prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"

Data: 2012-08-24 13:27:49
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
czy Ktoś mógłby wycwelić w moim imieniu tego debila Andy Niwiński?

a do pozostałych mam pytanie, spotkał się Ktoś tu z problemem, zawieszającego się dysku SATA w kieszeni? wygląda jakby zawieszała się transmisja z dyskiem, po czym komp się restartuje...

Data: 2012-08-24 13:54:49
Autor: RyAn
[...]

A sam go nie możesz czy nie umiesz "wyc...Ć"?

Data: 2012-08-24 16:24:01
Autor: b b
Użytkownik "RyAn" <rysiek@konto.pl> napisał w wiadomości news:k17q29$dm2$1news.dialog.net.pl...

czy Ktoś mógłby wycwelić w moim imieniu tego debila Andy Niwiński?

A sam go nie możesz czy nie umiesz "wyc...Ć"?

O ile dobrze zrozumiałem więzienne praktyki osobnikowi "przecwelowanemu"
nie wolno tego robic innym, ale może "wycwelenie" to jednak coś innego.
:-)

Zdzichu

Data: 2012-08-24 16:45:36
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku polskim... wybierz sobie...

Data: 2012-08-24 17:24:02
Autor: Dawid
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

Data: 2012-08-24 11:41:34
Autor: rs
On Fri, 24 Aug 2012 17:24:02 +0200, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:

widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

czy naprawde niezbedne jest, wyciaganie go z KFa? <rs>

Data: 2012-08-24 17:51:18
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
śmiało, ja mam czas, dużo wolnego czasu, euro goł!

Data: 2012-08-24 19:34:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.08.2012 17:24, Dawid pisze:
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

Dlaczego dokarmiasz tego trolla?

Data: 2012-08-24 19:48:37
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
Dlaczego dokarmiasz tego trolla?

nie ustawaj, nie ustwawaj...

Data: 2012-08-24 20:35:32
Autor: b b
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości news:50379c93$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

"Wycwelowany" debilu powinno być.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-24 20:36:50
Autor: b b
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k1842f$af6$1node2.news.atman.pl...
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku polskim... wybierz sobie...

Na tych studiach to byłeś jak wojsko w zimie odśnieżało alejki między uczelnią
a akademikami.

Zdzichu

Data: 2012-08-24 20:39:57
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
o bohater europy...

Data: 2012-08-25 13:07:46
Autor: b b
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k18hpu$ng9$1node2.news.atman.pl...
o bohater europy...

Zauważył bohater przecwelonych i wycwelonych.

Zdzichu

Data: 2012-08-24 20:38:30
Autor: rageofhonor

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k17ofk$v6e$1node2.news.atman.pl...
a do pozostałych mam pytanie, spotkał się Ktoś tu z problemem, zawieszającego się dysku SATA w kieszeni? wygląda jakby zawieszała się transmisja z dyskiem, po czym komp się restartuje...

Ja miałem odwrotną sytuację. Dysk ATA podłączony do nowej płyty z SATA przez przejściówkę ATA>SATA
ginął. Po restarcie podczas wykrywania dysków pisało że nie może znaleźć dysku. Zmiana na dysk SATA załatwiła sprawę bo taśmy (przejściówki) nie funkcjonowały tak jak powinny.

Może w twoim wypadku jest coś z taśmami idącymi od kieszeni do płyty lub ze samą kieszenią. Czy próbowałeś podłączyć dysk bezpośrednio do płyty? Uwaga z odłaczaniem/podłączaniem bo może wywalić błędy CRC w S.M.A.R.T.

Data: 2012-08-25 12:41:50
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
nie bardzo mam możliwośc podpięcia dysku bezpośrednio, do tego dysk musi być w kieszeni...

kieszeń to Tracer TRH-10 SATA, prosiłbym o opinie ludzi którzy ją mają - czy są z nimi jakieś problemy, czy to tylko u mnie...

Data: 2012-08-25 13:06:32
Autor: b b
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k1aa5d$t1k$1node1.news.atman.pl...
nie bardzo mam możliwośc podpięcia dysku bezpośrednio, do tego dysk musi być w kieszeni...

kieszeń to Tracer TRH-10 SATA, prosiłbym o opinie ludzi którzy ją mają - czy są z nimi jakieś problemy, czy to tylko u mnie...

Problemy mają tylko "wycweleni" i "przecweleni", czyli nikt poza tobą.
Kto lubi podobne zabawy powinien zgłosić chęć przyłączenia się na odres:
testowanije@go2.pl

Zdzichu

Data: 2012-08-25 13:14:44
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
Zdzichu

o znów się zawiesił, to może czas na PO-wniosek?
po zwisie wyłączyłem powerem zasilanie... nic więcej nie robiłem, włączyłem, system zwisł przy ładowaniu... no to power... włączyłem ponownie, system zwisł przy uruchamianiu... czyli to nie może być uszkodzenie elektryczne, bo po wyłączeniu zasilania było by ok?

chodzi mi o to, żeby ustalić czy dysk nie jest czasem zwalony...

Data: 2012-08-25 16:48:26
Autor: b b
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k1ac34$cup$1node2.news.atman.pl...

[...]

Znajdź kogoś nie przecwelowanego to sprawdzi.
Zapomniał bym, nie chcą się z takimi jak ty zadawać.
Noto masz problem.

Zdzichu

Data: 2012-08-25 17:19:49
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
Zdzichu

wątek wyżej, nie tu...

Data: 2012-08-25 23:31:27
Autor: b b
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k1aqel$qrl$1node2.news.atman.pl...

wątek wyżej, nie tu...

Jak to nie tu, wszak to twątek przecwelowanego czyli twój.

Zdzichu

prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"