promocja mastercarda

Data: 2009-12-29 19:03:06
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Przypomniałem sobie o tym że MC pewnie ma jakiś okołoświąteczny
konkurs, wszedłem na 3636.pl, przeczytałem zasady... i jakoś mi się
odechciało :) Nagrody główne (wyjazd do RPA) są dla hurtowników którzy
naklepią tysiące transakcji przy pomocy kolegów z POSami, a nagrody
dodatkowe to jakieś 10-gramowe sztabki złota dla tych co najszybciej
odpowiedzą na jakieś pytania. Jeszcze gdyby to była loteria, a tak to
jakiś głupi wyścig się robi :)

Jeszcze sobie wymyślili że jednak trzeba trzymać te głupie slipy z POSów -
dotąd można było po prostu pokazać wyciąg, teraz operacje na wyciągu są
uznawane tylko dla transakcji internetowych. To już mnie ostatecznie
zniechęciło :) No, może jeszcze bardziej to że jak na ostatniej promocji
wygrałem jakiegoś pendrive'a i drałowałem na pocztę z tym głupim slipem to
mnie w końcu olali i nic nie przysłali ;)

Kiedyś to warto było rejestrować transakcje...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-29 12:10:05
Autor: Bungiel
promocja mastercarda
On Dec 29, 8:03 pm, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Jeszcze sobie wymy lili e jednak trzeba trzyma te g upie slipy z POS w -
dot d mo na by o po prostu pokaza wyci g, teraz operacje na wyci gu s
uznawane tylko dla transakcji internetowych. To ju mnie ostatecznie
zniech ci o :)

A kto tak wymyślił? Bo w regulaminie promocji tego nie widzę.

No, mo e jeszcze bardziej to e jak na ostatniej promocji
wygra em jakiego pendrive'a i dra owa em na poczt z tym g upim slipem to
mnie w ko cu olali i nic nie przys ali ;)

Kiedy to warto by o rejestrowa transakcje...

No jak dla mnie to opłaciło się zarejestrować te kilka transakcji....

Data: 2009-12-30 17:27:02
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:10:05 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):
[...]

W FAQ tak stoi...

[...]

No kiedyś się opłacało :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-30 12:30:55
Autor: Bungiel
promocja mastercarda
On Dec 30, 6:27 pm, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

> A kto tak wymyślił? Bo w regulaminie promocji tego nie widzę.

W FAQ tak stoi...

Ja jednak skłaniam się ku temu, że w zabawie obowiązuje "regulamin
promocji" a nie jakieś faq.

> No jak dla mnie to opłaciło się zarejestrować te kilka transakcji...

No kiedyś się opłacało :)

Ja pierwszy raz zgłaszałem i czekam na sztabkę :)

Data: 2009-12-29 12:52:31
Autor: m1ch4l.j
promocja mastercarda
On 29 Gru, 20:03, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:
Przypomnia em sobie o tym e MC pewnie ma jaki oko o wi teczny
konkurs, wszed em na 3636.pl, przeczyta em zasady... i jako mi si
odechcia o :) Nagrody g wne (wyjazd do RPA) s dla hurtownik w kt rzy
naklepi tysi ce transakcji przy pomocy koleg w z POSami, a nagrody
dodatkowe to jakie 10-gramowe sztabki z ota dla tych co najszybciej
odpowiedz na jakie pytania. Jeszcze gdyby to by a loteria, a tak to
jaki g upi wy cig si robi :)

Ja akurat mam inne zdanie. W loteriach rejestrować transakcji nigdy mi
się nie chciało. Za dużo roboty, a szansa na wygraną za mała. "Wyścig"
to coś zupełnie innego. Parę wysłanych smsów i... stałem się
posiadaczem sztabki złota :D

Data: 2009-12-30 17:28:43
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:52:31 -0800 (PST), m1ch4l.j napisał(a):
[...]

