prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"

Data: 2012-08-24 13:54:49
Autor: RyAn
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
czy Ktoś mógłby wycwelić w moim imieniu tego debila Andy Niwiński?

a do pozostałych mam pytanie, spotkał się Ktoś tu z problemem,
zawieszającego się dysku SATA w kieszeni? wygląda jakby zawieszała się
transmisja z dyskiem, po czym komp się restartuje...

A sam go nie możesz czy nie umiesz "wyc...Ć"?

Data: 2012-08-24 16:24:01
Autor: b b
Użytkownik "RyAn" <rysiek@konto.pl> napisał w wiadomości news:k17q29$dm2$1news.dialog.net.pl...

czy Ktoś mógłby wycwelić w moim imieniu tego debila Andy Niwiński?

A sam go nie możesz czy nie umiesz "wyc...Ć"?

O ile dobrze zrozumiałem więzienne praktyki osobnikowi "przecwelowanemu"
nie wolno tego robic innym, ale może "wycwelenie" to jednak coś innego.
:-)

Zdzichu

Data: 2012-08-24 16:45:36
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku polskim... wybierz sobie...

Data: 2012-08-24 17:24:02
Autor: Dawid
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

Data: 2012-08-24 11:41:34
Autor: rs
On Fri, 24 Aug 2012 17:24:02 +0200, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:

widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

czy naprawde niezbedne jest, wyciaganie go z KFa? <rs>

Data: 2012-08-24 17:51:18
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
śmiało, ja mam czas, dużo wolnego czasu, euro goł!

Data: 2012-08-24 19:34:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.08.2012 17:24, Dawid pisze:
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

Dlaczego dokarmiasz tego trolla?

Data: 2012-08-24 19:48:37
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
Dlaczego dokarmiasz tego trolla?

nie ustawaj, nie ustwawaj...

Data: 2012-08-24 20:35:32
Autor: b b
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości news:50379c93$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku
polskim... wybierz sobie...

nie obrażaj wojska debilu

"Wycwelowany" debilu powinno być.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-24 20:36:50
Autor: b b
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k1842f$af6$1node2.news.atman.pl...
widocznie wycwelenie na studiach to co innego niż w więzieniu i wojsku polskim... wybierz sobie...

Na tych studiach to byłeś jak wojsko w zimie odśnieżało alejki między uczelnią
a akademikami.

Zdzichu

Data: 2012-08-24 20:39:57
Autor: identyfikator: 20040501
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
o bohater europy...

Data: 2012-08-25 13:07:46
Autor: b b
prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k18hpu$ng9$1node2.news.atman.pl...
o bohater europy...

Zauważył bohater przecwelonych i wycwelonych.

Zdzichu

prośba do grupowiczów z związku z debilem "Andy Niwiński"