promocja dbNet 8.1% netto przedluzona

Data: 2012-03-02 11:50:33
Autor: pawlin
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
tak jak w tytule

pawlin

Data: 2012-03-02 08:47:55
Autor: eisenberg
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
On 2 Mar, 11:50, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:

Inaczej mówi±c DBNET na dzi¶ nie ma sobie równych. Jedyny mankament to
ograniczenie do 10k PLN na KO. Nie rozumiem dlaczego ten bank jest tak
nielubiany

Data: 2012-03-02 20:22:10
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-02 17:47, eisenberg pisze:
Inaczej mówi±c DBNET na dzi¶ nie ma sobie równych. Jedyny mankament to
ograniczenie do 10k PLN na KO. Nie rozumiem dlaczego ten bank jest tak
nielubiany

Ma (może miał, nie wiem jak jest teraz) fatalny dostęp przez internet.

Mr. Owl

Data: 2012-03-02 21:32:02
Autor: Sagittarius
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jir6l5$jir$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Dostęp przez net w porzo, hasla sms, bezproblemowe logowanie, przejrzysty interfejs - mam równiez ING Direct, Nordeę, Inteligo i mBank, więc mam porównanie
:)
PS. Najgoorrszyy net to Nordea, az mi się nie chce logować przez te zdrapki za kazdym logowaniem - to jest jaka¶ dziczyzna amerykańska (znaczy się skandynawska :)))

KZ

Data: 2012-03-05 10:58:19
Autor: xbartx
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
Dnia Fri, 02 Mar 2012 21:32:02 +0100, Sagittarius napisał(a):

DostĂŞp przez net w porzo, hasla sms, bezproblemowe logowanie,
przejrzysty interfejs - mam rĂłwniez ING Direct, NordeĂŞ, Inteligo i
mBank, wiĂŞc mam porĂłwnanie
:)

Wygląda i funkcjonalność www to jeszcze powiedzmy ale to, że przelew z między własnymi kontami idzie ponad godzinę i tylko w godzinach pracy banku, to już bezapelacyjny ewenement. DBnet się najlepiej do wypłat z bankomatów nadaje.

PS. Najgoorrszyy net to Nordea, az mi siê nie chce logowaæ przez te
zdrapki za kazdym logowaniem - to jest jaka¶ dziczyzna amerykañska
(znaczy siĂŞ skandynawska :)))

Bez przesady to że może niezbyt ładnie wygląda (w zasadzie to bardziej kwestia gustu) nie znaczy że dobrze nie działa. Jako jeden z pierwszych był nieźle konfigurowalny, działał szybko, miał pocztę wewnętrzną przez którą można było dużo załatwić.

--
xbartx

Data: 2012-03-03 03:51:58
Autor: Kkklll
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona

Użytkownik "eisenberg" <eisenberg@neo.pl> napisał w wiadomo¶ci
On 2 Mar, 11:50, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:

 Jedyny mankament to
ograniczenie do 10k PLN na KO.

Można założyć tylko jedno db Konto Oszczędno¶ciowe 24h.

Data: 2012-03-02 12:38:46
Autor: Pan Sowa
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
W dniu 2012-03-02 11:50, pawlin pisze:
tak jak w tytule

Do kiedy ta promocja ?

Mr. Owl.

Data: 2012-03-02 12:42:06
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-03-02 12:38, Pan Sowa pisze:
W dniu 2012-03-02 11:50, pawlin pisze:
tak jak w tytule

Do kiedy ta promocja ?

Mr. Owl.

Bank nie podaje, więc pewnie do odwołania -:)

Data: 2012-03-02 12:40:45
Autor: news.home.net.pl
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
W dniu 2012-03-02 11:50, pawlin pisze:
tak jak w tytule

pawlin

Niestety ale tylko na pierwszym koncie. Na drugim i trzecim jest juĹĽ tylko 4,09.

Data: 2012-03-02 12:51:43
Autor: pawlin
W dniu 2012-03-02 12:40, news.home.net.pl pisze:
W dniu 2012-03-02 11:50, pawlin pisze:
tak jak w tytule

pawlin

Niestety ale tylko na pierwszym koncie. Na drugim i trzecim jest juĹĽ
tylko 4,09.
takie byly warunki promocji. na infolinii mowia ze promocja do odwolania.

pawlin

Data: 2012-03-03 10:03:04
Autor: sunwick
promocja dbNet 8.1% netto przedluzona
to tylko dla nowych klientow? nie widze opcji zebym mogl otworzyc to
konto majac juz u nich dbnet

promocja dbNet 8.1% netto przedluzona