projekt domu z pietrem

Data: 2010-11-15 09:40:07
Autor: ad
projekt domu z pietrem
Witam wszystkich,
szukam projektu domu z piętrem i nie mogę nigdzie zlokalizowac takiego o jakim myślę. Może ktoś pomoże :)
Konkrety: chce wybudować dom, tak zeby miał dwie niemalże rownorzędne kondygnacje. Tzn, po wybudowaniu mieszkać tylko na parterze, a piętro zostawić sobie do adaptacji w przyszlosci.
Problem polega na tym, ze bardzo malo jest projektów pietrowych domów, a jak już coś jest, to na dole ma duzy salon, aneks kuchenny, lazienke i maly pokój/gabinet.
Szukam czegoś co na dole bedzie miec maly salon/pokoj goscinny z kuchenią, lazienke i jeszcze dwa pomieszczenia (tj, sypialnie i maly gabinet).
Powierzchnia calosci: do 140/150 metrów kwadratowych.
I zalezy mi jeszcze na wygladzie, a tak wlasciwie zonie ;)
Ma byc ze skośnym dachem:
cos takiego jak tutaj
http://www.archipelag.pl/projekty-domow/antalka-w-ii/?Kind=1&SearchForm=1&Type=3
tylko trochę większy skos, ale nie za duzy, bo nie chce mieć załamań w pokajach na piętrze. Irytujace byloby uderzac w nie glową ;)

Może ktoś mieszka w takim domu, ewentualnie gdzies natknął się na taki projekt?
Pozdrawiam

Data: 2010-11-15 17:10:39
Autor: Ikselka
projekt domu z pietrem

http://projekty.muratordom.pl/kolekcje.htm

Data: 2010-11-16 23:23:47
Autor: HANA
projekt domu z pietrem

Użytkownik "ad" <ad@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibqrl4$mtl$1news.task.gda.pl...
[...]

popatrz u mnie a jak nic nie znajdziesz to odezwij sie na prv (mail ze strony) to dam Ci namiary na pania Architekt ktora Ci zrobi indywidualny za rozsadna cene

--
-
pozdrawiam

projekt domu z pietrem