prośba do grupy

Data: 2015-06-08 22:58:17
Autor: Chiron
prośba do grupy
Proszę o pomoc. Każdemu, kto wytłumaczy niejakiemu Andrzejowi Lawie, że jeśli prawdziwe jest zdanie:
"Boga prawdopodobnie nie ma" to z tego wynika, że musi być prawdziwe zdanie" Bóg prawdopodobnie istnieje"
stawiam dobre piwko (oczywiście, jeśli ktoś będzie w moim mieście- Łodzi i będzie je chciał ze mną wypić i przy piwku pogadać o polityce:-) Będę też pełen podziwu dla talentu pedagogicznego tej osoby. Wdzięczny będę za każdą próbe tłumaczenia- bo mi chłopa jest żal po prostu:-)

--

Chiron

Data: 2015-06-08 14:01:21
Autor: Marek
prośba do grupy
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 22:58:10 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
[...]

Piwo szkodzi mi na żołądek.
Juz wole bimber.

Data: 2015-06-08 23:36:07
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:85904bbc-97bf-4578-80bc-907c0b606733googlegroups.com...
[...]

=======

No cóż. Od czasów przeprowadzki z bardzo elitarnych okolic mojego miasta do bloku zamieszkałego głównie przez PZPRowskich emerytów- nie produkuję już tego szlachetnego trunku. Po prostu:  gdyby sąsiedzi poczuli zapach destylatu- zawiadomiliby swoich dawnych kumpli z MO. Tacy wrażliwcy są:-). No ale dobrą wódeczkę zawszeć u mnie znajdziesz.

--

Chiron

Data: 2015-06-08 15:11:02
Autor: Marek
prośba do grupy
W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 23:36:06 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

======> No cóż. Od czasów przeprowadzki z bardzo elitarnych okolic mojego miasta do bloku zamieszkałego głównie przez PZPRowskich emerytów- nie produkuję już tego szlachetnego trunku. Po prostu:  gdyby sąsiedzi poczuli zapach destylatu- zawiadomiliby swoich dawnych kumpli z MO. Tacy wrażliwcy są:-). No ale dobrą wódeczkę zawszeć u mnie znajdziesz.

Trudno sie mowi.
Ciekawe tylko, czy sam sobie wybierałeś takich sąsiadów ?
Gdyby moi sąsiedzi cos takiego by wyczuli, to chyba wybraliby mnie na sołtysa.
Swoja droga, nowoczesna aparatura nie wypuszcza zapachów w powietrze.

Data: 2015-06-09 07:26:11
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:5d56ef2e-9827-4a6a-8b21-3b08b585433cgooglegroups.com...

Swoja droga, nowoczesna aparatura nie wypuszcza zapachów w powietrze.

================

Napiszesz coś więcej?

--

Chiron

Data: 2015-06-09 02:39:14
Autor: Marek
prośba do grupy

===============> Napiszesz coś więcej?

--

Chiron

http://moonshine-still.republika.pl/budowa.html

Data: 2015-06-09 12:11:01
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:6488b8a1-ed26-442a-8bb7-ce01088dd939googlegroups.com...
[...]

To jest rektyfikator. Miałem kiedyś- używałem rurek kapilarnych. Tyle, ze podczas zwykłej destylacji maksymalne stężenie alkoholu to ok.68%- później tworzy się mieszanina, której się nie da rozdzielić zwykła destylacją. Aby nie używac środków chemicznych- używa się kolumnę rektyfikatora. Do niej się wpuszcza pary alkoholou 68%- czyli już po destylacji - najczęściej dwukrotnej. Śmierdzi najbardziej ta pierwsza destylacja- zacieru.

--

Chiron

Data: 2015-06-08 14:48:06
Autor: kogutek444
prośba do grupy
[...]

W obydwu zdaniach brakuje jasno określonego podmiotu. Bogów jest dużo i nie wiadomo o którego konkretnie chodzi. Na dodatek jak zmienić twoją kolejność zdań na  "Bóg prawdopodobnie jest" na "Boga prawdopodobnie nie ma" to według twojej logiki uczynił byś prawdziwym drugie zdanie.

Data: 2015-06-09 07:25:13
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:4b71d40b-3c80-417d-b40e-89a9c13fd02fgooglegroups.com...
[...]

******************

MOJEJ logiki?! Jeśli przyjąć prawdziwość jednego zdania (dowolnego)- to należy uznać i prawdziwość drugiego. Według_logiki_boolowskiej

--

Chiron

Data: 2015-06-08 23:04:32
Autor: Mark Woydak
prośba do grupy

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości
[...]

Prawdziwy problem będzie wtedy kiedy okaże się, że Bóg jest. Można by
podpytac Jaruzelskiego.

MW

Data: 2015-06-08 23:06:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
prośba do grupy
Chiron wrote:

Proszę o pomoc. Każdemu, kto wytłumaczy niejakiemu Andrzejowi Lawie, że
jeśli prawdziwe jest zdanie:
"Boga prawdopodobnie nie ma" to z tego wynika, że musi być prawdziwe
zdanie" BĂłg prawdopodobnie istnieje"
[...]

Z tym, że jeśli się mówi "prawdopodobnie nie ma", to ma odcień znaczeniowy "raczej dłuuugo dłuuugo nie ma niż jest". Czyli od "prawdopodobnie jest" różni się to zdanie modalnością.

PS. To mi przypomina spory filozoficzne - czy raczej istnieje Coś czy Nic ;)

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-06-08 23:32:09
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:ml504s$i9o$2node2.news.atman.pl...
Chiron wrote:

[...]

JednakĹźe- z logicznego punktu widzenia- jest to spĂłr o to, czy szklanka jest do połowy pełna, czy do połowy pusta. Tu chodzi o znaczenie logiczne- co podkreślałem na kaĹźdym kroku. Nawet, z poziomu modalnego-  mozliwości nieistnienia Boga implikują moĹźliwości zjawiska przeciwnego. I nie ma to znaczenia, Ĺźe wektor załoĹźony przez niego skierowany jest w stronę "nieistnienia". PrĂłbowałem tłumaczyć- ale w zamian rzucał obelgami. No cóş- pomyślałem- moĹźe Ciebie posłucha? Albo kogo innego? Mnie- juĹź raczej nie.

--

Chiron

Data: 2015-06-09 07:54:55
Autor: A. Filip
prośba do grupy
Chiron wrote:

[...]

znaczenie logiczne- co podkreślałem na każdym kroku. Nawet, z poziomu
modalnego-  mozliwości nieistnienia Boga implikują moĹźliwości zjawiska
przeciwnego. I nie ma to znaczenia, że wektor założony przez niego
skierowany jest w stronę "nieistnienia". Próbowałem tłumaczyć- ale w
zamian rzucał obelgami. No cóż- pomyślałem- może Ciebie posłucha? Albo kogo innego? Mnie- już raczej nie.

Chodzi o to że Lawa "całkowicie nie łapie" że zdanie "Boga prawdopodobnie nie
ma" może być zinterpretowane w zakresie od "Boga prawie na pewno nie ma" przez
"Boga raczej nie ma" aĹź po "Boga moĹźe nie ma".  Jak się do tego doda potencjalne
"według przekonań piszącego" to "zamieszanie" jest prawdopodobne ;-)
Widać czego jego "maturka" tego nie obejmowała ;-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Człowiek nie powinien schodzić z drogi, a tygrys - opuszczać gĂłrskich stepĂłw.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2015-06-09 09:44:44
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 08.06.2015 o 23:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

Z tym, że jeśli się mówi "prawdopodobnie nie ma", to ma odcień znaczeniowy
"raczej dłuuugo dłuuugo nie ma niż jest". Czyli od "prawdopodobnie jest"
różni się to zdanie modalnością.

No, wreszcie ktoś, dla kogo nie obca jest logika zdaniowa... i kto całkiem nieźle rozumie język polski ;)

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-06-09 09:51:12
Autor: zdumiony
prośba do grupy
W dniu 2015-06-09 o 09:44, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Sprzedajesz koszulki?
http://lawa.sklep.pl/pl/c/Koszulki-patriotyczne-Lawa/18

Data: 2015-06-09 09:58:11
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 09:51, zdumiony pisze:
[...]

Ty tak na trzeźwo? To współczuję upośledzenia...

Data: 2015-06-09 09:59:36
Autor: zdumiony
prośba do grupy
W dniu 2015-06-09 o 09:58, Andrzej Lawa pisze:
Sprzedajesz koszulki?
http://lawa.sklep.pl/pl/c/Koszulki-patriotyczne-Lawa/18

Ty tak na trzeźwo? To współczuję upośledzenia...

śmieszkuję

Data: 2015-06-09 11:01:08
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml66aj$nm4$5node2.news.atman.pl...
[...]

Współczuję braku poczucia humoru. Bez niego naprawdę ciężkie życie musisz mieć. Któż mógłby być tak głupi, żeby Cię podejrzewać o handel patriotycznymi gadżetami?

--

Chiron

Data: 2015-06-10 03:00:06
Autor: Budzik
prośba do grupy
[...]

Bo tak to jest jak kazdy stosuje swoja nomenklature i próbuje sie dogadac z kims kto stosuje inna.

To troche tak jak z fizycznym i zwyczajowym znaczeniem słowa kierunek.
Pytajac kogos w jakim kierunku idzie, z punktu widzenia potocznego najczesciej pytamy jednak nie o kierunek a o zwrot (ewentualnie mozna przyjac ze o zwrot i kierunek jako całosc)

Oczywiście twierdzenie Chirona to co najmniej manipulacja.

Zdanie Boga prawdopodobnie nie ma nie implikuje twierdzenia ze Bog prawdopodobnie istnieje w kontekscie potocznym. Bo to jest równiez kwestia wielkosci tego prawdopodobienstwa.
Mozna natomiast przyjąc ze ze zdania "Boga najprawdopodobniej nie ma" mozna wywnioskować teze "Jest małe, niezerowe prawdopodobne, ze Bóg istnieje".
I czym bardziej prawdopodobienstwo ze Boga nie ma dazy do 1, tym mniejsze jest prawdopodobienstwo ze Bog istnieje. A ze ono w tej sytuacji rzeczywiście nie jest zerowe...

Data: 2015-06-10 07:41:44
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA4B528D945850budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Czyli naokoło wydukałeś, że nie miał racji- jednocześnie mnie przypinając manipulację. To takie znamienne dla manipulantów, jak ty

--

Chiron

Data: 2015-06-09 11:13:07
Autor: mkarwan
prośba do grupy
[...]

Nie napisał "Boga nie ma".
Zatem nie jest tego pewny.
Twierdzenie "Boga nie ma" poddał w wątpliwość pisząc "Boga prawdopodobnie nie ma".
Zakłada więc, że jednak Bóg może istnieć.

Data: 2015-06-09 11:32:44
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 11:13, mkarwan pisze:
[...]

Bredzisz, mkurwanku, tchórzliwie i bez honoru ukrywający się przed wymiarem sprawiedliwości.

Data: 2015-06-09 12:20:22
Autor: mkarwan
prośba do grupy
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml6brs$pt2$3node1.news.atman.pl...
[...]

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i
zniewaĹźenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2015-06-09 12:27:07
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 12:20, mkarwan pisze:

[...]

Bredzisz, mkurwanku, tchórzliwy oszczerco bez honoru, ukrywający się przed wymiarem sprawiedliwości.

Data: 2015-06-09 12:30:12
Autor: A. Filip
prośba do grupy
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:
[...]

A pod jakimże to zarzutem ściga go *w rzeczywistości* wymiar sprawiedliwości?
Czy może ty znieważasz wymiar sprawiedliwości RP3 zarzutem straszliwej opieszałości?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Osioł medytuje, koń je.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2015-06-09 12:41:12
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 12:30, A. Filip pisze:

[...]

Chłopcze z zagranicy, idź wreszcie na jakiś kurs języka polskiego, bo się ustawicznie kompromitujesz!

Zapoznaj się ze znaczeniem słowa "ukrywać" oraz "ścigać".

Przykład: nawet jeśli ukrywasz dochody przed fiskusem, nie oznacza to automatycznie że fiskus cię ściga.

Data: 2015-06-09 13:01:47
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml6fs8$2bc$1node2.news.atman.pl...
[...]

No proszę. To zdajesz się rozumieć. Obojętnie- jeśli ktoś się przed kimś ukrywa- to znaczy, że nie chce być przez niego znaleziony, dostrzeżony. Skąd więc masz informacje, że nie chce? Tymbardziej, że- jak sam twierdzisz- wymiar sprawiedliwości go nie ściga? No bo albo cos wiesz- albo go pomawiasz.

Boga prawdopodobnie nie ma.
Czyli BĂłg prawdopodobnie istnieje

--

Chiron

Data: 2015-06-09 13:33:54
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 13:01, Chiron pisze:

[...]

Bo ukrywa swoje personalia uniemożliwiając rozpoczęcie postępowania. Jego przestępstwo, które popełnił na moją szkodę, jest ścigane na wniosek - a wniosek musi zawierać konkretnego sprawcę.

Jak zwykle bredzisz.

Data: 2015-06-09 18:09:56
Autor: mkarwan
prośba do grupy
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml6iv2$5hd$1node2.news.atman.pl...
..
Jego przestępstwo, które popełnił na moją szkodę, jest ścigane na wniosek - a wniosek musi zawierać konkretnego sprawcę.

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2015-06-10 09:08:20
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
.
[...]

Podaj adres do pozwu, kryminalisto!

Data: 2015-06-09 13:07:46
Autor: mkarwan
prośba do grupy
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml6f1r$tm7$2node1.news.atman.pl...
[...]

Po raz kolejny ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2015-06-09 13:28:39
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 13:07, mkarwan pisze:
[...]

pomĂłwienie i zniewaĹźenie mnie.

Data: 2015-06-10 03:00:06
Autor: Budzik
prośba do grupy
Użytkownik mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl ...

[...]

Dzieci, spokój!

Data: 2015-06-09 12:49:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
prośba do grupy
mkarwan wrote:

[...]

Jeszcze trzeba sprecyzować który ;)

--
ON-SHARE-SHURE-JUNTEI-SOWAKA
オン・シャレイ・シュレイ・ジュンテイ・ソワカ

Data: 2015-06-08 23:15:09
Autor: mkarwan
prośba do grupy

[...]

Szkoda zachodu, jest nieprzemakalny, ot taki rycerski człowiek.

Data: 2015-06-08 23:26:43
Autor: boukun
prośba do grupy
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:557601d8$0$8373$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawdziwe zdanie jest, nie ma czegoś takiego jak bóg.

boukun

Data: 2015-06-08 23:37:36
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ml51aj$k7l$1speranza.aioe.org...
[...]

Prawdziwe zdanie jest:
"Według bokuna nie ma czegoś takiego jak bóg"
To twoje zdanie, opinia raczej. Nec plus ultra.

--

Chiron

Data: 2015-06-09 06:35:36
Autor: A. Filip
prośba do grupy
"Jakub A.  Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
Chiron wrote:

[...]

Z tym, że jeśli się mówi "prawdopodobnie nie ma", to ma odcień znaczeniowy "raczej dłuuugo dłuuugo nie ma niż jest". Czyli od "prawdopodobine jest" różni się to zdanie modalnością.

A zastosujesz swoje wyjaśnienie do "Trafień szóstek w totka prawdopodobnie nie ma"? ;-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Nieszczęścia chodzą parami.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-06-09 08:45:17
Autor: Patriota
prośba do grupy
W dniu 2015-06-08 o 22:58, Chiron pisze:
[...]

Tak nie można, zdanie Lawy jest znacznie bardziej prawdopodobne od Twojego. Po prostu Ty nie masz nic, absolutnie nic (poza swoją wiarą) na poparcie swojego zdania w tym temacie. U niego odwrotnie - w praktyce nie znajduje nic aby zmienić swoje dotychczasowe stanowisko. A więc to raczej Tobie należy wytłumaczyć że nie należy swojej wiary stawiać wyżej od faktów.

Data: 2015-06-09 09:07:19
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:ml621h$k95$1speranza.aioe.org...
[...]

Użyj_logiki. Nawet przyjmując, że jego zdanie jest bardziej prawdopodobne- to co z tego? To zupełnie, ale zupełnie niczego nie  zmienia.  Podkreślę: nawet wtedy. Napisałeś, że ja- poza swoją wiarą nie mamy niczego na poparcie swego zdania. To nie jest prawda- mam swoją relację z Bogiem. Jednak zostawmy to. Przecież i on- poza swoją wiarą, że Bóg nie istnieje- też niczego nie ma. A to, że on w praktyce nie znajduje potwierdzenia na istnienie Boga- to co ma z tego wynika? A co w swojej praktyce znajduje na potwierdzenie istnienia czarnej dziury czy neutrino?

A więc to raczej Tobie należy wytłumaczyć że nie należy swojej wiary stawiać wyżej od faktów.
To Ci akurat zostało z lat PRLu. Czy ktoś normalny mógł być czerwony? Albo świnia albo dureń.

--

Chiron

Data: 2015-06-09 09:53:27
Autor: Patriota
prośba do grupy
W dniu 2015-06-09 o 09:07, Chiron pisze:

[...]

Swoją opinię opieram tylko na logice. Jego zdanie jest oparte nie na prawdopodobieństwie, a na faktach. Tak, nikt nie potrafi udowodnić istnienia Boga. Niestety, ta Twoja relacja z Bogiem opiera sie tylko na Twojej wierze. A to tak na dobrą sprawę dla faktów nie znaczy nic. Co masz Lawie do zaproponowania (poza swoją wiarą) aby uwierzył, przekonał się do tego że Bóg jednak istnieje?

[...]

Czerwoni jak czerwoni, znacznie ciekawszym zagadnieniem są czarni. Tu dopiero trzeba tupetu...  to właśnie takie osoby ubrane w czarne sutanny postawiły się w roli łącznika człowieka z Bogiem, i że bez ich pośrednictwa nie ma zbawienia dla człowieka.

Data: 2015-06-09 11:12:41
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:ml660k$u9k$1speranza.aioe.org...
[...]

Przeciwnie. Dalej sam sobie zaprzeczasz

Jego zdanie jest oparte nie na prawdopodobieństwie, a na faktach.
On pisze, że Boga prawdopodobnie nie ma. PRAWDOPODOBNIE oznacza, że Boga nie ma z jakimś prawdopodobieństwem mniejszym od 1=p (1 oznacza na pewno). Skoro tak uważa, to z tego jednoznacznie wynika, że Bóg istnieje z prawdopodobieństwem =1-p. Czy to naprawdę takie trudne???!!!

Tak, nikt nie potrafi udowodnić istnienia Boga.
Zaraz- ale to nie jest problemem w tym wątku. To nie na temat.

No ale jeśli chcesz kontynuowac- opierając się na logice boolowskiej- proszę. Jedziemy: zakładając, że masz rację- nikt nie potrafi udowodnić Jego istnienia. Jednakże nikt też nie potrafi dowieść jego nieistnienia. Nie ma na to dowodu- i tu filozofowie wszelkiej maści są zgodni: istnieniu Boga nie da się zaprzeczyć ani udowodnić na gruncie logiki.

[...]
Nie mam go zamiaru przekonywać. Po co? On wierzy, że Boga nie ma, tylko zakłada, że może jest (pisząc, że Boga PRAWDOPODOBNIE nie ma). To coś jak modlitwa żołnierza rewolucji francuskiej: Boże, jeśli daj Boże- istniejesz, to zbaw moją duszę- jeśli ją mam. W istocie- jego mentalność mentalności Dantona czy jemu podobnych - bliska.

