propozycja orange - sciema totalna

Data: 2009-10-19 16:54:16
Autor: W
propozycja orange - sciema totalna
ToMasz wystukał, co następuje:

witam

Mojej żonie kończy się umowa terminowa. Dziś, 3 mieś. przed zakonczeniem
zadzwonił konsultant, i zaczął namawiać na wspaniałe tanie rozwiazanie.
Spodobało mi sie to, bo TERAZ rozmowy z jej telefonu są beznadziejnie
drobie, i właściwie w 10 dni sie je wygaduje na najkonieczniejsze
rozmowy - potem korzystamy oboje z mojego POPa. Niewygodne to wiec
konsultanta słuchałem ( ja mam szybszy detektor "ściem" niz żona) z
zainteresowaniem. Umowa miała by zacząć obowiazywać już a nie za 3
miesiace -wiec narazie jest super.
[...]
kupuje zdrapke25(za25)i zdrapke 200(za195) za to dostaje +30 za dwusetke
i +30% za staż (jeśli doładuje szybciej niż 25 dni). tak wiec wydaje
220zł(10 miesiecy spokój) a dostaje 25+200+30+60=315 (z czego 60 tylko
do orange) Inaczej mówiąc koszt (220/315) koszt każdej "orangowej"
złotówki wynosi 70gr. Tak wiec w pakietach mam rozmowy nie po 10
gr(or+stac) tylko po 7gr i nie po 29 - reszta tylko 20gr.

Hmm...jeżeli nie chcesz się bawić w pakiety a i tak rozważasz wydawanie jednorazowo 25+100(200) (zwłaszcza taniej na allegro) to chyba NOG okaże się korzystniejszy (zwłaszcza że połowica też w orange). Dodatkowo po drugim doładowaniu (oprócz HappyHour+weekend+masz za staż) dostaniesz Pogadaj sobie (120min do wszystkich przez miesiąc) i 1200minut przez dwa miesiące z jednym numerem orange. No i przy najwiekszym doładowaniu od razu dostajesz najniższe stawki (1gr sms, 2gr mms i 20gr w orange... chociaż teraz w pakietach w pop jest faktycznie 10gr więc tu by mogło wychodzić taniej zakładając 100% wykorzystanie takowego pakietu).