prosba o pomoc [xbox/mediacenter/vista]

Data: 2009-06-12 16:28:40
Autor: habit
prosba o pomoc [xbox/mediacenter/vista]
Witam Szanownych Grupowiczow,

Poległem - po raz kolejny. Nie wiem jak to zmusic do dzialania.
X360, spiete wszystko switchem-routerem, z Laptop/Vista, i 2xXP.
Jeszcze kiedys chociaz widzial muzyke (klocek),
a teraz, nie znajduje komputerow, ich danych, jak za Kononowicza -
niczego.
Nie startuje nigdzie Extender pomimo legalnych, zaktualizowanych
rowniez
o najnowsze WindowsMediaPlayery 11 (a potem i 12 jakies)  windowsowe
dziadostwa.

Kiedys pokazywala mi sie aplikacja (pod XP),  ze mozna bylo cos
'udostepnic'
teraz juz zupelnie nic sie nie pojawia... Co ja robie zle?
A pod Vista, tez nie widzi klocka. Od razu informuje ze to nie ma
zwiazku
z routerem.  potem sie bede tym martwil,  rowniez otwarte sa porty,
robilem rowniez proby,  bezposrednio, po kablu spinajac x360 i laptopa
vista
na switchu,  na 2 kablach.

prosze o pomoc,  linki !!! , sugestia,  bo juz nie moge nerwowo.

pozdrawiam,
ps. Bionic Commando na 8bit  byl super,
potem arcade bylo tez fajne,
a nowy mnie nie przekonuje... jak wrazenia?

Data: 2009-06-13 02:46:29
Autor: doslaw
habit pisze:
[...]

jak masz w WMP tam czarymary zlinkowane i widzi Xboxa i udostepnione oraz nie masz zaznaczonego w windowsie udostepniania polaczenia czy cos takiego, to powinno dzialac
przynajmniej SOA#1 ;]

Data: 2009-06-13 03:40:56
Autor: habit
On 13 Cze, 02:46, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
habit pisze:

> [...]

jak masz w WMP tam czarymary zlinkowane i widzi Xboxa i udostepnione
oraz nie masz zaznaczonego w windowsie udostepniania polaczenia czy cos

Oczywiscie jest wlaczone udostepnianie w systemie, porty odpowiednie
rowniez sa otwarte.
Nie moge zainstalowac  extendera!   I to nigdzie,   nigdzie tez nie
widzi x-boxa, zaden komputer.
help.  moze jest jakis tutorial...
/habit

Data: 2009-06-13 13:09:34
Autor: doslaw
habit pisze:

[...]

czymze jest extender?
bo ja zdaje sie nie mam czegos takiego i mi chodzi... (xp)

a udostepniania polaczenia internetowego (we własciwosci: polaczenie sieci... ) powinno być wYłączone (czyli nie zaznaczone ptaszkiem "zezwalaj innym uzyszkodnikom....")

Data: 2009-06-13 21:56:49
Autor: Mirek Ptak
*habit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
prosze o pomoc,  linki !!! , sugestia,  bo juz nie moge nerwowo.

http://tversity.com/download

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak