prośba o pomoc

Data: 2010-09-14 00:27:35
Autor: Grzybol
prośba o pomoc
Użytkownik "ulara" <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
Proszę o pomoc materialną..jestem w trudnej sytuacji i u kresu wytrzymałości..mam malutkie dziecko po którego urodzeniu zostalam bez pracy i bez srodków do życia a mój mąż nadużywa alkoholu i nie daje nam
na  życie..boję sie że wpadam w długi i sobie nie poradze..żyje tylko dla dziecka..prosze o symboliczna złotówke i wplate na konyo PKO BP. 12102051120000730200613901..będę wdzięczna>

I jak nazbierasz to se kupisz motura oczywiście? :-)

--
Grzybol

Data: 2010-09-14 06:32:34
Autor: Michał Gut
prośba o pomoc
I jak nazbierasz to se kupisz motura oczywiście? :-)

Pojemność dwa czterysta, z wielkimi oponami, zeby tynkować przed kolegami:o)

Data: 2010-09-14 07:08:36
Autor: ulara
prośba o pomoc
Przysiegam że to co napisałam to prawda...nie mam pojęcia o motorach i nie interesuja mnie one.. ale tak szczerrze to nie wiedziałam gdzie umiescic ogłoszenie i znalazłam waszą stronę dlatego sie zalogowałam i i napisałam  moją prośbe,i jest mi strasznie przykro że zostalam tak odebrana...miałam nadzieje że ludzie których stac na drogi sprzęt rzucą jakis grosz kobiecie która jest na skraju wytrzymałości..ale pomyliłam sie...tak mi szkoda...

Data: 2010-09-14 03:56:00
Autor: jeszua
prośba o pomoc
On 14 Wrz, 09:08, ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
nadzieje że ludzie których stac na drogi sprzęt rzucą jakis grosz kobiecie
która jest na skraju wytrzymałości..ale pomyliłam sie...tak mi szkoda...

do udzielania pomocy osobom w potrzebie powolane sa osrodki pomocy
spolecznej, ew. inne pozarzadowe organizacje charytatywne
do rozwiazania problemu meza alkoholika odpowiednie funkcje sprawuja
organy porzadkowe panstwa, w tym policja oraz w razie potrzeby sady
w razie potrzeby istnieja instytucje typu dom samotnej matki, gdzie
mozna sie udac po pomoc

absolutnie nie widze powodu, dla ktorego mialbym oddawac swoje
pieniadze anonimowej osobie tylko dlatego, ze wypisuje lzawe
historyjki i ordynarnie usiluje pogrywac na uczuciach. przykre ale
siec jest pelna oszustow
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2010-09-14 15:09:40
Autor: Jacot
prośba o pomoc
jeszua <jeszua@gmail.com> wrote:

.. przykre ale siec jest pelna oszustow

Ojtam, ojtam... w dzisiejszych czasach prawie kazdy rodzaj
dzialalnosci dalby sie podciagnac pod "moralnie podejrzane"...
Ty nie dasz, ja nie dam (bo nie mam;) ale znajdzie sie taki co da i
nie bedzie wydziwial. Na tym to polega jak i kazdy inny byznes.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-09-14 16:11:33
Autor: ErgoSum
prośba o pomoc

Uzytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisal w wiadomosci

[...]

I badz tu bohaterem w swoim domu..

Erg
GS500

Data: 2010-09-14 09:53:22
Autor: marko1a
prośba o pomoc
Użytkownik "ulara" <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:52ef8d8b13bf64a8829fbbde8b9abeab$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Ja jak miałem kryzys finansowy to sprzedałem komputer a na internet mnie po prostu nie było stać.
Numer konta podajesz... No dobra ale jaki bank obsługuje konto za darmo a przecież kasy nie masz?
Jak widzisz trudno jest uwierzyć w to co napisałaś.

Marek

Data: 2010-09-14 10:42:02
Autor: ErgoSum
prośba o pomoc

Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4c8f29fc$0$27029$65785112news.neostrada.pl...

