[1/2OT] programy lojalnościowe (PAYBACK)

Data: 2009-11-26 17:22:15
Autor: Filip Lach
[1/2OT] programy lojalnościowe (PAYBACK)
Tak się zastanawiam, czy ktoś wie po ile firmy kupują punkty w programie
lojalnościowym typu payback. Nie ukrywam, że jestem zachwycony tym programem -
punkty payback wymieniam na M&M a za jeden punkt Payback jak dzisiaj
policzyłem płacę między 0,04-0,07 PLN. Po przemnożeniu przez 5 przy wymianie
na mile daje to między 0,20-0,35 PLN za milę -  w porównaniu z milami Citi po
prostu bomba.
Zastanawiam się po ile firmy kupują te punkty, że im się to opłaca.

Data: 2009-11-26 14:53:51
Autor: szczurwa
On 26 Lis, 18:22, "Filip  Lach" <filip6...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Zdradzisz, w jaki sposób uzyskujesz ten przelicznik ? Tylko bonusowe
oferty ?

Data: 2009-11-27 09:35:25
Autor: xbartx
programy lojalnościowe (PAYBACK)
Dnia Thu, 26 Nov 2009 14:53:51 -0800, szczurwa napisał(a):

Zdradzisz, w jaki sposĂłb uzyskujesz ten przelicznik ? Tylko bonusowe
oferty ?

Też mnie to ciekawi. Na allegro (z nie promocji) chyba jest najłatwiej pkt zdobyć, ale też znowu nie tak tanio jak podał Filip.

Data: 2009-11-27 01:50:42
Autor: Krzysiek
On 27 Lis, 10:35, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Też mnie to ciekawi. Na allegro (z nie promocji) chyba jest najłatwiej
pkt zdobyć, ale też znowu nie tak tanio jak podał Filip.
Przelicznik 0,20 za mile powoduje, że 15000 mil (lot europejski np.
Katowice - Madryt, w dwie strony(?)) "kosztuje"  3000zł , plus podatki
w gotówce.
Zakupiony bilet na jakąś am datą na początku grudnia zaczynają sie w
dwie strony o 1847zł
czyli powiedzmy z podatkami za mile jest dwa dwa razy "drożej"... ale
w końcu coś kupujemy a lot jest dodatkowo...więc wygląda to trochę za
bardzo opłacalnie:)

Data: 2009-11-27 13:41:08
Autor: xbartx
Dnia Fri, 27 Nov 2009 01:50:42 -0800, Krzysiek napisał(a):

On 27 Lis, 10:35, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Też mnie to ciekawi. Na allegro (z nie promocji) chyba jest najłatwiej
pkt zdobyć, ale też znowu nie tak tanio jak podał Filip.
Przelicznik 0,20 za mile powoduje, Ĺźe 15000 mil (lot europejski np.
Katowice - Madryt, w dwie strony(?)) "kosztuje"  3000zł , plus podatki w
gotĂłwce.
Zakupiony bilet na jakąś am datą na początku grudnia zaczynają sie w
dwie strony o 1847zł

To też zależy, bo powiedzmy "Rajanem" to i się można czasami zmieścić w 200 pln ;)

Data: 2009-11-27 09:47:51
Autor: Krzysiek
On 27 Lis, 14:41, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

To też zależy, bo powiedzmy "Rajanem" to i się można czasami zmieścić w
200 pln ;)
Porównywałem ofertę tych samych przewoźników, cennik ze strony LOTu:)
Tylko różne metody płatności pln lub mile.

Data: 2009-11-27 17:01:18
Autor: Filip Lach
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisał(a):
> [...]
lami Citi po prostu bomba.

Zdradzisz, w jaki sposób uzyskujesz ten przelicznik ? Tylko bonusowe
Tak, przychodzą kupony pocztą typu wydaj 100PLN dostaniesz 3000 pkt (REAL),
albo wydaj 22 PLN dostaniesz 400 pkt (BP)

Data: 2009-11-26 22:36:29
Autor: sunwick
[1/2OT] program y lojalnościowe (PA YBACK)
o proszę, czyżby Payback w jakikolwiek sposób się komuś opłacał?
Pewnie niedługo to zmienią i zrobią przelicznik 1do1 :)

Data: 2009-11-26 22:48:11
Autor: Paul
sunwick pisze:
o proszę, czyżby Payback w jakikolwiek sposób się komuś opłacał?
Pewnie niedługo to zmienią i zrobią przelicznik 1do1 :)

koledze się pomyliło - nie dostaje się 5 mil za 1 pkt, tylko 1 mile za
5pkt:)

Data: 2009-11-26 23:02:32
Autor: sunwick
[1/2OT] pro gramy lojalnościowe (PAYBACK)
koledze się pomyliło - nie dostaje się 5 mil za 1 pkt, tylko 1 mile za
5pkt:)
i wszystko w temacie :) czyli payback to payback :D

Data: 2009-11-27 04:15:02
Autor: kashmiri
[1/2OT] programy lojalnościowe (PAYBACK)
Paul <example@example.com> had the courage to write:
sunwick pisze:
[...]

Przeczytaj post jeszcze raz  :)
k.

[1/2OT] programy lojalnościowe (PAYBACK)