promocja VirginMobile.pl oraz EuroBank.pl

Data: 2017-03-15 17:23:41
Autor: TK
promocja VirginMobile.pl oraz EuroBank.pl
Dowiedziałem się przypadkiem, że

tylko do końca marca 2017 roku jest możliwość skorzystania z promocji organizowanej przez VirginMobile oraz eurobank.pl

Skorzystać mogą posiadacze aktywnych kart sim w sieci VirginMobile.pl

w skrócie:
- prowadzenie konta PRESTIGE w eurobanku gratis przez 12 miesięcy;
- karta debetowa do konta gratis przez 12 miesięcy;
- wypłaty z bankomatów na całym świecie przez 12 miesięcy gratis (przy koncie prestige);
+ fajne GRATIS ubezpieczenie w pakiecie rozszerzonym:
Medical Assistance, Home Assistance, Assistance sprzętu komputerowego i Concierge;

szczegóły promocji:
https://virginmobile.pl/eurobank

wniosek promocyjny:
http://www.konto-eurobank.pl/virgin

REGULAMINY promocji:

1. https://virginmobile.pl/media/documents/Regulamin_akcji_promocyjnej_240_z%C5%82_bankowo_z_Virgin_Mobile_wa%C5%BCny_od_2016-10-01_eHTVZT4.pdf

2. https://www.eurobank.pl/files/docs/Regulamin-akcji-promocyjnej-240-zl-bankowo-z-Virgin-Mobile_1.pdf

3. Program Rodzina i przyjaciele (do uzyskania 720zł):
https://www.eurobank.pl/produkty,programy-polecen,program-rodzina-i-przyjaciele,212,337.html

4. Ubezpieczenie:
https://www.eurobank.pl/produkty,ubezpieczenia-do-kont,ubezpieczenie-codzienna-ochrona,237,13.html

pozdrawiam
TK

Data: 2017-03-17 00:06:00
Autor: PlaMa
W dniu 2017-03-15 o 17:23, TK pisze:
Dowiedziałem się przypadkiem, że
tylko do końca marca 2017 roku jest możliwość skorzystania z promocji
organizowanej przez VirginMobile oraz eurobank.pl

szybki jesteś :)

Potwierdzam, działa. Co ciekawe ładujecie 19zł a dostajecie 20 :D Przyszłości swojej i rodziny na tym zysku się nie zbuduje, ale i tak ciekawe :)
Mnie z #freeminium z dodatkowymi pakietami wyszło, że przez 2 lata mam rozmowy i smsy za darmo :)

promocja VirginMobile.pl oraz EuroBank.pl