prosba do osob z Wroclawia - trasa

Data: 2011-07-08 23:13:57
Autor: Waldemarrr
prosba do osob z Wroclawia - trasa
Witam. Nie znam Wroclawia, a  bede mial w poblizu sprawe do zalatwienia. Zastanawiam sie jak najkorzystniej pokonac odcinek Katowice - Trzebnica, w ktorym miejscu zjechac z autostrady. Mapy sugeruja by jechac przez srodek miasta. Praktyka nie zawsze pokrywa sie z teoria dlatego zapytuje co radzicie, nie ma tam zadnych interesujacych objazdow?

Waldek.

www.waldemar.katowice.pl

Data: 2011-07-08 23:15:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "Waldemarrr" <waldek_katowice@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv7ru3$7nc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jest.
A4-S8-nawrót na rondzie-S8-A8-obwodnica Śródmiejska i jesteś na północnym wylocie z Wrocławia w 20 minut.

Data: 2011-07-09 14:08:05
Autor: Waldemarrr
prosba do osob z Wroclawia - trasa
Dzieki wielkie, tak zrobie. Chyba nie mam tej obwodnicy w starej nawigacji.
Jaka nazwe ulicy/skrzyzowania proponujesz wstukac by naprowadzic nawigacje
na jej poczatek? Google podpowiada Armii Krajowej lub Most Milenijny.

Pozdrawiam. W.

Data: 2011-07-09 14:11:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Waldemarrr" <waldek_katowice@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv9gaj$oca$1inews.gazeta.pl...
Dzieki wielkie, tak zrobie. Chyba nie mam tej obwodnicy w starej nawigacji.

A S8 i A8 masz?
Bo jedyna trudność to właśnie wjazd na A8 z A4 (bezpośrednie wjazdy są zamknięte), trzeba pojechać z A4 w S8 na Kudowę, zjechać na pierwszym zjeździe, zrobić nawrotkę na rondzie i wrócić przez S8 do A8, dalej nie ma szans się zgubić.
Nawigacja jeśli nie masz tych dróg nie bardzo się przyda.

Jaka nazwe ulicy/skrzyzowania proponujesz wstukac by naprowadzic nawigacje
na jej poczatek?

Z A8 nie jesteś w stanie wjechać inaczej, (a chyba o to Ci chodzi, bo nie zacytowałeś na co odpowiadasz), wystarczy kierować się znakami na Poznań.

Data: 2011-07-11 12:08:06
Autor: J.F
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości Użytkownik "Waldemarrr" <waldek_katowice@gazeta.pl> A S8 i A8 masz?
[...]

Ale napisz mu porzadnie: na zjezdzie wroclaw-wschod nawet nie zwalniac.
na zjezdzie Wroclaw (Bielany wroclawskie) tez nie zwalniac.
Kilkaset metrow dalej jest stara zawrotka o 270 stopni na stara DK8 - nie wiem jak teraz, byc moze zdjeli oznakowania na klodzko i kudowe. Tak czy inaczej - dalej prosto, zwolnic moze i warto, bo keidys tam widzialem radiowoz z lornetka.
I teraz jedziemy czujnie, bo bedzie zjazd na Kudowe/Klodzko na droge S8.

A dalej jak mowisz - na pierwszy rondzie zawrocic i pojechac na polnoc.
W okolicach lotniska zjechac w Graniczna, potem w strzegomska .. i w okolicach skrzyzowania z Na ostatnim groszu lub Klecinskiej upewnic sie ze nawigacja pokazuje nam zawrotke o 270 stopni -  drogowskaz stoi akurat kompletnie nieciekawy - objazd centrum czy jakos tak.
Po przejechaniu pod dupnym wiaduktem pierwsza w prawo - to jest ulica Muchoborska

Przy czym nie jestem pewien czy to bedzie istotnie szybciej - jesli nie trafisz w godziny korka, a robia go np tiry 9-10 i 19-20, to ja bym zjechal normalnie na wroclaw (tym drugim w Bielanach - nie Wschod), pojechal tak jak znaki prowadza - ciagle lewym pasem Karkonoska, Powstancow, i tu zjazd w lewo w Hallera.
A potem juz prosto glowna droga. trafic znacznie prosciej. Do nawigacji ewentualnie wbic Hallera, zeby nie przeoczyc tego zjazdu w lewo.

