projekt MPZP a prawa autorskie

Data: 2011-03-05 18:55:36
Autor: Darek
projekt MPZP a prawa autorskie
Witam

Dla mojej gminy przygotowano projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Do wglądu był tylko w urzędzie gminy. Nie jest jeszcze uchwalony przez radę gminy.

Pytanie nr. 1
Czy mogę na podstawie tego planu, wykonać zarys przybliżony planu na google map i udostępnić go na stronie z informacją iż jest to tylko rysunek poglądowy?

Pytanie nr. 2
Czy mogę wręcz skopiować w postaci elektronicznej projekt planu + analiza finansowa i zamieścić to na serwerze do ściągnięcia? Dokument pozostawiam bez modyfikacji z przypisem, że jest to oryginalny dokument bez żadnych modyfikacji.

Czy w którymś z tych przypadków może dojść do naruszenia praw autorskich projektanta czy gminy?

Jak się można domyślać UG nie zamieścił treści planu na stronie internetowej, choć mógł to zrobić.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Data: 2011-03-05 19:35:44
Autor: Alek
projekt MPZP a prawa autorskie
Użytkownik "Darek" <darwoz@poczta.onet.pl> napisał

Czy w którymś z tych przypadków może dojść do naruszenia praw
autorskich projektanta czy gminy?

Art. 4.
Nie stanowią przedmiotu prawa autorskiego:
1) akty normatywne lub ich urzędowe projekty;

projekt MPZP a prawa autorskie