No właśnie wyścigi są bez sensu bo oznaczają konieczność wydawania
dodatkowych pieniędzy i zostawiają niewiele szans zwykłym ludziom którzy
z reguły przegrają z zawodowymi "wygrywaczami" (vide np. konkurs Ery z
mercedesami). Loteria jest dużo uczciwsza...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-29 13:13:20
Autor: witek
promocja mastercarda
Jacek Osiecki wrote:
[...]

bo na loterię trzeba miec pozwolenie, a na wyścig nie.

Data: 2009-12-30 00:14:54
Autor: Janosik
promocja mastercarda
On 29 Gru, 20:13, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
Jacek Osiecki wrote:
Nagrody główne (wyjazd do RPA) są dla hurtowników którzy
> naklepią tysiące transakcji przy pomocy kolegów z POSami,

Misie z Mastercarda zmienily regulamin:

6. Organizator zastrzega, że - przy wyłanianiu laureatów Nagrody I
Stopnia - zgłoszenie przez Uczestnika
kilku Transakcji dokonanych w tym samym dniu i na rzecz tego samego
podmiotu będzie liczone jako
jedno Zgłoszenie. W przypadku, gdy okaże się, że Uczestnik, któremu
przysługuje Nagroda II Stopnia,
dokonał w Konkursie kilku Zgłoszeń na podstawie Transakcji dokonanych
w tym samym dniu i na rzecz
tego samego podmiotu, Uczestnik ten traci prawo do Nagrody II Stopnia,
która przepada na rzecz
kolejnego Uczestnika stosownie do postanowień §4 ust. 3 Regulaminu. W
przypadku powzięcia przez
Organizatora informacji lub uzasadnionego podejrzenia, iż Uczestnik
dokonuje Transakcji, o których
mowa powyżej, Organizator, w każdym czasie, ma prawo zażądać od
Uczestnika dostarczenia do
siedziby Organizatora - w terminie 7 dni od otrzymania stosownego
wezwania - wydruków z terminali
płatniczych oraz wyciągów z konta bankowego wskazujących daty
dokonania i adresatów wszystkich
Transakcji, które Uczestnik zgłosił do Konkursu - pod rygorem
wykluczenia z Konkursu i utraty przez
Uczestnika prawa do Nagrody

Data: 2009-12-30 17:24:13
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Jacek Osiecki wrote:
> [...]
podmiotu będzie liczone jako
jedno Zgłoszenie. W przypadku, gdy okaże się, że Uczestnik, któremu

Ciekawe kiedy :) Bo chyba nie po tym jak napisałem...

A swoją drogą - jak rano kupię bułki w Realu a potem wieczorem duże zakupy
to już nie wolno rejestrować? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-30 15:25:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
promocja mastercarda

"witek" hhdkcg$fa3$8@inews.gazeta.pl

bo na loterię trzeba miec pozwolenie, a na wyścig nie.

Nie trzeba też na teleturniej typu:

Stolicą Polski jest:

 A. Poznań
 B. Warszawa
 C. Wrocław

Jest jak z loterią, ale można bez koncesji/zezwoleń...

Data: 2009-12-30 16:58:29
Autor: Artur Czeczko
promocja mastercarda
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

A pod co podpada turniej typu:
Flaga widoczna na ekranie (biały krzyż na czerwonym tle) to flaga:
A. Szwecji
B. Norwegii
C. Finlandii?
Mam nawet gdzieś zrzut ekranu z czegoś w tym stylu.

Pozdrawiam,
Artur

Data: 2009-12-30 17:00:45
Autor: Valdi
promocja mastercarda
"Artur Czeczko" news:hhft92$k13$1achot.icm.edu.pl

Można prosić o podpowiedź?

Data: 2009-12-30 17:26:00
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Dnia Wed, 30 Dec 2009 15:25:55 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...]

Nie nie, zbyt trudne. Pod C powinno być "jedno z powyższych" :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-30 19:26:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
promocja mastercarda

"Jacek Osiecki" slrnhjn398.uc4.joshua@tau.ceti.pl

 A. Poznań
 B. Warszawa
 C. Wrocław

Nie nie, zbyt trudne. Pod C powinno być "jedno z powyższych" :)

Myślałem, że za trudne to Gniezno, Kraków, Warszawa...