J.

Data: 2011-07-11 12:17:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ivei27$d2v$1news.onet.pl...
> [...]

I teraz jedziemy czujnie, bo bedzie zjazd na Kudowe/Klodzko na droge S8.

Wcześniej nie ma zjazdu na S8, więc logiczne że nie może wcześniej skręcić.

[...]

A ja jestem, bo trenowałem i w 20 minut to jeszcze nigdy Wrocławia nie przejechałem.
No może raz, przez Czekoladową, ale też nie mam pewności, bo świateł po drodze trochę było.

Data: 2011-07-11 15:50:42
Autor: J.F
[...]

Ale trzeba bardzo pilnie uwazac zeby zjechac w S8 a nie inna, np 8 :-)

Co prawda cos mi chodzi po glowie ze teraz domyslnie ruch kieruja na S8, to moze zlikwidowali stare znaki.

Przy czym nie jestem pewien czy to bedzie istotnie szybciej
A ja jestem, bo trenowałem i w 20 minut to jeszcze nigdy Wrocławia nie przejechałem.

Ostatnim razem 8 minut do wjazdu w klecinska, 12m do skrzyzowania z Legnicka - a dalej juz wolno 70 :-)
No ale to polnoc byla.

No może raz, przez Czekoladową,

Czekoladowa rozkopana kompletnie, omijac z daleka.

Mozna probowac Przemyslowa (hm, wedle UMP ona sie Kwiatkowskiego nazywa), ale to juz niezbyt polecam.

J.

Data: 2011-07-11 15:52:41
Autor: Cavallino
prosba do osob z Wroclawia - trasa
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Mozna probowac Przemyslowa (hm, wedle UMP ona sie Kwiatkowskiego nazywa), ale to juz niezbyt polecam.

Ale po co sobie życie utrudniać, skoro przejazd przez A8 jest pusty, jedzie się szybko, nawierzchnia jest nowa?
Żeby oszczędzić kilka km?

Data: 2011-07-11 17:19:53
Autor: J.F
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ivev7a$56n$1@news.onet.pl...
[...]

To tez jak widzisz - nie polecam. Ot, informuje ze jest taka jak ktos niezorientowany.

A tak prawde mowiac ktora droga bedzie szybciej - to nie gwarantuje.
Przemyslowa ma kilka waskich gardel.

J.

Data: 2011-07-11 17:45:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ivf4aq$qku$1news.onet.pl...
[...]

To dotyczyło również zjazdu przez Bielany.

Data: 2011-07-11 18:08:27
Autor: J.F
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ivf5q7$17a$1@news.onet.pl...
[...]

no coz - w zaleznosci od dnia i godziny przez bielany wcale nie musi byc dluzej. A przez pare miesiecy na pewno latwiej trafic osobie nie znajacej topografi miasta i nie majacej najnowszej nawigacji.
Zapraszamy jak juz AOW otworza.

J.

Data: 2011-07-11 18:12:58
Autor: Cavallino
[...]

Ale na pewno nie będzie krócej, będzie bardziej trzęsło i zazwyczaj się wlekło w mniej lub bardziej gęstym ruchu.
Co już wystarcza żeby nie skorzystać, po to są obwodnice, żeby ich używać.

Data: 2011-07-11 19:03:18
Autor: J.F
[...]

A to nie jest takie pewne,

będzie bardziej trzęsło

Karkonoska i Hallera raczej nowe.

i zazwyczaj się wlekło w mniej lub bardziej gęstym ruchu.
Co już wystarcza żeby nie skorzystać, po to są obwodnice, żeby ich używać.

Problem w tym ze tej obwodnicy jeszcze nie ma :-)
Jak widzisz - utrudniaja zjazd na autostradzie, potem sie trzeba przebijac kawalek przez miasto, i to kierunek tez dosc zatloczony.

J.

Data: 2011-07-11 20:28:50
Autor: radekp@konto.pl
prosba do osob z Wroclawia - trasa
Mon, 11 Jul 2011 18:12:58 +0200, w <ivf7eb$8an$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

będzie bardziej trzęsło

Gdzie ciebie na DK5 będzie trzęsło?

