prosba o interpretacje "przymiotu najemcy"

Data: 2014-07-03 09:52:19
Autor: Jarek Pudelko
prosba o interpretacje "przymiotu najemcy"
Dzien dobry

Wyjatkowo zagmatwana procedura wykupu lokalu od gminy Krakow z udzieleniem bonifikaty. Troche utknelismy i prosze o interpretacje:

1. Wydzial Mieszkalnictwa napisal:
Pani XXX (miala tytul prawny i przymiot najemcy) wstapila ... w 2000 roku w zwiazek malzenski z Panem YYY.
Pan YYY zameldowany od 22 listopada 2013 roku w rzeczonym lokalu nabyl przymiot jego najemcy na mocy art 680(1) Kodeksu Cywilnego.

Uchwala Rady Miasta mowi jasno, ze o wykup lokalu z bonifikata moga sie zwrocic najemcy, ktorzy sa "najemcami" przez min 10 lat.
My jako malzonkowie jestesmy najemcami z racji powyzszej decyzji Wydzialu Mieszkalnictwa. Zona tam mieszka od 1973 :)

Moje pytanie brzmi:

Od kiedy jestem najemca? Od daty zawarcia malzenstwa czy od daty zameldowania?

Pytam bo z kolei Wydzial Skarbu Miasta odpisal, ze jestem zameldowany od 2013 roku i o co kaman. Powiedzialem Paniom, ze w uchwale rady miasta nie ma slowa o "zameldowaniu" ani o zamieszkaniu no ale...
Kazaly mi napisac oswiadczenie, ze zamieszkuje od 2000 roku co jest prawda wiec oswiadczenie to nie problem.
Chodzi mi glownie o to od kiedy jestem najemca :) bo odnosze wrazenie, ze Wydzial Skarbu nie rozroznia:

a. zameldowanie
b. zamieszkanie
c. najemca

Co wiecej, zapytali o to Wydzial Mieszkalnictwa a ten odpisal (podobno), ze nie od kiedy mieszkam. Jakie to w ogole ma znaczenie od kiedy mieszkam?

--
jarek

Data: 2014-07-03 15:22:07
Autor: Jarek Pudelko
prosba o interpretacje "przymiotu najemcy"
Nie bylo tematu :)

Zalatwilem z WM, pomylili sie w decyzji. Chodzilo o art 7 ustawy o najmie lokali, nie o art 680 KC.
Sprawa wyjasniona :)

--
jarek

prosba o interpretacje "przymiotu najemcy"