.....No dobra ale jaki bank obsługuje konto za darmo a przecież kasy nie masz?

mBank

Erg
GS500

Data: 2010-09-14 10:52:30
Autor: newrom
prośba o pomoc
On Tue, 14 Sep 2010 10:42:02 +0200, "ErgoSum"
<nicdomnie@niepiszcie.pl> wrote:

mBank

Nie chcialo mi sie sprawdzac czy to konto mbanku, ale po pierwsze
znalazlem ten numer z tym samym tekstem na jakims portalu bodaj
rolniczym, a po drugie jak ktos bardzo potrzebuje pieniedzy i czuje
sie zdesperowany to raczej nie bedzie ukrywac tozsamosci - bo
wazniejsze dla niego bedzie zdobycie pieniedzy.
Mnie to wyglada na zwykla probe wyludzenia jakich jest cala masa.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-09-14 10:54:07
Autor: Mariusz Kruk
prośba o pomoc
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "newrom@spamcom.com"
Nie chcialo mi sie sprawdzac czy to konto mbanku,

Nie. mBank ma 1140 2004.

Mnie to wyglada na zwykla probe wyludzenia jakich jest cala masa.

A to zupełnie inna sprawa.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-09-14 11:24:44
Autor: ErgoSum
prośba o pomoc

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrni8ue1f.e8c.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "newrom@spamcom.com"
Nie chcialo mi sie sprawdzac czy to konto mbanku,

Nie. mBank ma 1140 2004.

Zgadza sie to nie jest mBank - nawet w tresci posta jest napisane ze PKO BP, ale "Marko1a" pytal jaki bank obsluguje konta za darmo...?
:)

Erg
GS500

Data: 2010-09-14 11:28:08
Autor: duddits
pro�ba o pomoc
On 14.09.2010 11:24, ErgoSum wrote:
ale "Marko1a" pytal jaki bank obsluguje konta za darmo...?

A to akurat proste jest: Ĺźaden :)

--
duddits

Data: 2010-09-14 11:36:24
Autor: newrom
pro?ba o pomoc
On Tue, 14 Sep 2010 11:28:08 +0200, duddits <duddits@NOSPAMfz6.pl>
wrote:

A to akurat proste jest: żaden :)

Co Ty nie powiesz! :)
Mowisz ze na tajnym koncie w mbanku gromadzi mi sie debet i beda
musial go splacac do konca zycia ? :)

pozdr
newrom

Data: 2010-09-14 11:47:12
Autor: duddits
pro?ba o pomoc
On 14.09.2010 11:36, newrom@spamcom.com wrote:
Mowisz ze na tajnym koncie w mbanku gromadzi mi sie debet i beda
musial go splacac do konca zycia ? :)

mBank AFAIK nie ma w swojej ofercie tajnych kont, ale mogę się mylić.

--
duddits

Data: 2010-09-14 18:55:36
Autor: Asmodeusz
pro?ba o pomoc
W dniu 2010-09-14 11:47, duddits pisze:
On 14.09.2010 11:36, newrom@spamcom.com wrote:
Mowisz ze na tajnym koncie w mbanku gromadzi mi sie debet i beda
musial go splacac do konca zycia ? :)

mBank AFAIK nie ma w swojej ofercie tajnych kont, ale mogę się mylić.

Nie ma w ofercie bo są tajne. Proste.

Data: 2010-09-15 17:31:23
Autor: Rzep
pro?ba o pomoc
Jak zwykle, post, który nie ma żadnego związku z tematyka grupy sprawił, że dyskusja jest jedną z najszerszych ostatnio.....