Trzęsło to będzie jak będziesz ze Strzegomskiej próbował wjechać na estakadę.

Data: 2011-07-12 09:46:22
Autor: Cavallino
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:q5gm17pukoi2otog36da7qtua46opirkos4ax.com...
Mon, 11 Jul 2011 18:12:58 +0200, w <ivf7eb$8an$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

będzie bardziej trzęsło

Gdzie ciebie na DK5 będzie trzęsło?

Jak tam ostatni raz jechałem, to praktycznie wszędzie.
Inna sprawa, że od dwóch lat chyba nie korzystałem z tej drogi.

Data: 2011-07-12 20:18:35
Autor: radekp@konto.pl
prosba do osob z Wroclawia - trasa
Tue, 12 Jul 2011 09:46:22 +0200, w <ivgu4f$to9$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
> [...]

> będzie bardziej trzęsło

>Gdzie ciebie na DK5 będzie trzęsło?

Jak tam ostatni raz jechałem, to praktycznie wszędzie.

Napraw zawieszenie.

Inna sprawa, że od dwóch lat chyba nie korzystałem z tej drogi.

To ciekawe jak dojeżdżałeś z DK5 na A4.

Data: 2011-07-12 20:39:47
Autor: Cavallino
> [...]

>Gdzie ciebie na DK5 będzie trzęsło?

Jak tam ostatni raz jechałem, to praktycznie wszędzie.

Jak ostatni raz tam jchałem, było prawie nowe.

Inna sprawa, że od dwóch lat chyba nie korzystałem z tej drogi.

To ciekawe jak dojeżdżałeś z DK5 na A4.

Różnych rzeczy się próbowało, a to przez centrum, a to przez Oławę i po wschodzie Wrocławia, a to zdarzyło się przez Czekoladową.

Data: 2011-07-13 15:08:39
Autor: radekp@konto.pl
prosba do osob z Wroclawia - trasa
Tue, 12 Jul 2011 20:39:47 +0200, w <ivi4dk$t15$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> Jak tam ostatni raz jechałem, to praktycznie wszędzie.

>Napraw zawieszenie.

Jak ostatni raz tam jchałem, było prawie nowe.

Cóż, no to być może jechałeś DK5 wg Teleatlasa...

Data: 2011-07-11 15:34:51
Autor: Seba
Dnia Mon, 11 Jul 2011 12:08:06 +0200, J.F napisał(a):

[...]

I ten "sposób" w aktualnej naszej sytuacji drogowej (poza przypadkami, o
których wspominasz) jest po prostu wygodniejszy i niekoniecznie dłuższy
czasowo. Przy korzystaniu z kawałka AOW problemem jest rondo Pileckiego (czy jak
to się tam teraz nazywa to skrzyżowanie na Granicznej) - przy złym
zbiegu okoliczności potrafi ono skutecznie zniwelować całą oszczędność
czasową.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-07-09 09:37:27
Autor: Seba
Dnia Fri, 8 Jul 2011 23:13:57 +0200, Waldemarrr napisał(a):

Mapy sugeruja by jechac przez srodek miasta. Praktyka nie zawsze pokrywa sie z teoria dlatego zapytuje co radzicie, nie ma tam zadnych interesujacych objazdow?

Wszystko zależy w jaki dzień i o jakiej porze będziesz jechał. Teraz
mamy okres wakacyjny, więc czasami nie ma większego sensu korzystać z
kawałka AOW jaki otworzyli, a wystraczy pojechać tak jak biegnie
Obwodnica Śródmiejska - przy okazji sobie zobaczysz jak nam się miasto
zmienia ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-07-11 17:07:32
Autor: radekp@konto.pl
prosba do osob z Wroclawia - trasa
Fri, 8 Jul 2011 23:13:57 +0200, w <iv7ru3$7nc$1@inews.gazeta.pl>, "Waldemarrr"
<waldek_katowice@gazeta.pl> napisał(-a):

[...]

Możesz spokojnie jechać przez środek miasta jak DK5 prowadzi.

Alternatywnie możesz przez A8, ale specjalnego sensu to nie ma.
Jedź jak ciebie nawigacja prowadzi -- Bielany, Powstańców Śląskich, Hallera,
most Milenijny...

prosba do osob z Wroclawia - trasa