propagandy ciag dalszy.

Data: 2009-03-19 13:11:02
Autor: Rasheed
propagandy ciag dalszy.
"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:b58c0585-d889-452f-a932-70b9cdf7691da39g2000yqc.googlegroups.com...
Wczoraj w Faktach na samym poczatku podano informacje, ze pojawily sie
pierwsze oznaki iz powoli zaczynamy wychodzic z kryzysu.
Ooo fajnie - pomyslalem - ciekawe co to oznaki.

Nie wiem czy ogladalem to samo, ale chodzilo im o to, ze w USA firmy budowlane znowu zaczynaja dobrze prosperowac po dlugim okresie przestoju.
I ze to ma byc ta oznaka ze idzie ku dobremu.

Rasheed

Data: 2009-03-19 05:22:46
Autor: L'e-szczur
propagandy ciag dalszy.
On 19 Mar, 13:11, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in message

> [...]

budowlane znowu zaczynaja dobrze prosperowac po dlugim okresie przestoju.
I ze to ma byc ta oznaka ze idzie ku dobremu.

Mnie raczej chodzilo o wypowiedz jedngo z naszych politykow, ze
najgorsze jest juz za nami poparte takimi rewelacjami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 13:45:29
Autor: Rasheed
propagandy ciag dalszy.
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:bcfb5a4e-b099-40c9-bb98-0d53bcae42d0q9g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Mnie raczej chodzilo o wypowiedz jedngo z naszych politykow, ze
najgorsze jest juz za nami poparte takimi rewelacjami.

No minelo, ale szkody sa duze i trzeba teraz cos z nimi zrobic :)

Rasheed

Data: 2009-03-19 05:56:46
Autor: L'e-szczur
propagandy ciag dalszy.
On 19 Mar, 13:45, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

> najgorsze jest juz za nami poparte takimi rewelacjami.

No minelo, ale szkody sa duze i trzeba teraz cos z nimi zrobic :)

Powaznie minelo? A skad to wiemy? Bo prognozy byly nieco bardziej
pesymistyczne niz realia? Produkcja caly czas jest duzo nizsza. Firmy
caly czasa bankrutuja. Bezrobocie caly czas rosnie.
Moim zdaniem te opowiesci, ze najgorsze juz za nami sa wlasnie zwykla
propaganda. Chodzi o to, zeby konsumenci ze strachu przed
nadciagajacym poglebieniem kryzysu nie przestali kupowac, bo wtedy
gospodarka bedzie zwalniala jeszcze szybciej. A tak moze sie uda, a
moze nie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 14:34:39
Autor: Rasheed
propagandy ciag dalszy.
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:5702b344-736e-4af8-bcfb-8d93df4ede25p20g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

nadciagajacym poglebieniem kryzysu nie przestali kupowac, bo wtedy
gospodarka bedzie zwalniala jeszcze szybciej. A tak moze sie uda, a

Mi sie wlasnie wydawalo ze czesciowo powodem tego kryzysu bylo mowienie o nim zanim sie pojawil...

Rasheed

PS. Toz to kryzys w Polsce jest juz jakies 20 lat, nie wiem o co to cale zamieszanie :)

Data: 2009-03-19 14:05:27
Autor: s
propagandy ciag dalszy.
No minelo, ale szkody sa duze i trzeba teraz cos z nimi zrobic :)

Podobno, w wersji mocno optymistycznej, najgorsze minie dopiero pod koniec roku.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 06:16:17
Autor: L'e-szczur
propagandy ciag dalszy.
On 19 Mar, 14:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> No minelo, ale szkody sa duze i trzeba teraz cos z nimi zrobic :)

Podobno, w wersji mocno optymistycznej, najgorsze minie dopiero pod
koniec roku.

A to zmienia widoki na przeprowadzke do Bdg?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-19 14:21:12
Autor: s
propagandy ciag dalszy.
Podobno, w wersji mocno optymistycznej, najgorsze minie dopiero pod
koniec roku.

A to zmienia widoki na przeprowadzke do Bdg?

Jak cholera... Niestety.
U mnie pewnie daloby sie przewalczyc, ale malazonka panikuje.
No i kredyt teraz nie nadaje sie do nadplacania :-(

Pozdr
Slawek