"promocja" w decathlonie

Data: 2009-06-23 17:09:49
Autor: Wojtek Paszkowski
"promocja" w decathlonie
"granat" <granat_99@poczta.onet.pl> wrote in message news:h1qqfd$prq$1news.onet.pl...

przecieram oczy ze zdumienia, czyzby nasz pln az tak spadl w stosunku do chinskiego yuana?

zamiast trzeć - wystarczy sprawdzić. Ok 50% wzrost kursu walut vs zeszły rok chyba co nieco uzasadnia podwyżki importowanych towarów?

pozdr

Data: 2009-06-23 09:35:38
Autor: dr krecik
"promocja" w decathlonie
On 23 Cze, 17:09, "Wojtek Paszkowski" <wo...@nawirtualnej.polsce>
wrote:
"granat" <granat...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

zamiast trzeć - wystarczy sprawdzić. Ok 50% wzrost kursu walut vs zeszły rok
chyba co nieco uzasadnia podwyżki importowanych towarów?

To ciekawy sklep. Czasami cena na metce jest wyższa niż w "komputerze"
i kupujesz po tej "z komputera", czasami przeciwnie, na metce jest
taniej i płacisz cenę z metki, czasami cena pomiędzy różnymi
rozmiarami różni się nieproporcjonalnie do rozmiarów. Nie zdarzyło mi
się żabym czuł się oszukany ale miło zaskoczony przy kasie i owszem :))

Data: 2009-06-23 18:40:59
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
"promocja" w decathlonie
Dnia 23-06-2009 o 17:09:49 Wojtek Paszkowski <wo.pa@nawirtualnej.polsce>  napisał(a):

[...]

ta "promocja" dotyczy tez produktow z UE np opon michelina w zimie 34  teraz 52zl oidp.
niema sie co dziwic, ja sie dziwie ze to kogos dziwi.
sezon jest to ceny rosna. a ze az w takim stopniu to nie poradzisz.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-06-24 09:56:14
Autor: granat
"promocja" w decathlonie
Leszek "Cousie" Pasoń pisze:

niema sie co dziwic, ja sie dziwie ze to kogos dziwi.
sezon jest to ceny rosna. a ze az w takim stopniu to nie poradzisz.

dziwie sie ze ceny w supermarkecie sportowym, za towar ich wlasnej marki b'twin przewyzsza ceny markowych produktow w zwyklym sklepie sportowym/rowerowym (chodzi mi o wspomniane nogawki i rekawki).
to tak jak by tesco sprzedawalo spodnie marki tesco w cenie markowych wranglerow czy inszych lewisow.
ale mamy wolny rynek i nikt nikogo nie zmusza do zakupu. chcialem tylko zasygnalizowac takowy fakt.

ps. ekonomista nie jestem wiec moze jestem w bledzie ale wzrost kursu walut przez ostatni rok (chinska 52%, euro 35%) moim zdaniem nie tlumaczy dwu, trzy krotnej podwyzki ceny.

granat

Data: 2009-06-24 10:30:28
Autor: RadoslawF
"promocja" w decathlonie
Dnia 2009-06-24 09:56, Użytkownik granat napisał:

ps. ekonomista nie jestem wiec moze jestem w bledzie ale wzrost kursu walut przez ostatni rok (chinska 52%, euro 35%) moim zdaniem nie tlumaczy dwu, trzy krotnej podwyzki ceny.

Jest sezon letni więc ceny towarów chodliwych w tym sezonie
idą w górę. Tanio to teraz można kupić sprzęt na zimę.
W zimie sprzęt na lato będzie znowu tani. Trzeba zakupy robić
z wyprzedzeniem lub szukać okazji w innych sklepach.

Pozdrawiam

"promocja" w decathlonie