promocja Citi?

Data: 2011-04-05 20:52:52
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
promocja Citi?
Hello,

Zauważyłem na rachunku KK w Citi uznanie 50zł tytułem "PROMOCJA-KARTA DODATKOWA". Ki diabeł? Co to za promocja?

--
MiCHA

Data: 2011-04-05 21:19:10
Autor: darnok
promocja Citi?
On 2011-04-05 20:52, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Hello,

Zauważyłem na rachunku KK w Citi uznanie 50zł tytułem "PROMOCJA-KARTA
DODATKOWA". Ki diabeł? Co to za promocja?

Tez dostalem i tez dopiero wtedy sie dowiedzialem ze uczestniczylem ze skutkiem pozytywnym w jakiejs promocji.

https://www.online.citibank.pl/PLGCB/page.do?content=karta_dodatkowa&prID=10003014

"Podaruj bliskim co najlepsze"

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-04-05 21:41:52
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
promocja Citi?
darnok pisze:

[...]

Coraz bardziej lubiÄ™ ten bank. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-04-05 22:16:34
Autor: darnok
promocja Citi?
On 2011-04-05 21:41, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
darnok pisze:

[...]

Coraz bardziej lubię ten bank. :-)

No ja tez.
A jutro na dodatek pierwsza sroda miesiaca wiec zwrot za tankowanie 10% :) (patrz inna zakonczona juz promocja)

Data: 2011-04-15 21:42:03
Autor: mx
promocja Citi?
[...]

A można zapytać ile czekali¶cie na te 50 PLN po wykonaniu wymaganej transakcji. Może do daty wyci±gu? Wygl±da, że też spełniłem warunki promocji, ale premii brak. Wg Citi maj± czas do 5 maja.

promocja Citi?