projektor multimedialny

Data: 2009-10-28 22:03:26
Autor: Jola
projektor multimedialny
Czy ktoś zna projektor: http://tinyurl.com/yzmrudl ?
(sharp_pgf262x). POlecono mi go w jednym ze sklepów, jako wiernie oddajacy kolory i mimo, że DLP pozbawiony efektu tęczy. MA być do prezentacji biurowych (to głóne zadanie), ale od czasu do czasu (okazyjnie)jakis film lub zdjęcia z komputera/aparatu wypada wyświetlić.  Może mi ktoś pomóc i napisać kilka słów o tym projektorze ? Budżet jest do 4000 zł, ze wskazaniem na mniejniż 4000. Może inny projektor ? Myślę jeszcze o Optoma EP726i lub BenQ MP 724. --

projektor multimedialny