promocja MP3 w LukasBanku

Data: 2010-03-15 18:35:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
promocja MP3 w LukasBanku
osobom zakładającym nowe rachunki w Lukasie
bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?

Data: 2010-03-15 17:59:00
Autor: Zbigniew Demidowicz
promocja MP3 w LukasBanku
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):
...bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?]

made in PRC, ten za ~23 zeta ?  ;)

Data: 2010-03-15 19:31:38
Autor: bartekkr
promocja MP3 w LukasBanku
Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <dezet@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnlsh4$513$1inews.gazeta.pl...
...bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?]

made in PRC, ten za ~23 zeta ?  ;)

Pewnie 128MB :)

Data: 2010-03-15 20:59:40
Autor: Ranger
promocja MP3 w LukasBanku
bartekkr pisze:
[...]

mają kontrolę DRM, nie wgrasz pirackich mp3. Jedyny plik który odtwarzają jest jęcząca w kółko panienka "tak powinno być w każdym banku" i jakiś podkład z muminków. :)

Data: 2010-03-15 20:33:56
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
promocja MP3 w LukasBanku
> ...bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?]

made in PRC, ten za ~23 zeta ?  ;)

było dla mnie oczywiste że za vw ani nawet za trabanta
tej empetrójki nie wymienię, ;P jednakże interesuje mnie
czy bank zawarł w warunkach promocji zapisy przymuszające
mnie do zapłacenia za usługi bankowe np. 100zł rocznie
albo inne haczyki...

a na www nic nie znalazłem, dezinfolinia sapie mlaska
nic konkretnego nie wie i rozłącza pod pozorem próby
przekierowania do właściwego działu.

Data: 2010-03-15 21:22:41
Autor: wiatrak
promocja MP3 w LukasBanku

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000903.4b9e8ba4newsgate.onet.pl...
> ...bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?]

a na www nic nie znalazłem, dezinfolinia sapie mlaska
nic konkretnego nie wie i rozłącza pod pozorem próby
przekierowania do właściwego działu.

A skąd masz tą informację? Czasem nie z "Radia Erewań"?

wiatrak

Data: 2010-03-15 22:01:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
promocja MP3 w LukasBanku
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości >>> ...bank rozdaje MP3: gdzie w tej promocji jest haczyk?]

> a na www nic nie znalazłem, dezinfolinia sapie mlaska
> nic konkretnego nie wie i rozłącza pod pozorem próby
> przekierowania do właściwego działu.

A skąd masz tą informację? Czasem nie z "Radia Erewań"?

kartka w placowce lukasa "zapytaj komu dajemy MP3"
no to pytam: musiałbym założyć lokatę czy wziąć kredyt?
a pracownik banku: założyć konto, ale że pan już ma,
i nie chciał powiedzieć ani słowa wiecej

Data: 2010-03-16 19:56:22
Autor: wiatrak
promocja MP3 w LukasBanku

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości
a na www nic nie znalazłem, dezinfolinia sapie mlaska
nic konkretnego nie wie i rozłącza pod pozorem próby
przekierowania do właściwego działu.

Za to ja znalazlem! Po zbóju promocja. :) Czy oni nas mają za kompletnych idiotów?
Jak dokonasz do końca kwietnia 12-tu płatności kartą Lukas to dostaniesz, UWAGA:

"nagrodę w postaci wieszaczka (uchwytu) na torebkę o wartości rynkowej 20,00 (słownie:
dwadzieścia) złotych."

Ocipieli calkiem,
 http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_promocji_pozwol_sobie_na_wiecej_przyjemnosci.pdfwiatrak

Data: 2010-03-16 20:00:42
Autor: wiatrak
promocja MP3 w LukasBanku
Data: 2010-03-16 20:30:12
Autor: MarekZ
promocja MP3 w LukasBanku
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnokqk$9vf$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Od czasu kiedy w Mastercard wygrałem Pudełko Drewniane z Ptakami nic mnie już nie zdziwi.

promocja MP3 w LukasBanku