promocja mastercarda

Data: 2009-12-29 12:10:05
Autor: Bungiel
promocja mastercarda
On Dec 29, 8:03 pm, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Jeszcze sobie wymy lili e jednak trzeba trzyma te g upie slipy z POS w -
dot d mo na by o po prostu pokaza wyci g, teraz operacje na wyci gu s
uznawane tylko dla transakcji internetowych. To ju mnie ostatecznie
zniech ci o :)

A kto tak wymyślił? Bo w regulaminie promocji tego nie widzę.

No, mo e jeszcze bardziej to e jak na ostatniej promocji
wygra em jakiego pendrive'a i dra owa em na poczt z tym g upim slipem to
mnie w ko cu olali i nic nie przys ali ;)

Kiedy to warto by o rejestrowa transakcje...

No jak dla mnie to opłaciło się zarejestrować te kilka transakcji....

Data: 2009-12-30 17:27:02
Autor: Jacek Osiecki
promocja mastercarda
Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:10:05 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):
[...]

W FAQ tak stoi...

[...]

No kiedyś się opłacało :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-30 12:30:55
Autor: Bungiel
promocja mastercarda
On Dec 30, 6:27 pm, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

> A kto tak wymyślił? Bo w regulaminie promocji tego nie widzę.

W FAQ tak stoi...

Ja jednak skłaniam się ku temu, że w zabawie obowiązuje "regulamin
promocji" a nie jakieś faq.

> No jak dla mnie to opłaciło się zarejestrować te kilka transakcji...

No kiedyś się opłacało :)

Ja pierwszy raz zgłaszałem i czekam na sztabkę :)

promocja mastercarda