programy lojalnościowe - kalkulacje :)))

Data: 2010-04-06 10:24:25
Autor: hamberg
programy lojalnościowe - kalkulacje :)))
On 6 Kwi, 19:06, Jackare <jackare...@gmail.com> wrote:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-...

mi sie przypomina replama s.p. JET: "Tanie paliwo - reszte sobie
podaruj"

Data: 2010-04-08 09:00:28
Autor: Massai
hamberg wrote:

> [...]
> -...

mi sie przypomina replama s.p. JET: "Tanie paliwo - reszte sobie

Lukoil przejal stacje i kontynuuje te polityke, lacznie z przedziwna
praktyka obnizania juz i tak dosc niskich cen w weekendy... i to dosc
wyraznie.

W efekcie jak ktos tankuje 4 razy w miesiacu, i wycyrkluje sobie na
weekendy, to mozna taniej jezdzic. Nie sa to duze róznice, ale np.
w Wawie na Prymasa jest lukoil i za nim BP. Ten sam wjazd nawet.
W tygodniu róznice na litrze wynosza okolo 10-15 groszy, w weekendy
20-30.
Na tym przykladzie z arta - 2000 litrów rocznie za cirka 9 tysiecy to
sie robi juz nawet 500-600 zl róznicy rocznie.

--
Pozdro
Massai

programy lojalnościowe - kalkulacje :)))