prosba o komentarz do zdjęć

Data: 2009-06-15 21:14:20
Autor: miotla
prosba o komentarz do zdjęć

Użytkownik "marta" <martulenka@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h15kv9$oo0$1news.onet.pl...
witam,
chciałabym Was prosić o komentarz do zdjęc. Jakiś czas temu dostałam kilka bardzo fajnych wskazówek, najwięcej z nich mówiło o tym aby wyjść na zewnątrz z robieniem zdjęć.
poniezej prezentuje kilkanaście wybranych zdjęc. będę wdzięczna za uwagi, być może w wielu z nich pojawia sie ten sam błąd który popełniam, a na którego nie zwracam uwagi. Każde słowa krytyki są dla mnie cenną wskazówką:)Dodam tylko, że jestem typową amatorką, aparat zakupiłam w styczniu i jest to canon 1000D z obiektywem 18-55

http://picasaweb.google.com/mkasprzak001/Moje#

Naprawde fajne fotki, nie ma się czego czepiać

Pozdrawiam
miotla
http://rajdy.interecho.com/

prosba o komentarz do zdjęć