"promocja" w decathlonie

Data: 2009-06-23 16:58:59
Autor: granat
"promocja" w decathlonie
przecieram oczy ze zdumienia, czyzby nasz pln az tak spadl w stosunku do chinskiego yuana? a moze to kwestia drozszej benzyny?

sztandarowy produkt: dwupak z dentkami 26" 9,99pln (wczesniej 7,99) - to akurat ujdzie, ale rekawki 59,99pln?! (w kwietniu 30pln).
ale najwiekszy odjazd cenowy jest na nogawkach (nazwanych w sklepie nakolannikami) cena 120pln!!!!! w kwietniu kupilem te same w tym samym sklepie za niecale 40.

moze pojda za ciosem i wprowadza jeszcze sprzedaż ratalna do spolki z provident'em?

granat

Data: 2009-06-23 17:09:49
Autor: Wojtek Paszkowski
"promocja" w decathlonie
"granat" <granat_99@poczta.onet.pl> wrote in message news:h1qqfd$prq$1news.onet.pl...

przecieram oczy ze zdumienia, czyzby nasz pln az tak spadl w stosunku do chinskiego yuana?

zamiast trzeć - wystarczy sprawdzić. Ok 50% wzrost kursu walut vs zeszły rok chyba co nieco uzasadnia podwyżki importowanych towarów?

pozdr

Data: 2009-06-23 09:35:38
Autor: dr krecik
"promocja" w decathlonie
On 23 Cze, 17:09, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:
"granat" <granat...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

zamiast trzeć - wystarczy sprawdzić. Ok 50% wzrost kursu walut vs zeszły rok
chyba co nieco uzasadnia podwyżki importowanych towarów?

To ciekawy sklep. Czasami cena na metce jest wyższa niż w "komputerze"
i kupujesz po tej "z komputera", czasami przeciwnie, na metce jest
taniej i płacisz cenę z metki, czasami cena pomiędzy różnymi
rozmiarami różni się nieproporcjonalnie do rozmiarów. Nie zdarzyło mi
się żabym czuł się oszukany ale miło zaskoczony przy kasie i owszem :))

Data: 2009-06-23 18:40:59
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
"promocja" w decathlonie
Dnia 23-06-2009 o 17:09:49 Wojtek Paszkowski <wo.pa@nawirtualnej.polsce>  napisał(a):

[...]

ta "promocja" dotyczy tez produktow z UE np opon michelina w zimie 34  teraz 52zl oidp.
niema sie co dziwic, ja sie dziwie ze to kogos dziwi.
sezon jest to ceny rosna. a ze az w takim stopniu to nie poradzisz.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-06-24 09:56:14
Autor: granat
"promocja" w decathlonie
Leszek "Cousie" Pasoń pisze:

niema sie co dziwic, ja sie dziwie ze to kogos dziwi.
sezon jest to ceny rosna. a ze az w takim stopniu to nie poradzisz.

dziwie sie ze ceny w supermarkecie sportowym, za towar ich wlasnej marki b'twin przewyzsza ceny markowych produktow w zwyklym sklepie sportowym/rowerowym (chodzi mi o wspomniane nogawki i rekawki).
to tak jak by tesco sprzedawalo spodnie marki tesco w cenie markowych wranglerow czy inszych lewisow.
ale mamy wolny rynek i nikt nikogo nie zmusza do zakupu. chcialem tylko zasygnalizowac takowy fakt.

ps. ekonomista nie jestem wiec moze jestem w bledzie ale wzrost kursu walut przez ostatni rok (chinska 52%, euro 35%) moim zdaniem nie tlumaczy dwu, trzy krotnej podwyzki ceny.

granat

Data: 2009-06-24 10:30:28
Autor: RadoslawF
"promocja" w decathlonie
Dnia 2009-06-24 09:56, Użytkownik granat napisał:

ps. ekonomista nie jestem wiec moze jestem w bledzie ale wzrost kursu walut przez ostatni rok (chinska 52%, euro 35%) moim zdaniem nie tlumaczy dwu, trzy krotnej podwyzki ceny.

Jest sezon letni więc ceny towarów chodliwych w tym sezonie
idą w górę. Tanio to teraz można kupić sprzęt na zimę.
W zimie sprzęt na lato będzie znowu tani. Trzeba zakupy robić
z wyprzedzeniem lub szukać okazji w innych sklepach.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-23 21:55:24
Autor: Bartek Grimm
"promocja" w decathlonie

Użytkownik "granat" <granat_99@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h1qqfd$prq$1@news.onet.pl...

sztandarowy produkt: dwupak z dentkami 26" 9,99pln (wczesniej 7,99) -

Bo wcześniej to były "dętki".