[...]

Stary- nie pasuje Ci, to nie chodzisz do kościoła, na procesje. Nie bierzesz udziału w życiu parafii. Dlaczego czerwoni przy pomocy organów przemocy narzucają światu jedynie słuszny, ateistyczny światopogląd?

--

Chiron

Data: 2015-06-09 11:22:35
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 11:12, Chiron pisze:

[...]

Kłamiesz.
[ciach]

Stary- nie pasuje Ci, to nie chodzisz do kościoła, na procesje. Nie
bierzesz udziału w życiu parafii. Dlaczego czerwoni przy pomocy organów
przemocy narzucają światu jedynie słuszny, ateistyczny światopogląd?

Bo ty i tobie podobni zatruwacie dzieci swoimi urojeniami.

I to nie tylko w domach, ale także w szkołach za pieniądze z podatków!

Gorzej - usiłujecie innym narzucać swoje własne przesądy droga urzędową.

Walczycie z małżeństwami homoseksualistów... Ktoś wam każe brać homoseksualne śluby? Ktoś wam każe udzielać? Nie! więc odpierdolcie się od gejów i pozwólcie im żyć szczęśliwie zgodnie z ich naturą!

Walczycie z antykoncepcją i edukacją seksualną.

Data: 2015-06-09 12:49:13
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml6b8r$pjq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zero argumentów- jak zwykle. Jedziemy dalej

[...]

I teraz już ewidentnie starasz się skierować niewygodną dla ciebie rozmowę, cały jej wątek- na całkiem inny temat. Może homoseksualiści, może edukacja seksualna. No dalej- byle już nikt nie pisał oczywistości, że jesteś idiotą, skoro nie rozumiesz, że jeśli uznajesz za prawdziew zdanie, że "Boga prawdopodobnie nie ma", to z punktu widzenia logiku musisz uznać za prawdziwe i zdanie "Bóg prawdopodobnie istnieje".
To się nazywa manipulacja, panie Fundziak:-)

--

Chiron

Data: 2015-06-09 12:22:25
Autor: Patriota
prośba do grupy
W dniu 2015-06-09 o 11:12, Chiron pisze:

[...]

Zupełnie nie rozumiem o co Ci chodzi.

[...]

A więc nie typowy walczący ateista, a ktoś kto nie odrzuca istnienia Boga, i tylko oczekujący na dowody Jego istnienia. I tak nawiasem, Ty nie wystawiasz rachunku prawdopodobieństwa że Bóg istnieje, ty to wiesz... Taka jest właśnie miedzy wami różnica w tej kwestii.

[...]

Jednak dotyka sedna wątku, w związku z brakiem dowodów na istnienie: prawdopodobieństwo nieistnienia.
Jak znaleźć dowody na nieistnienie czegoś? I to na być to co zwykło się nazywać logiką?? Jeszcze jedna sprawa, istnienie Boga, a istnienie bytu przedstawianego przez Kościół Katolicki to dwie różne sprawy. Prawdziwy filozof na pewno nigdy nie odrzuci istnienia Stwórcy, natomiast niepoważnym filozofem chyba by musiał być gdyby uwierzył w to co im ksiądz z ambony przekazuje. Czyli w te ludzkie cechy Bogów, w boskie rodziny itd.

[...]

A więc nadal będzie pisał "Boga najprawdopodobniej nie ma". A takie odezwy jak Twoje tylko będą go coraz bardziej zniechęcały do wiary katolickiej.

[...]

Ale przecie nie można tolerować oszustów. Każdy uczciwy człowiek powinien stanąć w obronie oszukiwanych ludzi. Dlaczego w tym zrzeszeniu mimo tego że propaguje ono cnotę i ubóstwo aż kapie od złota?
Czerwoni na pewno nie walczą z Bogiem, ale z hochsztaplerami żerującymi na uczciwych ludziach.

Data: 2015-06-09 09:31:20
Autor: Roman Rumian
prośba do grupy
[...]

Obawiam się, że problem nie polega na brakach intelektualnych tego osobnika, ale na jego woli, dlatego próby tłumaczenia nic nie dadzą.

Kiedyś, w innym miejscu sieci straciłem dużo czasu na dyskusje z wojującymi ateistami. Zaciekawiło mnie, że w tematach nie związanych z religią czy światopoglądem potrafili argumentować logicznie i rozsądnie.
Kiedy zaś dyskusja dotyczyła ich jaśnieoświeconego stanowiska w sprawach Kościoła (szczególnie historii), czy kwestii wiary każdy fakt czy linię rozumowania niezgodne z potrzebami ich światopoglądu, z absurdalnymi 'dogmatami' na temat wierzących w które ślepo wierzą,  odrzucali bądź przewrotnie negowali.
Proszę zwrócić uwagę na ich postawę: wielbią "rozum", "światłość", "intelekt", dlatego z góry przedstawiają się jako ci najbardziej oświeceni, rozumni, znający prawdziwe fakty.
Mają hyzia na punkcie bycia tymi 'naj', wydaje im się, że jak z pogardą i wulgarnie wypowiedzą się o przeciwnikach dowiodą swojej siły i wyższości.
Taki umysłowy matriks w którym żyją wymaga ciągłego konfabulowania na temat tego co myśli i robi przeciwnik.
Nie ma u nich miejsca na pokorę, szacunek dla adwersarza, weryfikację faktów, bo to oznaczałoby słabość i możliwość przegrania starcia, walki, bo tak rozumieją dyskusję.
A co dopiero, jeśli są najemnikiem ...

