programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))

Data: 2010-04-06 10:06:45
Autor: Jackare
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
Data: 2010-04-06 10:24:25
Autor: hamberg
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
On 6 Kwi, 19:06, Jackare <jackare...@gmail.com> wrote:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-...

mi sie przypomina replama s.p. JET: "Tanie paliwo - reszte sobie
podaruj"

Data: 2010-04-08 09:00:28
Autor: Massai
hamberg wrote:

> [...]
> -...

mi sie przypomina replama s.p. JET: "Tanie paliwo - reszte sobie

Lukoil przejal stacje i kontynuuje te polityke, lacznie z przedziwna
praktyka obnizania juz i tak dosc niskich cen w weekendy... i to dosc
wyraznie.

W efekcie jak ktos tankuje 4 razy w miesiacu, i wycyrkluje sobie na
weekendy, to mozna taniej jezdzic. Nie sa to duze róznice, ale np.
w Wawie na Prymasa jest lukoil i za nim BP. Ten sam wjazd nawet.
W tygodniu róznice na litrze wynosza okolo 10-15 groszy, w weekendy
20-30.
Na tym przykladzie z arta - 2000 litrów rocznie za cirka 9 tysiecy to
sie robi juz nawet 500-600 zl róznicy rocznie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-06 19:12:54
Autor: marjan
programy lojalnościowe - kalkulacje :)) )
Jackare pisze:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

Wszystko fajnie, tylko że niezgodnie z rzeczywistością.

Najwięcej punktów zdobywa się na "promocjach" za produkty/usługi ze zwiększoną liczbą punktów, ale to wymaga śledzenia i kalkulowania.
Mi się nie chce, mój tato natomiast, choć jeździ mało, zawsze takie promocje sprawdza, i bardzo dużo nagród już zdążył odebrać.

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-04-06 19:39:02
Autor: J.F.
programy lojalnościowe - kal kulacje :)))
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w
Jackare pisze:
[...]

A policzyl ile przeplaca, czy na koszt pracodawcy ?

Badzmy realistami:
a) dzialania marketingowe prowadzi sie w celu powiekszenia zarobku firmy,
b) marze na paliwie duze nie sa, duzego "zwrotu" byc nie moze.

J.

Data: 2010-04-06 20:04:45
Autor: marjan
Jackare pisze:
[...]

Policzył i twierdzi że na swoje wychodzi.

Badzmy realistami:
a) dzialania marketingowe prowadzi sie w celu powiekszenia zarobku firmy,
b) marze na paliwie duze nie sa, duzego "zwrotu" byc nie moze.

Owszem, ale promocje mają to do siebie, że mniejsza część klientów zyskuje, a większa część traci, żeby sklep (czy cośtam innego) wyszło na swoje.
W VisionExpress promocja ile lat tyle % zniżki jest raczej tylko dla ludzi starszych, z pewnością wykalkulowali to sobie tak, że poniżej pewnego wieku (30? 40 lat?) po prostu klient będzie przepłacał, jednak kosztem tego ludzi starszych obsługują prawie za darmo (80 lat i więcej).

Śmiem twierdzić, że podobnie jest tu. Mało komu się chce śledzić kiedy każda promocja się zaczyna a kiedy kończy, i tankować tak, żeby wyjść maksymalnie na swoje.

Swoją drogą pomijam stacje takie jak Orlen na Nowohuckiej w Krakowie, które są po prostu bardzo tanie, często tańsze od niemarkowych stacji, które nie mają programów lojalnościowych.

