promocje w c+/ przeglad

Data: 2009-12-01 21:18:05
Autor: Piotr
promocje w c+/ przeglad
witam,
pamieta ktos jak wygladaja promocje w c+ na przestrzeni

np. ostatnich 2 lat?
chodzi mi o tendecje - oferta/cena/mozliwosci

dzieki
pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-12-01 23:13:07
Autor: Cavallino
promocje w c+/ przeglad
Użytkownik "Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf3tlt$75k$1news.onet.pl...
witam,
pamieta ktos jak wygladaja promocje w c+ na przestrzeni

np. ostatnich 2 lat?

Najlepsza była oferta z Canal+ za friko przez cały okres umowy - jakieś 12-14 miesięcy temu.
Potem było cienko, max to 50% zniżki przez niepełną umowę.
No i teraz jest nieźle - 50% zniżki na całość, plus hd za darmo przez cały okres umowy, do tego telewizor za 1 zł.

Generalnie - najlepsze są promocje przed gwiazdką.

Data: 2009-12-02 00:11:44
Autor: DeSola
promocje w c+/ przeglad
[...]

Do mnie jakoś nie trafia ta promocja z tv za 1 zł
Przeraza mnie wizja 100 zł rachunku :-) bez sensu że jest obowiązkowy canal+ - ludzie poza łapu capu nic tam nie ma, hbo taka sama wielka lipa.
Dlatego ta promocja to dla mnie trochę taki zakup tv na raty. A jeszcze ten multiroom z ciekaniem po całym domu co 6 godzin żeby naładować zupełnie mnie zniechęcił.

Natomiast w grudniu ma się pojawić nowy dekoder - i to może być ciekawe bo ten pvr jest delikatnie mówiąc niezbyt udany imho - głośny, wolny i się zawiesza.

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-12-02 00:23:13
Autor: Mamut
promocje w c+/ przeglad

Do mnie jakoś nie trafia ta promocja z tv za 1 zł
Przeraza mnie wizja 100 zł rachunku :-) bez sensu że jest obowiązkowy
canal+ - ludzie poza łapu capu nic tam nie ma,

to juz kwestai gustu, trzy kanały canal + to jedyna rzecz ktora trzyma
tam setki tysiecy abonentow.

Data: 2009-12-05 17:42:05
Autor: wiochmen
promocje w c+/ przeglad

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hf44de$qif$1news.onet.pl...
[...]

Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.
Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

Data: 2009-12-05 09:15:55
Autor: Mamut
promocje w c+/ przeglad

Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.
Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

chcesz powiedziec ze masz canal+ friko przez 12miesiecy i podstawowy
za pol ceny przez cale abo ? Nie slyszalem zeby dawali komus takie
propozycje na przedluzenie.

Data: 2009-12-05 18:28:51
Autor: Cavallino
promocje w c+/ przeglad
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:b5e52fab-cada-45cf-bb4d-e38f6a0bfb87e7g2000vbi.googlegroups.com...

Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.
Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

chcesz powiedziec ze masz canal+ friko przez 12miesiecy i podstawowy
za pol ceny przez cale abo ?

Jak znam życie to ma podstawowy oraz Canal+, oba za 50% ceny.
Co mniej więcej daje tyle samo kwotowo i zgadza się z obecnymi promocjami.
Ale czy na pewno na zawsze, a nie na x miesięcy w przypadku C+?

Data: 2009-12-05 09:41:05
Autor: Mamut
promocje w c+/ przeglad

Jak znam ycie to ma podstawowy oraz Canal+, oba za 50% ceny.
Co mniej wi cej daje tyle samo kwotowo i zgadza si z obecnymi promocjami.
Ale czy na pewno na zawsze, a nie na x miesi cy w przypadku C+?

gdyby dawali do konca abo to sam bym przedłużył, ale nie dają. Chociaz
pewnie czeka mnie telefon od nich bo polecony z wypowiedzeniem juz w
drodze.