Bartek Grimm

Data: 2009-06-24 09:30:27
Autor: granat
"promocja" w decathlonie
Bartek Grimm pisze:

Bo wcześniej to były "dętki".

sluszna uwaga.

granat

Data: 2009-06-24 10:45:56
Autor: kenubi
"promocja" w decathlonie
granat wrote:

[...]

Najfajniejsze ceny są na "chińskich" gratach typu: dzwonki, trąbki, bidony,.. - trzeba chodzić z maską spawalniczą bo może porazić wzrok ;)
Hulajnoga (oxelo?) dla dziecka na wiosnę ~159, teraz ta sama coś ~<=240.
Ale ... na jesieni kupilem przez net w sklepie rowerowym spodenki długie Rogelli Verona za 88 , teraz są po 135 +- promocja. Niestety, nagle okazało się że przez zimę zrobiło się 40% inflacji i teraz mieszamy ręką w nocniku.

pozdrawiam

Data: 2009-06-24 20:26:34
Autor: Pawel Paron
"promocja" w decathlonie
Dnia 24.06.2009 kenubi <devnull@none.pl> napisał/a:

[...]

Od razu "żyje się lepiej", chociaż z ręką w nocniku. A niedługo, po
podwyżkach podatków, akcyzy, składek, przywróceniu trzeciego progu
podatkowego, wprowadzeniu podatku "opiekuńczego", oraz po ujawnieniu
prawdziwego stanu finansów państwa (w nieskończoność nie da się tego ukrywać
i przeżerać zgromadzone wcześniej zapasy), będzie się żyło jeszcze lepiej.
Radzę robić zapasy dętek, łańcuchów, klocków hamulcowych, gaci i skarpetek.
A złodzieje babcinych dowodów niech przy następnych wyborach zostaną w domu.

Paweł

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-06-25 08:32:42
Autor: MichałG
"promocja" w decathlonie
Pawel Paron pisze:
[...]

Znasz dowcip o tym, któremu też sie wszystko kojarzyło?  ;-)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-25 09:14:45
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
"promocja" w decathlonie
Dnia 24-06-2009 o 20:26:34 Pawel Paron <pawelpBEZSPAMU@freeland.lublin.pl>  napisał(a):
[ciah]
Radzę robić zapasy dętek, łańcuchów, klocków hamulcowych, gaci i  skarpetek.
A złodzieje babcinych dowodów niech przy następnych wyborach zostaną w  domu.

Paweł

masz jeszcze jakies inne ciekawe teorie spiskowe w zanadzu?

Data: 2009-06-25 19:57:33
Autor: Titus Atomicus
"promocja" w decathlonie
In article <slrnh44rur.3a4.pawelpBEZSPAMU@localhost.localdomain>,
 Pawel Paron <pawelpBEZSPAMU@freeland.lublin.pl> wrote:

[...]

Ale jakie znowu podwyzki, akcyzy, skladek itd maja zwiazek z podniesieniem cen w Decathlonie? Poza rzecz jasna zmiana kursu EUR.

Radzę robić zapasy dętek, łańcuchów, klocków hamulcowych, gaci i skarpetek.

I maki. I cukru. I...

A złodzieje babcinych dowodów niech przy następnych wyborach zostaną w domu.

E tam, NTG.

TA

Data: 2009-06-24 19:39:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
"promocja" w decathlonie

[...]

Phi.
A widziałeś manetki alivio?
Komplet 200zł!

zyga

Data: 2009-06-25 11:16:45
Autor: Kosu
"promocja" w decathlonie
granat wrote:
przecieram oczy ze zdumienia, czyzby nasz pln az tak spadl w stosunku do chinskiego yuana? a moze to kwestia drozszej benzyny?

Teraz to nie wiem, ale w marcu kupiłem w decathlonie komplet szczotek i odtłuszczacz. Szczotki: 26 zł, odtłuszczasz 19 zł. Okazało się, że jest cytrusow(aw)y i nieźle działa - 3 dni później poszedłem po kolejny. Patrzę na półkę, a tam:
odtłuszczasz 30
szczotki 35

Patrzę dziś na stronę, a tam:
odtłuszczacz 47
szczotki 50

:D

Generalnie coś się stało Decathlonowi. Może centrala we Francji ma problemy finansowe i chcą więcej ściągnąć z filii. Jest koniec czerwca - normalnie o tej morze można było kupić już najpopularniejszego 8.1 za 2000 zł. Kosztuje 2900 czyli więcej niż na starcie.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-06-25 18:42:28
Autor: Pawel Paron
"promocja" w decathlonie
Dnia 25.06.2009 Kosu <kosu@kosu.pl> napisał/a:

[...]