Data: 2009-12-30 08:23:58
Autor: SpeX
promocja mastercarda
Jacek Osiecki pisze:
[...]

TAk samo masz w konkursie VISY iż trzeba zbierać te papierki :/

Data: 2009-12-30 07:29:55
Autor: xbartx
promocja mastercarda
Dnia Wed, 30 Dec 2009 08:23:58 +0100, SpeX napisał(a):

TAk samo masz w konkursie VISY iż trzeba zbierać te papierki :/

W konkursie MC o ile dobrze pamiętam wystarczy wyciąg z historii/konta karty.

Data: 2009-12-30 17:21:54
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Dnia Wed, 30 Dec 2009 07:29:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
Dnia Wed, 30 Dec 2009 08:23:58 +0100, SpeX napisał(a):
TAk samo masz w konkursie VISY iż trzeba zbierać te papierki :/
W konkursie MC o ile dobrze pamiętam wystarczy wyciąg z historii/konta karty.

O ile pamiętasz:) Tak było dotąd, a teraz trzeba zbierać slipy - wyciąg
liczy sie tylko przy transakcjach internetowych :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-30 19:41:40
Autor: Rafał
promocja mastercarda
W dniu 09-12-30 18:21, Jacek Osiecki pisze:
O ile pamiętasz:) Tak było dotąd, a teraz trzeba zbierać slipy - wyciąg
liczy sie tylko przy transakcjach internetowych :-/

A weź przejrzyj regulamin. Bo się różni od tego bełkotu marketingowego na stronie.

--
Raf

Data: 2009-12-30 09:58:47
Autor: Valdi
promocja mastercarda
"SpeX" news:c1.01.3JcQKs$HlKmike.oldfield.org.pl

TAk samo masz w konkursie VISY iż trzeba zbierać te papierki :/

Nie trzeba :) Jak wygrałem torbę wystarczył dla nich wydruk potwierdzenia
transakcji wydrukowany z systemu mBanku.

Data: 2009-12-30 08:34:47
Autor: xbartx
promocja mastercarda

Kiedyś to warto było rejestrować transakcje...

Swoją drogą ciekawe ile trzeba zrobić transakcji aby wygrać. Można zbierać oczywiście i uderzyć jakoś na koniec konkursu, ale wtedy jest prawdopodobieństwo, że będzie więcej takich jak my. Z nową zmianą regulaminu, to pozostaje tylko jakieś dotacje wysyłać.

Data: 2009-12-30 17:24:42
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Dnia Wed, 30 Dec 2009 08:34:47 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
Kiedyś to warto było rejestrować transakcje...
Swoją drogą ciekawe ile trzeba zrobić transakcji aby wygrać. Można zbierać oczywiście i uderzyć jakoś na koniec konkursu, ale wtedy jest

Nie, bo chodzi o transakcje dokonane w jednym tygodniu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-30 15:23:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
promocja mastercarda

"Jacek Osiecki" slrnhjkkj9.oiu.joshua@tau.ceti.pl

Jeszcze sobie wymyślili że jednak trzeba trzymać te głupie slipy z POSów -

Moja matka nie tylko trzyma, ale i sprawdza, gdy dostanie wyciąg.
I jak się coś nie zgadza, długo szuka przyczyny... Któregoś razu
kupiła znicze, zapłaciła, ale kto inny zabrał i znicze, i slipa...
Oczywiście w razie znalezienia niezgodności ja musiałbym pokryć. ;)
(bo to ja namówiłem ją na kartę -- teraz jej bez karty trudno żyć)
I tak mam nieźle z tym kryciem niezgodności -- księża kazali mi
kryć ich podstarzałą teolog... :)

Zawsze łatwiej pokryć zakup zniczy niż teolog... :)

Ja nie trzymam slipów (chyba, że te z bawełny) ale sprawdzam w necie...
Wyrywkowo, ale dość często...

promocja mastercarda