Pomóc może mu tylko ktoś mocniejszy i inteligentny od nas ludzi. :-)

Data: 2015-06-09 10:00:16
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy
W dniu 09.06.2015 o 09:31, Roman Rumian pisze:

[...]

Typowa religancka projekcja...

[...]

Zmień sobie pseudonim na "Projektor". Będzie adekwatny.

A co dopiero, jeśli są najemnikiem ...

Pomóc może mu tylko ktoś mocniejszy i inteligentny od nas ludzi. :-

Lord Xenu? ;->

Data: 2015-06-09 10:58:44
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml66eg$nm4$6node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli ten Xenu sprawi, że jakimś cudem zrozumiesz coś, co dla absolwenta podstawówki nie jest problemem, że jesli prawdą jest, że Boga prawdopodobnie nie ma- to prawdą także jest to, że Bóg prawdopodobnie istnieje.
Nie liczyłbym na to.
--

Chiron

Data: 2015-06-09 09:51:57
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy - o korepetycje dla obcokrajowca Chirona w zakresie języka polskiego
W dniu 08.06.2015 o 22:58, Chiron pisze:
Proszę o pomoc. Każdemu, kto wytłumaczy niejakiemu Andrzejowi Lawie, że
jeśli prawdziwe jest zdanie:
"Boga prawdopodobnie nie ma" to z tego wynika, że musi być prawdziwe
zdanie" Bóg prawdopodobnie istnieje"

Gdybyś był rodowitym Polakiem i znał język Polski od dziecka (i nie był upośledzony umysłowo) wiedziałbyś, że zdanie "prawdopodobnie A" oznacza wysokie prawdopodobieństwo A, bliskie jedności.

Data: 2015-06-09 11:31:49
Autor: Chiron

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml65ut$nm4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wiem debilu- o tym pisał Jakub Krzewicki. Prawdopodobnie A oznacza, że mówiący to nadaje zdarzeniu A prawdopodobieństwo o wiele większe niż zdarzeniu przeciwnemu. Sam podałeś przykład losu na loterii z główną wygraną (którego też nie zrozumiałeś). Jednakże- nie_wyklucza zdarzenia przeciwnego B. Inaczej  twoje zdanie by brzmiało:
"Boga z całą pewnością nie ma". Skoro jednak piszesz: "Boga prawdopodobnie nie ma"- to tym samym uznajesz (no tak, nie ty- ale logika Boola), że jednak możliwe jest też to, że Bóg istnieje, chociaż ty nadajesz temu o wiele mniejsze prawdopodobieństwo.

Wiem, że i tak nie skumasz- ale inni może też czytają, panie Fundziak:-)

--

Chiron

Data: 2015-06-09 12:19:50
Autor: A. Filip
prośba do grupy - o korepetycje dla Lawy w zakresie "logiki niedopowiedzeń"
"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
UĹźytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
[...]

logika Boola), Ĺźe jednak moĹźliwe jest teĹź to, Ĺźe BĂłg istnieje, chociaĹź
ty nadajesz temu o wiele mniejsze prawdopodobieństwo.

Wiem, że i tak nie skumasz- ale inni może też czytają, panie Fundziak:-)

Wersja stwierdzenia Chirona w wersji dla Lawa ograniczonych: Prawdziwość zdania logicznego "(Według osoby X) to że Boga nie ma jest
*znacznie* bardziej prawdopodobne od tego Ĺźe BĂłg jest" w praktyce gwarantuje
prawdziwość zdania logicznego "(Według osoby Y) to że Bóg jest jest *znacznie*
bardziej prawdopodobne od tego Ĺźe Boga nie ma".

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Do napisania dzieła potrzebne dobre piĂłro; dla osiągnięcia zamierzeń potrzebna rzetelna praca.  (Przysłowie mongolskie)

Data: 2015-06-09 12:35:03
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy - o korepetycje dla A .Filipa w zakresie podstaw logiki oraz języka polskiego
W dniu 09.06.2015 o 12:19, A. Filip pisze:

[...]

Napisałeś, że

P(~A) >> P (A) => P(A) >> P(~A)

Co jest dość oczywistą bzdurą dla kogoś, kto ma opanowane chociażby podstawy logiki zdaniowej.

Data: 2015-06-09 12:59:21
Autor: A. Filip
[...]