Tak to sobie lemingi tłumaczcie, że w Decathlonie oszaleli, że sklepikarz
chce was oszukać, że zaczął się jakiś "gorący sezon" i rowery schodzą na
pniu, dlatego ceny zwariowały. Nie kombinuj za dużo, wyłącz telewizor, kup
sobie jakąś książkę do poczytania, albo chociaż słownik ortograficzny.

Paweł

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp
                    Wkrótce nowa wyprawa

Data: 2009-06-25 16:49:08
Autor: Jan Srzednicki
"promocja" w decathlonie
On 2009-06-25, Pawel Paron wrote:
[...]

Ech, a ten znowu.

Towarzyszu Paroń, ciekawym, czy macie świadomość faktu, że Wasza
natrętna i nieustająca agitacja polityczna bardziej szkodzi Waszej
partii, niż pomaga, utrwalając przekonanie, że to partia pieniaczy i
awanturników?

Data: 2009-06-26 20:44:19
Autor: Silinde Ringëril
"promocja" w decathlonie
Jan Srzednicki pisze:
[...]
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
On raczej chyba sprzyja tej drugiej.

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Data: 2009-06-27 09:03:24
Autor: Jan Srzednicki
"promocja" w decathlonie
On 2009-06-26, Silinde Ringëril wrote:
Jan Srzednicki pisze:
[...]

W sensie, Paroń jako tajny agent Tuska?

Data: 2009-06-28 22:22:32
Autor: Silinde Ringëril
"promocja" w decathlonie
Jan Srzednicki pisze:
On raczej chyba sprzyja tej drugiej.

W sensie, Paroń jako tajny agent Tuska?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
"Po owocach ich poznacie" :)

SR

Data: 2009-06-25 20:23:21
Autor: Kosu
"promocja" w decathlonie
Pawel Paron wrote:
[...]

Szczerze mówiąc mało mnie interesują Twoje problemy psychiczne związane z polityką. Tym bardziej, że zupełnie nie da się w ten sposób wytłumaczyć tak dużego skoku cen w zachodniej sieci sklepów sportowych.

Jeśli to Cię pocieszy jakoś, to złotówka nie jest słaba dlatego, że rządzi PO, ale dlatego, że Polska to zacofana, rozwijająca się, lipna i biedna gospodarka w ogonie tej części świata :)

Będę za to szczerze wdzięczny, jeśli zdradzisz, o co chodziło z tym słownikiem :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-06-25 22:53:57
Autor: Szprota aka Stefandora
"promocja" w decathlonie
Kosu wrote:

Będę za to szczerze wdzięczny, jeśli zdradzisz, o co chodziło z tym słownikiem :]

Napisałeś "o tej morze" zamiast "o tej porze" ;) Najwidoczniej ta literówka tak namieszała, że PP sensu nie znalazł i pomyślał, że pomyliłeś może z morzem. Ale to tylko moja teoria.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-26 09:00:30
Autor: Renata Golebiowska
"promocja" w decathlonie
[...]

Niemożliwe. Przecież takiej Polski chcemy na naszych dzieci. Przecież miał być cud. Dobrze zarabiające pielęgniarki, nauczyciele i policjanci, bezpieczne drogi ze stadionami i pływalniami. Przecież Polacy to mądry i wielki naród.

A ja widzę, że ty cudu nie widzisz i jesteś frustratem i dewiantem psychicznym.

Renata

PS Copyright i odpowiedzialność za większość powyższego spoczywa na D.Tusku i W.Bartoszewskim

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp
Najnowsza wyprawa - http://wyprawa.vox.com

Data: 2009-06-26 18:24:52
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
"promocja" w decathlonie
w odpowiedzi Renata Golebiowska na post
news:slrnh48sge.thf.Renata.Golebiowskalocalhost.localdomain z Pt 26

NTG

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-06-27 09:34:20
Autor: Renata Golebiowska
"promocja" w decathlonie
Dnia 26.06.2009 Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wytnij_wp.pl> napisał/a:

[...]

Kosu napisał, wyczekałam jak oceni to grupa: TG czy NTG, brak choćby jednego NTG po odpowiednim czasie oznacza, że jednak TG. Ergo: nie masz racji, grupa się nie myli, to jednostka jest zerem. CBDO

Renata

Data: 2009-06-27 09:08:10
Autor: Jan Srzednicki
"promocja" w decathlonie
On 2009-06-27, Renata Golebiowska wrote:
[...]

NTG i wiesz dobrze o tym, jeno Ty (PP takoż) wszelkie nawoływania do
darowania sobie rozpoczynania politycznych pyskówek tutaj i tak zlewasz,
więc pisanie po raz kolejny "NTG" jest po prostu jałowe.

Niemniej: NTG!

Data: 2009-06-27 09:37:07
Autor: Krees
Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał(a):
[...]

