promocja kk z EB?

Data: 2009-12-09 10:07:08
Autor: RobertS
promocja kk z EB?
witam

przeslali mi wlasnie sms-a, zachecają do placenia kartą do 31.12, można dostać zwrot 5% wydanej kwoty max. 50 zł, czyli opłaca się wydać 1kzł i oddadza z tego 50

czy ktoś dostał podobnego sms-a? na ich stronie www nie ma ani slowa...

RobertS

Data: 2009-12-09 05:04:21
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
promocja kk z EB?
On 9 Gru, 10:07, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

Nie, ja tylko dostałem z Premium Club informację o dodatkowych
punktach za pewien poziom obrotów zrobiony do końca stycznia.

Data: 2009-12-09 19:19:05
Autor: RobertS
promocja kk z EB?

Nie, ja tylko dostałem z Premium Club informację o dodatkowych
punktach za pewien poziom obrotów zrobiony do końca stycznia.

a to nie to samo, mnie mają oddać 5% w żywej gotówce ;-)

RobertS

Data: 2009-12-10 00:53:58
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
promocja kk z EB?
On 9 Gru, 19:19, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Nie, ja tylko dostałem z Premium Club informację o dodatkowych
> punktach za pewien poziom obrotów zrobiony do końca stycznia.

a to nie to samo, mnie mają oddać 5% w żywej gotówce ;-)

RobertS

No zdecydowanie nie to samo :)
Rozumiem, że ta promocja jest dla posiadaczy kart kredytowych
niepowiązanych z programem lojalnościowym?

promocja kk z EB?