Data: 2009-12-05 18:26:48
Autor: Cavallino
promocje w c+/ przeglad
Użytkownik "wiochmen" <wiochenmen@tgazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Najlepsza była oferta z Canal+ za friko przez cały okres umowy - jakieś 12-14 miesięcy temu.

Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.

????

Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

Na jak długo?

Data: 2009-12-07 22:53:36
Autor: wiochmen
promocje w c+/ przeglad

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hfe54n$4v8$1news.onet.pl...
[...]

Żeby było jasne:
Umowa przedłużona  na 18 miesięcy wchodzi od 1 stycznia (stara obowiązywała do 31 stycznia,
czyli została skrócona o miesiąc).
Pakiet podstawowy 29zł przez cały okres umowy.
Pakiet Canal+ 100% zniżki przez cały okres umowy.
Wynajem dekodera SD 0zł przez cały okres umowy

Data: 2009-12-08 10:43:32
Autor: Cavallino
promocje w c+/ przeglad
[...]

Mówisz o starej umowie z tymi warunkami (Canal+ gratis), przedłużonej obecnie?
Bo brzmiało jakbyś nową na takich warunkach podpisał.

Data: 2009-12-08 15:32:34
Autor: wiochmen
promocje w c+/ przeglad

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hfl742$mol$1news.onet.pl...
[...]

Aneks do starej umowy z promocji świątecznej

Data: 2009-12-17 14:21:31
Autor: petermas
promocje w c+/ przeglad
[...]

Zgadza się, mi też dziś zaproponowali ten wariant przedłużenia i nawet
byłem skłonny się zdecydować ale potem Pan stwierdził że już otrzymali
moje wypowiedzenie i żebym mógł skorzystać, to muszę śmigać do punktu
sprzedaży żeby wycofać to wypowiedzenie a że jestem leniwy to
odpowiedziałem żeby sam śmigał. Aż tak mi na tej ich telewizji nie
zależy, przez pieprzony telewizor nie mam czasu czytać książek...
Ale oferta faktycznie ciekawa i albo ma gdzieś haka albo cyfra chwyta
się brzytwy żeby tylko nie oddać abonentów n-ce.

Data: 2009-12-07 23:51:31
Autor: zibik32
promocje w c+/ przeglad
On 5 Gru, 17:42, "wiochmen" <wiochen...@tgazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> napisał w
> [...]

> jakieś 12-14 miesięcy temu.

Ta promocja jest powtórzona dla dotychczasowych abonentów.
Mam podstawowy i canal+ za 29 zł miesięcznie.

Witam, C+ szeroko rozdmuchał informację o promocji jednak nie wszystko
wygląda tak różowo. Po pierwsze: na telewizor czekałem 3 tygodnie, nie
3 dni jak zapewniał konsultant; po drugie tunerów PVR HD nie ma u
dystrybutorów w całym kraju, może będą dostępne na początku stycznia,
wg konsultanta oczekiwanie 2 tygodnie to maksymalny czas. Co prawda C+
(cyfra) zastrzega sobie wymianę dekodera w ramach dostępności tychże u
dystrybutorów, jednak rozmowa z konsultantem przed podpisaniem umowy o
przedłużeniu korzystania z usług wymienionej instytucji w żaden sposób
nie wskazywała, że Cyfra jest kompletnie nie przygotowana na cała
akcję. Wydawać by się mogło, że firma duża, działa na rynku długi
czas, więc promocja świąteczna pozwoli na oglądanie TV w standardzie
HD już w czasie świąt. Po raz kolejny okazało się, że duży może robić
wszystko i w zasadzie w żaden sposób nie można wyegzekwować obietnic,
zwłaszcza tych dawanych przez konsultantów. Oczywiście złożyłem
reklamację, czas oczekiwania na rozpatrzenie 30 dni. Pozdrawiam.

promocje w c+/ przeglad