Data: 2010-04-06 11:49:21
Autor: WS
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
On 6 Kwi, 20:04, marjan <klero8....@gmail.com> wrote:

W VisionExpress promocja ile lat tyle % zni¿ki jest raczej tylko dla
ludzi starszych, z pewno¶ci± wykalkulowali to sobie tak, ¿e poni¿ej
pewnego wieku (30? 40 lat?) po prostu klient bêdzie przep³aca³, jednak
kosztem tego ludzi starszych obs³uguj± prawie za darmo (80 lat i wiêcej).

prawie... robi duza roznice... ;)

reulamin http://www.visionexpress.pl/files/pdf/2010/Regulamin__ile_lat_tyle_znizki_01022010.pdf

Te 80% to tylko na oprawy przy zakupie calych okularow, nie dotyczy
porzadniejszych (znaczy sie drogich) oprawek
Raczej nikt do tego nie doplaca, co najwyzej maja troche mniejszy
zysk...

Juz bardziej oplaca sie tam korzystac z innych promocji - typu drugie
okulaty za 1PLN, kupony znizkowe, ktore przysylaja po pierwszym
zakupie...

WS

Data: 2010-04-06 20:42:00
Autor: strach
"marjan" <klero8.tk9@gmail.com> wrote in message news:hpft3t$890$2news.agh.edu.pl...
Śmiem twierdzić, że podobnie jest tu. Mało komu się chce śledzić kiedy każda promocja się zaczyna a kiedy kończy, i tankować tak, żeby wyjść maksymalnie na swoje.

Dokładnie. To jest tzw. "przecena z przeszkodą", polega na tym że można się zakwalifikować do zniżki po pokonaniu pewnej przeszkody. Tu przeszkoda polega na tym, że trzeba 1) śledzić promocje 2) pofatygować się w terminie określonym przez organizatora. Fajnie to opisał Robert H. Frank w książce "Ekonomia bez tajemnic", polecam.

Data: 2010-04-07 11:26:06
Autor: Paweł Ubysz
programy lojalnościowe - kal kulacje :)))

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:hpft3t$890$2news.agh.edu.pl...
..
[...]

Znizka w Vision Express jest tylko na oprawki. I to nie na wszystkie.  Za szkÅ‚a zawsze pÅ‚acisz 100%.

Data: 2010-04-07 12:33:55
Autor: Kub@
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
A policzyl ile przeplaca, czy na koszt pracodawcy ?

Policzy³ i twierdzi ¿e na swoje wychodzi.

Tak jak kupi³em p³yn do spryskiwaczy na BP. Super okazja + 300pkt.
P³yn 36 z³(w sklepach lepszy Apsik 12-18). Do tego p³yn BP jest fatalnej jako¶ci.
A co daje 300pkt? Generalnie 3 z³ poniewa¿ przy zu¿ywaniu punktów z Payback 10000 to równowarto¶æ 100z³.
¦redni interes.

Kub@

Data: 2010-04-07 15:54:13
Autor: WS
On 7 Kwi, 12:33, "Kub@" <kuba_pr...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

to juz zalezy czyimi pieniedzmi sie placi ;)
np. moja kuzynka jakis czas temu majac sluzbowy samochod miala prikaz,
zeby byl czysty i na biezace wydatki z tym zwiazane miala limit
bodajze 800PLN/mc (myjnia, plyn do sprysk. i tego typu duperele...).
Na takich klientow licza... Praktycznie zawsze jak bralem fakture na
paliwo proponowali mi plyn do spryskiwaczy, ale akurat mieli pecha, bo
ja placilem swoimi ;)

WS

Data: 2010-04-07 15:58:10
Autor: WS
On 8 Kwi, 00:54, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
Praktycznie zawsze jak bralem fakture na
paliwo proponowali mi plyn do spryskiwaczy, ale akurat mieli pecha, bo
ja placilem swoimi ;)

BTW - na stanie firmy mialem tez motocykl - jak bralem fakture
tankujac go kilka blondynek na stacjach rowniez proponowalo mi plyn ;)
z odpowiedzia na pytanie co mam z nim zrobic mialy lekki problem ;)

WS

Data: 2010-04-07 22:08:17
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik Kub@ kuba_praca@poczta.onet.pl ...