Zdołałeś zauważyć że w jednym zdaniu jest "osoba X" a w drugim "osoba Y"
(inna osoba)?  Czy moĹźe zrozumienie implikacji tego cię (tradycyjnie) przerosło?

W "życiowej praktyce" dotyczącej spraw "kontrowersyjnych": "Istnieje osoba X twierdząca że A" gwarantuje że "Istnieje osoba Y twierdząca że ~A"

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Głowa głowie nierĂłwna.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-06-09 13:06:45
Autor: Chiron

Brednia- kolejna, idioto. Gdyby napisał (Cytat zmieniony):
"Wersja stwierdzenia Chirona w wersji dla Lawa ograniczonych:
 Prawdziwość zdania logicznego "(Według osoby X) to Ĺźe Boga nie ma jest
 *znacznie* bardziej prawdopodobne od tego Ĺźe BĂłg jest" w praktyce gwarantuje
 prawdziwość zdania logicznego "(Według osoby X) to Ĺźe BĂłg jest jest *znacznie*
 bardziej prawdopodobne od tego Ĺźe Boga nie ma".

Wtedy byś miał rację ze swoim wzorem. Jednak_on_napisał_inaczej: (sprawdĹş powyĹźej albo w oryginalnym poście). Róşni się tylko jedną literką w jednym miejscu- ale jednak zmienia całość.  Jesteś kompletnym durniem.

--

Chiron

Data: 2015-06-09 13:30:12
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 13:06, Chiron pisze:

Wtedy byś miał rację ze swoim wzorem. Jednak_on_napisał_inaczej:
(sprawdź powyżej albo w oryginalnym poście). Różni się tylko jedną
literką w jednym miejscu- ale jednak zmienia całość.  Jesteś kompletnym
durniem.

W twojej interpretacji będą to zdania niezależne - czyli zestawianie ich razem czy sugerowanie jakiejkolwiek relacji pomiędzy nimi nie ma najmniejszego sensu.

A zdania niezależne są niezależne. (o, i tu masz tautologię, nieuku)

Data: 2015-06-09 13:36:41
Autor: Chiron

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml6io4$520$3node2.news.atman.pl...
[...]

A ty znowu zmieniasz temat. Chodzi o to, że znów palnąłeś byka- i- albo rżniesz głupa, albo jesteś durniem. Podejrzewam obie możliwości

--

Chiron

Data: 2015-06-09 13:50:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 13:36, Chiron pisze:

[...]

A ty znowu zmieniasz temat

Nie zmieniam tematy tylko wytykam twoją głupotę. Lub nieuczciwość - ta opcja też istnieje, wszak religijne oszołomy znane są z nieuczciwości.

Wszystko w imię wiary - wszak cel dla was uświęca środki.

Data: 2015-06-09 15:13:53
Autor: Chiron

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ml6jta$6d9$1node2.news.atman.pl...
[...]

to powyżej wyciąłeś. Czyli to, do czego miałeś się odnieść. Zamiast tego- zacząłeś pisac o czymś zupełnie innym i próbujesz przypiąć mi poczucie winy. Jesteś nieudolnym manipulatorem, Fundziaku:-)

--

Chiron

Data: 2015-06-10 09:15:18
Autor: Andrzej Lawa
prośba do grupy - o korepetycje dla A .Filipa w zakresie podstaw logiki oraz języka polskiego
W dniu 09.06.2015 o 15:13, Chiron pisze:
[ciach bełkot]

to powyżej wyciąłeś. Czyli to, do czego miałeś się odnieść. Zamiast
tego- zacząłeś pisac o czymś zupełnie innym i próbujesz przypiąć mi
poczucie winy. Jesteś nieudolnym manipulatorem, Fundziaku:-)

Chironku, biedny idioto, Jakub - w odróżnieniu od ciebie - mimo dość zwariowanych religijnych hipotez ma dwie rzeczy, których tobie brak: rozum i podstawową ludzką przyzwoitość.

I on jakoś nie miał problemów z zauważeniem błędów w twoim "rozumowaniu". On nie przekręca moich wypowiedzi ani nie stara się ich "zagłuszyć" bełkotem.

Mimo że nie jest chrześcijaninem przestrzega - w odróżnieniu od ciebie i tobie podobnych - jednej z nielicznych sensownych biblijnych zasad: "nie mów fałszywego świadectwa przeciwko bliźniemu swemu". Ciekawe, że ludzie twojego pokroju mają problem z nielicznymi pozytywnymi zasadami z biblii, a entuzjastycznie kultywują te negatywne - np. homofobię, rasizm itepe.

Data: 2015-06-09 13:42:03
Autor: A. Filip
[...]