Jeśli Ci tak zależy na opinii grupy ;), to

NTG!!

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-27 17:53:21
Autor: Renata Golebiowska
Dnia 27.06.2009 Krees <krees_wawa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał/a:
[...]

Nie zrozumiałeś, podobnie jak i J.Srzednicki i fabian. And counting?
Wpisujta miasta...

Renata

Data: 2009-06-27 17:34:56
Autor: Krees
> [...]
> --   > Pozdrawiam,
> Krees

Nie zrozumiałeś, podobnie jak i J.Srzednicki i fabian. And counting?

Warszawa! ;) :D :D

Krees

Data: 2009-06-27 09:44:40
Autor: fabian
"promocja" w decathlonie
Renata Golebiowska wrote:
[...]

Jak już bardzo chcesz to "NTG!". Nie odpisuje, bo mam nadzieje, że też nie będziesz w tym temacie się wypowiadała.

Fabian.

Data: 2009-06-27 19:04:02
Autor: Kosu
"promocja" w decathlonie
Renata Golebiowska wrote:
Kosu napisał, wyczekałam jak oceni to grupa: TG czy NTG, brak choćby jednego NTG po odpowiednim czasie oznacza, że jednak TG. Ergo: nie masz racji, grupa się nie myli, to jednostka jest zerem. CBDO

Dyskusja z tego co pamiętam była o cenach w Decathlonie, a te wynikają z problemów gospodarczych, a nie mojej frustracji.

Przy okazji problemów (których jedni mają więcej niż inni - na pewno rozumiesz), to Oxylane (właściciel Decathlon) ich nie ma. Ceny najwyraźniej wynikają z kursu złotówki, a ceny najwyraźniej podniesiono nierównomiernie, żeby nie tracić klientów na najważniejszych działach.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-06-26 09:47:47
Autor: ...::QRT::...
"promocja" w decathlonie
Dnia Thu, 25 Jun 2009 18:42:28 +0200, Pawel Paron napisał(a):

[...]

ja tam nieuświadomiony prostak jestem, na wybory nie chadzam, telewizji nie
oglądam, wiec prosiłbym o dogłębne wyjaśnienia i analizę czemu ów
odtłuszczacz miast 19 zeta aktualnie kosztuje 47. Skoro to nie wina sklepikarza.  --
www.warszawski.info

Data: 2009-06-26 10:04:14
Autor: Alfer_z_pracy
"promocja" w decathlonie
QRT napisał:
[...]

Przecież to proste jak drut. To wina Tuska.

Pozdrawiam piątkowo :)
A.

P.S. Ach, są pewne rzeczy na świecie wciąż aktualne, można by rzec ponadczasowe:
http://www.alfer.pl/paronismyidol.jpg

Data: 2009-06-30 00:17:55
Autor: Silinde Ringëril
"promocja" w decathlonie
Alfer_z_pracy pisze:
Przecież to proste jak drut. To wina Tuska.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
No nareszcie ktoś to wyartykułował :)

Pozdrawiam piątkowo :)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
O, dziękuję! Ja z _P_iątkowa :)

SR

Data: 2009-06-26 10:49:13
Autor: Titus Atomicus
"promocja" w decathlonie
In article <15l3cua4lhgf5$.1elzjhoer3wgf$.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

Ale skad to zalozenie?

TA

Data: 2009-06-26 10:56:54
Autor: ...::QRT::...
"promocja" w decathlonie

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

W ten sposób rozumiem zdanie "Tak to sobie lemingi tłumaczcie, że w
Decathlonie oszaleli, że sklepikarz chce was oszukać (?)"  Ale oczywiście moge sie mylić.

 --
www.warszawski.info

Data: 2009-06-26 11:28:54
Autor: Titus Atomicus
"promocja" w decathlonie

napisał(a):

W ten sposób rozumiem zdanie "Tak to sobie lemingi tłumaczcie, że w
Decathlonie oszaleli, że sklepikarz chce was oszukać (?)"  Ale oczywiście moge sie mylić.

Co to znaczy 'oszukac'? Nie demagogizujmy.

TA

Data: 2009-06-26 11:39:00
Autor: ...::QRT::...
"promocja" w decathlonie

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

to nie ja użyłem tego określenia wiec nie do mnie ta uwaga w sumie jest
skierowana. --
www.warszawski.info

Data: 2009-06-26 12:00:13
Autor: Titus Atomicus
"promocja" w decathlonie
In article <hbiegmge0dfn$.324hhc7xexdz$.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

to nie ja użyłem tego określenia wiec nie do mnie ta uwaga w sumie jest
skierowana.

E, bo juz sie pogubilem kto powaznie, a kto dla jaj...

TA

"promocja" w decathlonie