proponowane innowacje dla PKO BP

Data: 2010-03-30 15:15:56
Autor: corner
proponowane innowacje dla PKO BP
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00001059.4bb1ba4a@newsgate.onet.pl...
myślę że awans dr Michała to dobra okazja
by porozmawiać o innowacjach technicznych
które chcielibyśmy zobaczyć w PKOBP

Ja bym po prostu pozwolił się rozwijać Inteligo. W końcu to Inteligo wyciągnęło ich z technicznej mizernoty (przynajmniej jeśli chodzi o bankowość internetową). Niech teraz pozwolą mu się stać się samodzielne. Może jakaś fajna karta kredytowa?

Z technicznych to nic mi do głowy nie przychodzi. Oprócz tego, że całe PKO BP powinno się utechnicznić. Jak widzę ile oni makulatury produkują przy zwykłej wpłacie ustnej albo założeniu lokaty, to aż mi żal tych drzew.

Data: 2010-03-30 20:23:09
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
proponowane innowacje dla PKO BP
> myślę że awans dr Michała to dobra okazja
> by porozmawiać o innowacjach technicznych
> które chcielibyśmy zobaczyć w PKOBP

Ja bym po prostu pozwolił się rozwijać Inteligo.

ja postuluję (a dr Michał niech sobie zanotuje):

1) rachunki walutowe inteligo
2) obsługa gotówkowa tych rachunków walutowych
3) konto firmowe Inteligo dla spółek handlowych (nie tylko cywilnych)

Data: 2010-03-30 22:07:44
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-03-30 20:23, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
3) konto firmowe Inteligo dla spółek handlowych (nie tylko cywilnych)

znaczy nie tylko osobowych, ale tez kapitalowych? z o.o. pewnie zawsze sie da zrobic - ale pewnie bez obslugi kredytowej.

Z tego co wiem - w koncu za jakis czas ma nastapic relaunch Inteligo. Co prawda sam o tym pisze od maja 2008 roku ;) no ale.

Data: 2010-03-30 15:12:03
Autor: witek
Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

Z tego co wiem - w koncu za jakis czas ma nastapic relaunch Inteligo. Co prawda sam o tym pisze od maja 2008 roku ;) no ale.

gwarantujesz, że nie spieprzą tego co tak dobrze działa?

Data: 2010-03-30 22:32:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

znaczy nie tylko osobowych, ale tez kapitalowych? z o.o. pewnie zawsze sie da zrobic - ale pewnie bez obslugi kredytowej.

konkretnie chodzi o umowe rachunku bankowego dla spółki jawnej
oraz umowe rachunku bankowego dla spółki komandytowej. Obie formy spółek osobowe mają tylko zdolność prawną ale nie mają osobowości prawnej (odpowiednikiem zarządu są wspólnicy).

dziwi mnie że inteligo podpisuje umowy ze spółkami cywilnymi
a z jawnymi nie chce. Spółka cywilna to takie "czort wie co"
nie ma podmiotowości ani osobowości. Pod względem prawnym
spółka jawna oznacza bardziej klarowne rozwiązanie. Łatwiej bym zrozumiał jakiś bank, który obsługiwałby spółki jawne, a do spółek cywilnych okazywał niechęć. czyżby Inteligo przed laty zatrudniło prawnika pozyskanego ze SKOK? --

Data: 2010-03-30 22:41:49
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
proponowane innowacje dla PKO BP

4) rachunki walutowe osobiste i firmowe w CZK
5) obsługa GOTÓWKOWA rachunkow w CZK, przynajmniej
w dolnośląskiem, w powiatach graniczących z Czechami

uzasadniam: jeśli dążycie do osiągnięcia przewagi
konkurencyjnej, to podaję wam "na tacy" zupełnie niezagospodarowane pole. Żaden bank w PL nie ma
obsługi walutowej w koronach czeskich, mimo że (w mojej okolicy przynajmniej) jest to często używana waluta. przypuszczam, że koszt obsługi gotówkowej CZK jest
porównywalny z obsługą gotówkową EUR albo USD a będzie to coś, co może przekonać wiele małych firm.

Data: 2010-03-30 23:42:22
Autor: Marcin
proponowane innowacje dla PKO BP
Witam
W dniu 2010-03-30 15:15, corner pisze:

Ja bym po prostu pozwolił się rozwijać Inteligo. W końcu to Inteligo
wyciągnęło ich z technicznej mizernoty (przynajmniej jeśli chodzi o
bankowość internetową). Niech teraz pozwolą mu się stać się samodzielne.

Na poczatek proponuje polikwidowac absurdy w oplatach zachecajace klientow do skorzystania z konkurencji, np. kupujac przez Inteligo jednostki funduszy PKO place prowizje za nabycie. Jezeli jednostki tego samego funduszu kupie przez konkurencyjny mBank to prowizji nie ma.

Duza zaleta Inteligo sa darmowe bankomaty PKO BP. Wlasciwie to glowny powod dla ktorego mam tam konto dodatkowe. Tyle, ze coraz wiecej bankow wprowadza darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow w Polsce. Proponuje by w Inteligo tez byly darmowe bankomaty ale z ograniczona liczba wyplat w miesiacu (np. 2 wyplaty z dowlnego bankomatu plus darmowe z PKO BP). Bo jak konkurencja udostepni takie wyplaty to strace ostatni powod by miec tam konto:)

Moze stworzcie w Inteligo odpowiednik SFT z mB? Fundusze pewnie by sie dalo te same namowic na brak oplat. A tak by byla konkurencja.

Pozdrawiam,
Marcin

proponowane innowacje dla PKO BP