[...]

pamietam jak jeszcze ca³kiem niedawno przekonywano mnie na grupie, ze plyny z shella czy BP sa najlpesze i generalnie super hiper dobre.
Zastanawia mnie - po co ten plyn kupowa³es? Nie wiedzia³es, ze w sklepie taniej?
Ja akurat plyn na stacji kupi³em moze dwa razy w zyciu, ale juz inne rzeczy - dlaczego nie. Wiadomo, ze jak cos jest na stacji 2 razy drozsze, to ma³o kto kupi to dla puntków payback. Ale jak ceny sa porownywalne z konkurencja - dlaczego nie? No i skad przekonanie, ze kazdy liczy kazda z³otówke przy zakupach? Jeszcze raz powtarzam - czesto liczy sie wygoda a nie roznica 5z³.

Data: 2010-04-08 10:12:05
Autor: Kub@
[...]
Skoñczy³ mi siê p³yn i jecha³em z ca³kiem bia³± od solanki szyb± przy -10 st. Nie wiedzia³em kompletnie nic przez jakie¶ 10km i pierwsz± stacj± by³o BP :)
Bez przymusu na punkty bym nie polecia³ :)

Data: 2010-04-08 10:58:38
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
Osobnik posiadaj±cy mail Kub@ napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

No wlasnie.
Dok³adnie w takich samych sytuacjach kilka razy kupi³em na stacji. P³acisz wiecej za to, ze awaryjnie mozesz kupic plyn 24h na dobe.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2010-04-07 00:06:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-04-06 19:39, J.F. pisze:

A policzyl ile przeplaca, czy na koszt pracodawcy ?

Jarek - to nie tak do końca ;)

Na ten przykład orlen:

Punktów za paliwo na flotę NIE MA
Są, jeśli tankujesz ichnią vervę ... zwykłe paliwa nie są punktowane ... Pracodawca nie widzi powodu (no i słusznie) płacić za vervę, więc daje ci kartę na zwykłe paliwo ... punktów NIET ....

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-04-08 00:25:26
Autor: Rafał Woźniak
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

[...]

jesteś pewien? mnie za flotę na zwykłe paliwo (nie verva) punkty nabili.
jakieś dwa tygodnie temu to było

Data: 2010-04-09 21:06:14
Autor: Mariusz
programy lojalnościowe - kalkulacje :)))

Data: 2010-04-08 00:27:28
Autor: Adam P³aszczyca
programy lojalnościowe - kalkulacje :)) )
Dnia Wed, 07 Apr 2010 00:06:53 +0200, "Rafa³ \"SP\" Gil" napisa³(a):

Punktów za paliwo na flotê NIE MA
S±, je¶li tankujesz ichni± vervê ... zwyk³e paliwa nie s± punktowane ... Pracodawca nie widzi powodu (no i s³usznie) p³aciæ za vervê, wiêc daje ci kartê na zwyk³e paliwo ... punktów NIET ....

Cholercia, to mnie zatrudnia kto, je¶li nie pracodawca? :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2010-04-06 21:56:05
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik Jackare jackare.pl@gmail.com ...

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-na
iwny,1459766,415

ja czesto kupuje na BP napoje energetyczne i wtedy mam sporo punktów ekstra. To samo np. ostatnio za zapiekanke góralska. O myjni juz nie wspominajac.

Z drugiej strony - SHELL kasuje punkty!!!

Data: 2010-04-07 08:40:04
Autor: Mirek Ptak
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje : )))
Dnia 2010-04-06 23:56,  *Budzik* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Z drugiej strony - SHELL kasuje punkty!!!

Z tego co wiem BP ju¿ te¿ (no w³a¶ciwie to PayBack) po 3 latach.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-04-07 07:37:30
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

Z drugiej strony - SHELL kasuje punkty!!!

Z tego co wiem BP ju¿ te¿ (no w³a¶ciwie to PayBack) po 3 latach.

tak, ale z tego co pamietam - artyku³ stawia³ teze, ze kasuja wszyscy poza Shellem.

