prosba do UKE

Data: 2009-06-19 16:58:54
Autor: Robert_J
prosba do UKE
Dlaczego to nie moze byc tak, ze to klient wybiera sobie sam na czym
chce ogladac, a nie zmuszac go do zakupy/dzierzawy dekoderow.

Rozumujac w druga strone: dlaczego to klient ma mi narzucac, w jakim systemie mam transmitowac programy? Bo, jak napisalem w innej odpowiedzi, systemów jest kilka...

Data: 2009-06-19 18:32:19
Autor: Marian
prosba do UKE

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1g93k$msg$1inews.gazeta.pl...
[...]

MSPANC. A w trzecią stronę? Od kiedy operator  "rzondzi"?
Słyszał "cuś" o zezwoleniu UKE, że o rejestracji w KRRiT nie wspomnę?
O jakich systemach mowa? Transmitować czy RETRANSMITOWAĆ? Itp., itd...

--

Marian

prosba do UKE