prośba o info o kanałach

Data: 2016-06-07 11:41:20
Autor: Trybun
prośba o info o kanałach
na wstępie: jebcie się powskie ścierwa!

PiSowskie, PSLowski9e i SLDowskie także.

Seriale - 10zł 120 Polsat Romance 121 TVP Seriale 122 AXN HD 123 AXN Spin HD 124 AXN Black 125 AXN White 126 Comedy Central 127 Comedy Central Family 128 Fox HD 129 FoxLife HD
120 Universal Channel 121 13 Ulica 122 ScFi Universal 122 CBS Action 124 CBS Drama

Kino - 10zł 140 Kino Polska 141 Polsat Film 142 Ale Kino+ HD 143 TCM 144 Sundance Channel HD 145 Cinemax HD 146 Cinemax 2 HD 147 CBS Europa Seriale -

gdybyście mieli do wyboru dwa w/w pakiety to który byście wybrali?

co to za kanały filmowe? co na nich leci, leci coś wartościowego?

co to za kanały serialowe? w sumie to mnie tylko interesuje scifi, dobre to? czy euro syf?

proszę o ocenę tych programów w w/w pakietach

dzięki

Ogólnie szajs. Jednak większą wartość zdaje się reprezentować sekcja "kanały filmowe", są to jednak także tylko i wyłącznie powtórki. A te seriale to już szczyt szczytów - na okrągło ta sama sieczka, jedyne urozmaicenie to (co 10-15 minut) reklamy i autopromocja, trzeba naprawdę mieć niezły tupet aby za to gówno brać opłaty. Co do scifi, nie licz że kanał scifi Universal to produkcje w stylu Alien czy Blade Runner. Są tam emitowane głupawe serialiki albo filmy, no, śmiało można je zaliczyć do kategorii - pozaklasowe.

Data: 2016-06-07 16:31:47
Autor: platformowe głupki
prośba o info o kanałach
dziękuję
niestety na antenie nic mi nie łapie muszę dać burakom zarobić...

Data: 2016-06-07 17:25:12
Autor: platformowe głupki
prośba o info o kanałach
nurtuje mnie jeszcze ten AXN, czy to kiedyś na nim leciał LOST?

Data: 2016-06-08 14:45:30
Autor: Trybun
prośba o info o kanałach
nurtuje mnie jeszcze ten AXN, czy to kiedyś na nim leciał LOST?

Raczej nic ciekawego. Mam go od bardzo dawna, a jakoś nigdy nie zwrócił mojej uwagi na tyle abym zaczął go oglądać. Preferują raczej nie coś ciekawego, a amerykańskie seriale o policjantach. O przerywaniu ich co chwilę reklamami i autopromocjami już pisałem. Jeżeli już to ciekawszy jest kanał FOX, twórca chociażby dość popularnego serialu dr House.

prośba o info o kanałach