Data: 2010-04-06 22:35:32
Autor: huri_khan
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
Dnia Tue, 6 Apr 2010 10:06:45 -0700 (PDT), Jackare napisa³(a):

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

To gdzie mam tankowac je¿eli najtañsze paliwo w okolicy mam na Shellu,
który na dodatek jest najbli¿ej mojego domu ?

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-04-07 08:24:19
Autor: szwagier
Jackare pisze:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

E, tam :)
Po pierwsze stacje sieciowe wcale nie musza byc drozsze od "niezaleznych", po drugie punkty za paliwo i punkty za zakupy w sklepikach to zupelnie inna bajka a po trzecie mam w poblizu stacje BP, Orlen i jakas niezalezna i wprawdzie na niezaleznej paliwo jest jakies 3 grosze tansze niz na tamtych ale obsluga tak niesympatyczna ze te 3 grosze wiecej to niewielka cena za obsluge przez usmiechnietego - i to w dodatku naturalnie!! - pracownika.

szwagier

Data: 2010-04-07 07:37:29
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik szwagier kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm ...

Jackare pisze:
[...]

zawsze mnie to smieszy - skad przypuszczenie, ze ludzie wybieraja stacje przez 5gr róznicy w cenie a nie np. przez to, ze jest mi³o, ³adnie, schludnie i czysto.
To tak jak z allegro - niby wszyscy kupuja bo tania. A moim zdaniem kupuja, bo wygodnie - duzy przeglad ofert, obecnie punty PAYBACK.

Data: 2010-04-07 11:16:46
Autor: Brzezi
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
¶ro, 07 kwi 2010 o 09:37 GMT, Budzik napisa³(a):

zawsze mnie to smieszy - skad przypuszczenie, ze ludzie wybieraja stacje przez 5gr róznicy w cenie a nie np. przez to, ze jest mi³o, ³adnie, schludnie i czysto.

Ale 5gr to jest pesymistyczne podejscie, u mnie roznice miedzy np.
neste/auchan/lukoil a shell/orlen sa roznice 20-30gr, jak tankuje 100l to
jest to 30zl, to juz obiad mozna zjesc za to...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-07 22:08:15
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik Brzezi brzezi@gmail.com ...

[...]

jak mozna porownywac neste z shellem?
Ja nie tankuje 100l bo mi nie wchodzi...

Data: 2010-04-08 09:13:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

A czemu nie porównywaæ? Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-04-08 10:58:39
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
Osobnik posiadaj±cy mail krzysiek.kielczewski@gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

A czemu nie porównywaæ?

To znaczy mozna, ale to tak jakby porownywac Skode z Mercedesem, robic testy po czym odkrywczo wywnioskowac, ze Mercedes jest drozszy...
Tak, tak - wiem, ze paliwo to samo, ale mysle, ze jasne jest o czym mówiê.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Anio³om ³atwo byæ anio³ami. Nie jedz± i s± bezp³ciowi."
Gabriel Laub

Data: 2010-04-08 14:09:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-08, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Jakby to paliwo siê jeszcze ró¿ni³o jak Skoda od Mercedesa...

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-04-08 19:47:42
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik Krzysiek Kielczewski krzysiek.kielczewski@gmail.com ...

Tak, tak - wiem, ze paliwo to samo, ale mysle, ze jasne jest o czym
mówiê.

Jakby to paliwo siê jeszcze ró¿ni³o jak Skoda od Mercedesa...

a co ja napisalem?

Data: 2010-04-09 07:59:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-08, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Tak, tak - wiem, ze paliwo to samo, ale mysle, ze jasne jest o czym
mówiê.

Jakby to paliwo siê jeszcze ró¿ni³o jak Skoda od Mercedesa...

a co ja napisalem?