Jeśli nie widzisz (żadnej) zależności między oryginalnymi zdaniami na gruncie
"rachunku zdań dyskusji *politycznej*" to nazwanie cię zaledwie nieukiem byłoby
całkowicie niezasłużonym komplementem. Jak nie wiesz od którego momentu zastosowań praktycznych klasyczny/elementarny
rachunek zdań logicznych "już nie pasuje" to szkoła cię nie nauczyła ale wytresowała.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Istnieją trzy pijawki: pchła, pluskwa i bramin.  (Przysłowie hinduskie)

Data: 2015-06-09 13:50:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 13:42, A. Filip pisze:

Jak nie wiesz od którego momentu zastosowań praktycznych klasyczny/elementarny
rachunek zdań logicznych "już nie pasuje" to szkoła cię nie nauczyła ale wytresowała.

Tobie nie pasuje, bo go nie rozumiesz. Ot co.

Data: 2015-06-09 14:28:30
Autor: A. Filip
[...]

Zaiste powiada wam: Raduje się dusza ma że "zrozumienie" na "poziomie" twym niedostępmym mi jest.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Tanie mięso psy jedzą.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-06-10 09:08:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 09.06.2015 o 14:28, A. Filip pisze:
[...]

Idiota twojego pokroju zawsze raduje się z tego, że jest idiotą.

Data: 2015-06-10 09:14:19
Autor: A. Filip
prośba do grupy - o korepetycje dla A.Filipa/A.Lawy w zakresie podstaw logiki oraz języka polskiego

A co robi idiota twojego pokroju?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Co rozum, to zdanie.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-06-10 09:31:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 10.06.2015 o 09:14, A. Filip pisze:

Zaiste powiada wam: Raduje się dusza ma że "zrozumienie" na "poziomie" twym niedostępmym mi jest.

Idiota twojego pokroju zawsze raduje się z tego, że jest idiotą.

A co robi idiota twojego pokroju?

Cóż, jak się zawsze staram uczyć i rozwijać - i dzięki temu nie być idiotą.

Data: 2015-06-09 16:34:49
Autor: Marek Czaplicki
prośba do grupy
Chiron pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 8 czerwca 2015 22:58:

[...]

A co to zmieni w kwestii istnienia? Bóg stanie się bardziej czy mniej prawdopodobny. Swoją drogą do wyjaśnienia "prawdopodobnego istnienia" dobra by była fizyka kwantowa, boć w niej nie istnieje nic, jest tylko prawdopodobieństwo. Swoją drogą ciekawe jak psychologia wyjaśniłaby sprawę istnienia, gdy najpierw wymyśla się ideę, a następnie wszelkimi naukowymi środkami stara się udowodnić, że owa idea istnieje fizycznie?

Data: 2015-06-09 21:35:03
Autor: ruski szpieg
prośba do grupy
[...]

Te zdania są równoważne. Boga prawdopodobnie nie ma =(?) Bóg prawdopodobnie istnieje. Nie ma żadnego ostatecznego dowodu na prawdziwość którejś strony tego równania.

Data: 2015-06-09 21:41:32
Autor: Klin....................................................
prośba do grupy
W dniu 2015-06-09 o 21:35, ruski szpieg pisze:
Te zdania są równoważne. Boga prawdopodobnie nie ma =(?) Bóg prawdopodobnie istnieje. Nie ma żadnego ostatecznego dowodu na prawdziwość którejś strony tego równania.

    A co Ci mówi intuicja, która strona tego równania wolałbyś
    aby była prawdziwa.

Data: 2015-06-10 00:37:57
Autor: the_foe
prośba do grupy
[...]

nie wynika
wg Twojego rozumowania to jutro prawdopodobnie umrę bo walnie mnie meteoryt. Prawdopobnie zostanę milionerem bo kupiłem kupon lotto.
Ze zdania "boga prawdpobnie nie ma" wynika, ze jest mało prawdpobne by bóg istniał, albo, ze jest nieprawdopodobne by istniał.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-10 07:38:41
Autor: Chiron
prośba do grupy

Użytkownik "the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości news:ml7ps5$d6k$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zgoda

albo, ze jest nieprawdopodobne by istniał.

??? odleciałeś całkiem:-))))
Potrafisz to uzasadnić?

--

Chiron

Data: 2015-06-10 08:49:25
Autor: A. Filip
prośba do grupy
the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:
[...]

Wynika *po uzupełnieniu niedopowiedzeń*.

Wersja pełna początkowego zdania to "[Według jakichś (niewymienionych) osób] to że
BĂłg nie istnieje jest (bardzo) znacznie bardziej prawdopodobne od tego Ĺźe BĂłg
istnieje".  Z rachunku zdań dyskusji politycznej jednoznacznie wynika Ĺźe w tak
kontrowersyjnej sprawie "[Według jakichś (innych) osób] to że Bóg istnieje jest
(bardzo) znacznie bardziej prawdopodobne od tego że Bóg nie istnieje". Marketingowcom też się tak łatwo dajesz naciągać na to że coś ma być bezspornym
faktem?  Oj biednyś ty "straszliwie nieprzystosowany do kapitalizmu" ze swoim
_nadgorliwym_ stosowaniem elementarnego rachunku zdań logicznych :-)

Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Za młodu drĹźy nam serce - na starość nogi.  (Przysłowie gaskońskie)

prośba do grupy