39
Autor: Michał
programy do PIT za rok 2009
Czy sa juz gdzieś dostępne do ściągniecia? Chodzi mi o darmowe do rozliczen osobistych. Szukalem dość dokładnie w necie i wszędzie sa na razie tylko za zeszły rok.

Data: 2009-12-19 22:12:56
Autor: Karol
programy do PIT za rok 2009
Czy sa juz gdzie� dost�pne do �ci�gniecia? Chodzi mi o darmowe do rozliczen osobistych. Szukalem do�� dok�adnie w necie i wsz�dzie sa na razie tylko za zesz�y rok.
-- ===============================================

Jak w IPS jeszcze nie ma, to chyba nikt nie ma.

--
http://farmersi.pl/index.php?idp=11004

Data: 2010-02-01 02:52:38
Autor: poradypit poradypit
programy do PIT za rok 2009
W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
Link do programu:
http://program-pit.net/

pozdrawiam

Data: 2010-02-01 03:01:17
Autor: poradypit poradypit
programy do PIT za rok 2009
te¿ u¿ywam ten program: http://program-pit.net/
fajny jest

Data: 2010-02-01 12:19:36
Autor: Tomek
programy do PIT za rok 2009
Dnia 01-02-2010 o 12:01:17 poradypit poradypit <poradypit@gmail.com>  napisaÅ‚(a):

też używam ten program: http://program-pit.net/
fajny jest

Nie przelogowałeś się chyba :)

--
Tomek

Data: 2010-02-01 12:58:29
Autor: Maddy
programy do PIT za rok 2009
W dniu 01-02-2010 11:52, poradypit poradypit pisze:
W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
Link do programu:
http://program-pit.net/

Nie jest fajny. Nie podoba mi siÄ™.
Ten fajniejszy http://pity.pl/

:-P

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-02-01 13:16:22
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
programy do PIT za rok 2009

W dniu 2010-02-01 12:58, Maddy pisze:
[...]

gość jest zadziwiający, że on taki program do druczków napisał. Inna
sprawa, że możliwość wypełnienia tylko 1 pita jest taka sobie. Niby
sobie generuję PDFy, ale jakby trzeba było poprawić, to od nowa
wklepywanie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-01 08:56:28
Autor: witek
programy do PIT za rok 2009
On 2/1/2010 6:16 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

Bo gosciowi kasa z nieba nie spada.
Chcesz miec wiecej pitow to mu zapłać i będziesz miał.
Nie ma zadnych przeszkod, zebys ten program kupił.

Data: 2010-02-01 17:34:59
Autor: Maddy
programy do PIT za rok 2009
W dniu 01-02-2010 15:56, witek pisze:
[...]

Po co. SÄ… inne za darmo, na dodatek lepsze.
W rankingu "darmowy program do pitów" ten się plasuje dość nisko.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-02-02 08:43:08
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
programy do PIT za rok 2009

W dniu 2010-02-01 17:34, Maddy pisze:
Po co. SÄ… inne za darmo, na dodatek lepsze.

Oj takiej drugiej druczkowni to nie ma.

W rankingu "darmowy program do pitów" ten się plasuje dość nisko.

O ile mówisz o Pitach Dla Szaraczków Na Rozliczenie Roczne. Ale np. do
Pit-11 ja go używałem. Tylko właśnie miałem 2 i nie dało się zapisać
osobno.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-01 17:46:04
Autor: 'Tom N'
programy do PIT za rok 2009
poradypit poradypit w

W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
Link do programu:
http://program-pit.net/

Taaa, czego ten program szuka w internecie po uruchomieniu?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-02 08:40:11
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
programy do PIT za rok 2009

W dniu 2010-02-01 17:46, 'Tom N' pisze:
[...]

Przyjaciół. Nikt nie lubi być samotnym.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-03 23:35:16
Autor: poradypit poradypit
programy do PIT za rok 2009
W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
Link do programu:
http://program-pit.net/

A dla mnie jest kiepski

:)

Data: 2010-02-03 23:40:06
Autor: poradypit poradypit
programy do PIT za rok 2009
"poradypit poradypit <poradypit@gmail.com>" <z@onet.eu> wrote in message news:hkctn5$ert$1news.onet.pl...
>W internecie jest fajny program do rozliczenia PIT.
Link do programu:
http://program-pit.net/

A dla mnie jest kiepski

Masz racjê