Napisa³e¶, ¿e Neste od Shella siê ró¿ni jak Skoda od Mercedesa ;-P

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-04-09 07:58:38
Autor: Budzik
[...]

ach, tabloizacja zycia.
Ca³osc, panie Krzysztofie, czytamy ca³osc! P.S. Tak wiem, ze i ja wiem, i ty wiesz... :)

Data: 2010-04-08 10:23:03
Autor: Brzezi
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
czw, 08 kwi 2010 o 00:08 GMT, Budzik napisa³(a):

[...]

No nie ma co porownywac, cena bez porownania :)

Ja nie tankuje 100l bo mi nie wchodzi...

no to wszystko jedno, niech bedzie 2x50l

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-08 10:58:37
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
Osobnik posiadaj±cy mail brzezi@gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

mam na mysli to, ze neste musi byc tansze - jest to jedyna rzecz, jaka konkuruja.
Ja wole BP czy Shell, bo cczesto korzystam z toalety.
I masz racje - dla mnie nie ma porownania. :)

No nie ma co porownywac, cena bez porownania :)

Ja nie tankuje 100l bo mi nie wchodzi...

no to wszystko jedno, niech bedzie 2x50l

tez mi nie wchodzi...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Moi ludzie pracuj± na okr±g³o! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobê!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia W³oska/Allo, Allo

Data: 2010-04-08 13:31:23
Autor: Brzezi
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
czw, 08 kwi 2010 o 12:58 GMT, Budzik napisa³(a):

jak mozna porownywac neste z shellem?

mam na mysli to, ze neste musi byc tansze - jest to jedyna rzecz, jaka konkuruja.
Ja wole BP czy Shell, bo cczesto korzystam z toalety.

Na codzien toalete mam w domu, wiec tankuje tam gdzie taniej.. :)

W trasie jezeli bede mial pilna potrzebe, to zatrzymam sie na pierwszym
parkingu lub pierwszej lepszej stacji benzynowej, zreszta na Neste tez
zdazaja sie sklepiki i toalety...

A nie ma to juz znaczenia jezeli chodzi o jeta czy lukoila, bo masz to samo
co na shellu czy BP a najczesciej sporo taniej

Ja nie tankuje 100l bo mi nie wchodzi...
no to wszystko jedno, niech bedzie 2x50l
tez mi nie wchodzi...

ale tu nie chodzi o to ile sie miesci, tylko raczej o skale, jezeli
tankujesz 20l na miesiac, to nie poczujesz roznicy, jezeli tankujesz 100l
na miesiac, to masz mozliwosc zaooszczedzic na jeden obiad "darmowy" w
miesiacu...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-08 19:47:40
Autor: Budzik
[...]

zazdroszcze wolnego czasu, zeby bedac w miescie leciec do domu do toalety. ;-P

W trasie jezeli bede mial pilna potrzebe, to zatrzymam sie na
pierwszym parkingu lub pierwszej lepszej stacji benzynowej, zreszta na
Neste tez zdazaja sie sklepiki i toalety...

na neste to nie wiem, przy autostradzie to ok, ale na normalnej krajówce toaleta w dobrym stanie?

A nie ma to juz znaczenia jezeli chodzi o jeta czy lukoila, bo masz to
samo co na shellu czy BP a najczesciej sporo taniej

fakt.
Nie korzystam, to nie wiem.

[...]

wez jeszcze pod uwage to, ze musia³bys zawsze poswiecic troche czasu na szukanie tej najnizszej cenowo oferty.
Moje spostrzezenia pokazuja, ze np. cena lukoil vs BP to ponizej 10gr róznicy - niby przy tych 100litrach jest ten obiad, ale raczej w restauracji MC.

Data: 2010-04-08 21:59:13
Autor: Brzezi
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
czw, 08 kwi 2010 o 21:47 GMT, Budzik napisa³(a):

Na codzien toalete mam w domu, wiec tankuje tam gdzie taniej.. :)

zazdroszcze wolnego czasu, zeby bedac w miescie leciec do domu do toalety. ;-P

jezeli spedzam "na miescie" wiecej czasu, to albo na spacerze, albo w
kanjpie, albo u kogos, wiec z toaleta nie ma problemu :)

[...]

