projekt pieca c.o. - własne wykonanie

Data: 2009-05-20 09:03:20
Autor: Ghost
projekt pieca c.o. - własne wykonanie

Użytkownik "Adam Laszuk" <sekator18@wp.pl> napisał w wiadomości news:guv382$rdm$1atlantis.news.neostrada.pl...
mam zamiar we własnym zakresie wykonać prace związane z produkcją pieca (ojciec hydraulik) macie może szanowni jakieś projety pieców o mocy powyżej 20kw? chciałbym skonfrontować nasz pomysł z fachowym projektem. dodam, ze piec musi byc wyposazony w sterownik, oraz wentylator.

Ja tylko niesmialo dopytam - wegiel czy gaz? Zakladam, zemowa o kotle.

Data: 2009-05-20 19:21:15
Autor: Adam Laszuk
projekt pieca c.o. - własne wykonanie

Ja tylko niesmialo dopytam - wegiel czy gaz? Zakladam, zemowa o kotle.

Oczywiście węgiel, drewno.

Data: 2009-05-20 20:36:36
Autor: Ghost

Użytkownik "Adam Laszuk" <sekator18@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv1eoj$3me$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ja tylko niesmialo dopytam - wegiel czy gaz? Zakladam, zemowa o kotle.

Oczywiście węgiel, drewno.

Ale dajesz sobie sprawe, ze hydrauliki tu jest najmniej?

Data: 2009-05-21 23:01:02
Autor: Adam Laszuk
projekt pieca c.o. - własne wykonanie

Ja tylko niesmialo dopytam - wegiel czy gaz? Zakladam, zemowa o kotle.

Oczywiście węgiel, drewno.

Ale dajesz sobie sprawe, ze hydrauliki tu jest najmniej?

rzecz jasna, że to rozumiem.

projekt pieca c.o. - własne wykonanie