promocje w prepaidzie play

Data: 2011-06-03 02:54:32
Autor: SDD
promocje w prepaidzie play

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:is8vmn$c4v$1inews.gazeta.pl...

kiedyś miałem opanowane łączenie promocji w Orange. Tego niema w żadnych
instrukcjach, regulaminach itd. Czy możecie mi wskazać jakiś korzystny
sposób doładowywania Playa? "Pykanie" po 5 zł to chyba nie najlepsza droga?

Za 30 zl ze strony www.doladowania.playmobile.pl , po uprzednim wlaczeniu Programu Doladowan.
Zyskujesz naraz:
- bonus wynikajacy z posiadanej taryfy (1000 SMSow z przedluzeniem waznosci posiadanych dotychczas lub 30 dni za darmo rozmow i SMSow do Playa)
- 30 min do Play i na stacjonarne (na 30 dni z przedluzeniem dotychczas posiadanych)
- 3 zl na koncie bonusowym (na 30 dni, z przedluzeniem waznosci dotychczas posiadanych na koncie bonusowym srodkow)

Pozdrawiam
SDD

promocje w prepaidzie play