Nawet w BP czy shellu zdarzaja sie toalety ze strach wejsc...

[...]

Ale ja nie szukam nigdy, po prostu np. tankuje na pierwszym najblizszym
neste, albo jak juz widze ze blisko rezerwa, albo juz rezerwa, to w drodze
do domu zajezdzam kawalek na neteste...

Moje spostrzezenia pokazuja, ze np. cena lukoil vs BP to ponizej 10gr róznicy - niby przy tych 100litrach jest ten obiad, ale raczej w restauracji MC.

U mnie w bliskiej odleglosci jest orlen, z ekstra wysokimi cenami, troche
dalej shell z troche nizszymi stawkami, do neste musze nadrobic 5km w jedna
strone, ale cena jest o 20-30gr tansza, wiec 20zl/15min to nie jest kiepski
"zarobek" :) poza tym nie musze czekac w kolejce i prosto korzystam z karty
neste :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-04-09 07:59:12
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik Brzezi brzezi@gmail.com ...

wiec 20zl/15min to nie jest kiepski "zarobek" :)

eee, sza³u nie ma... ;-P

poza tym nie musze czekac w kolejce i prosto korzystam z
karty neste :)

to ewentualnie by³by dla mnie jakis tam plus, gdyby nie to, ze pamietam goscia, ktory dzwoni³ ze stacji na infolinie :)

Data: 2010-04-08 23:03:01
Autor: Cavallino
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Moje spostrzezenia pokazuja, ze np. cena lukoil vs BP to ponizej 10gr
róznicy - niby przy tych 100litrach jest ten obiad, ale raczej w
restauracji MC.

Chyba dawno w McDonalds nie by³e¶, albo jeste¶ w stanie siê dwoma cheesburgerami naje¶æ. ;-)

Data: 2010-04-09 07:59:04
Autor: Budzik
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

wlasnie ostatnio by³em!!!
za 13z³ masz duza kanapke + zestaw happy meal - chyba trudno sie tym nie naje¶æ. A ca³kiem niedawno by³a promo 2 duze kanapki za 10z³.

Data: 2010-04-07 23:07:07
Autor: P_ablo
programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))
U¿ytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:hph948$k0g$1nemesis.news.neostrada.pl...
i to w dodatku naturalnie!! - pracownika.

Najbardziej "naturalne" jest to nagabywanie na batoniki i inne gowna. Ja na to reaguje alergicznie...

--
Picasso

Data: 2010-04-07 19:12:30
Autor: Bydle;
Jackare wrote:
> http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

"Ale jez.eli sk?ania nas ku temu wy?a;cznie che;c' zdobycia nagród za punkty w programach lojalnos'ciowych, to"

I juz. wiemy, z.e pisarzyna to cymba?, nie rozumieja;cy, z.e jes'li tankuje; na danej stacji, to juz. tankuje; na tej stacji. Bez wzgle;du na to czy mu sie; to podoba, czy nie, juz. tam tankuje;.
Jes'li mam co jakis' czas dostac' za to kawe;, ciastko, 50% opust w cenie paliwa, whateber. to dobrze dla mnie, bez wzgle;du na to jaka teza zosta?a postawiona na kolegium redakcyjnym.

(bo to, iz. tylko idiota sa;dzi, z.e program lojalnos'ciowy s?uz.y do zarabiania, nie be;de; przypomina?, bo to chyba oczywiste?)

--
Bydle;

Data: 2010-04-07 22:09:23
Autor: Papkin
programy lojalnosciowe - kalkulacje :)))
Jackare wrote:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

haah to to wiem ale kur***a nie wiedzialem ze orlen kasuje punkty po 3latach! No to wydam te "krocie" na hotdogi, tankuje tylko jak musze, obecnie tankuje prawie zawsze na neste i auchan. Kiedys liczylem ze mam na pelnym baku nawet 7zl w kieszeni...

programy lojalno¶ciowe - kalkulacje :)))