programy lojalnościowe - kalkulacje :)))

Data: 2010-04-07 19:12:30
Autor: Bydle;
Jackare wrote:
> http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/kierowco-nie-badz-naiwny,1459766,415

"Ale jez.eli sk?ania nas ku temu wy?a;cznie che;c' zdobycia nagród za punkty w programach lojalnos'ciowych, to"

I juz. wiemy, z.e pisarzyna to cymba?, nie rozumieja;cy, z.e jes'li tankuje; na danej stacji, to juz. tankuje; na tej stacji. Bez wzgle;du na to czy mu sie; to podoba, czy nie, juz. tam tankuje;.
Jes'li mam co jakis' czas dostac' za to kawe;, ciastko, 50% opust w cenie paliwa, whateber. to dobrze dla mnie, bez wzgle;du na to jaka teza zosta?a postawiona na kolegium redakcyjnym.

(bo to, iz. tylko idiota sa;dzi, z.e program lojalnos'ciowy s?uz.y do zarabiania, nie be;de; przypomina?, bo to chyba oczywiste?)

--
Bydle;

programy lojalnościowe - kalkulacje :)))