pro¶ba o fotkę/link "bieszczadzkiego" parterowego baraku mieszkalnego

Data: 2012-08-24 22:45:31
Autor: Adampio
pro¶ba o fotkę/link "bieszczadzkiego" parterowego baraku mieszkalnego
Szanowne i Szanowni,

podczas ciekawej dyskusji o mieszkalnej architekturze PGR-owskiej (ponoć jest parę wyraĽnych stylów) wyszło, że znajoma pani architekt nie zna zupełnie "garaży mieszkalnych". Takich parterowych murowanych "jamników" które zamiast bram garażowych miały okna. AFAIR ze stropodachem opadaj±cym do tyłu, widywanych przeze mnie w Bieszczadach i B.Niskim. Z tym ze ten jednospadowy dach to nie do końca mi się zgadza z wynikiem kwerendy u Wujka Gugla ale tak je zapamiętałem.

Pozdrawiam i polecam się uprzejmej uwadze "pamiętliwych" ;-)

Adampio

pro¶ba o fotkę/link "bieszczadzkiego" parterowego baraku mieszkalnego