--
Pozdr
"rzep"

Data: 2010-09-14 12:42:32
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
pro�ba o pomoc
duddits napisał(a):
A to akurat proste jest: Ĺźaden :)

mBank, przeciez juz tu ktos pisal

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-09-14 15:06:20
Autor: Jacot
pro?ba o pomoc
Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

duddits napisał(a):
A to akurat proste jest: żaden :)

mBank, przeciez juz tu ktos pisal

No i jeszcze ten... no...
mBank..;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-09-14 15:17:27
Autor: RadoslawF
pro?ba o pomoc
Dnia 2010-09-14 15:06, Użytkownik Jacot napisał:

duddits napisał(a):
A to akurat proste jest: żaden :)
mBank, przeciez juz tu ktos pisal

No i jeszcze ten... no...
mBank..;)

W ramach różnych promocji w większości banków można
założyć tzw. "konto internetowe" bez opłaty za prowadzenie
przez jakiś tam okres.
Tyle że nie wiem dlaczego do prowadzenia działalności
zarobkowej poprzez żebraninę internetową konto bankowe
musi być bezpłatne ? jakiś przepis na to jest czy jak ?
Skoro są dochody to konto można chyba opłacić.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-14 15:40:28
Autor: duddits
pro?ba o pomoc
On 14.09.2010 15:17, RadoslawF wrote:
Skoro są dochody to konto można chyba opłacić.

Tak wedle własnego uznania? :) Jak akurat będę miał humor to coś tam bankowi odpale? Niech mają ...

--
duddits

Data: 2010-09-15 09:48:52
Autor: wsk125
pro�ba o pomoc
duddits napisał(a):
A to akurat proste jest: Ĺźaden :)

mBank, przeciez juz tu ktos pisal

mam w Deutsche Bank - zupełnie za darmo, debetówka, przelewy, zlecenia telefoniczne, wszystkie bankomaty.

mBank - to za przeproszeniem, od kilku lat "kupa".

--
Marcin

Triumph Trophy 900
Wroclaw

Data: 2010-09-15 14:11:04
Autor: gildor
pro�ba o pomoc
duddits pisze:
On 14.09.2010 11:24, ErgoSum wrote:
ale "Marko1a" pytal jaki bank obsluguje konta za darmo...?

A to akurat proste jest: Ĺźaden :)

vwbankdirect

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-09-15 14:09:13
Autor: gildor
prośba o pomoc
ErgoSum pisze:
[...]

hą? 1,70. ubezpieczenie

Data: 2010-09-15 14:10:29
Autor: Mariusz Kruk
prośba o pomoc
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
....No dobra ale jaki bank obsługuje konto za darmo a przecież kasy nie masz?

mBank

hą? 1,70. ubezpieczenie

Od kiedy jest obowiązkowe?

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-09-15 14:11:44
Autor: gildor
prośba o pomoc
Mariusz Kruk pisze:
[...]

a nie wiem. niedawno zauważyłem, ze sciagaja.

Data: 2010-09-15 14:24:56
Autor: newrom
proœba o pomoc
On Wed, 15 Sep 2010 14:11:44 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

a nie wiem. niedawno zauważyłem, ze sciagaja.

To pewnie zes se wlaczyl taka opcje, kiedys mocno wciskali :)
Dojcz bank za to sciaga piataka jak sie nie zrobi zadnej platnosci
karta. Ale wystarczy tankujac motor placic karta i jest za darmo :P

pozdr
newrom wcale nie OT!

Data: 2010-09-15 14:53:07
Autor: Mariusz Kruk
prośba o pomoc
[...]

Sam musiałeś to jakoś uaktywnić. Sami ze siebie nie pobierają.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-09-15 15:09:30
Autor: gildor
prośba o pomoc
Mariusz Kruk pisze:
[...]

niczego nie uaktywaniałem, nawet nie wiem za co jest to ubezpieczenie. wystarczy ze przysylaja informacje o zmianie regulaminu, i jak go nie zakwestionuje, znaczy automatycznie akceptuje i tyle. wiec pewnie tak było.

Data: 2010-09-15 15:14:15
Autor: gildor
prośba o pomoc
gildor pisze:
Mariusz Kruk pisze:
[...]

o, już wiem
http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/ubezpieczenia_mkart/index.html

Data: 2010-09-15 15:20:47
Autor: Mariusz Kruk
prośba o pomoc
[...]

Wszystko fajnie, ale "samo się" nie mogło zrobić. Do mnie ostatnio
przyszło w wiadomościach tylko, że coś takiego jest i że "będą sie
kontaktować" w tej sprawie. Nic nie ściągają.

Data: 2010-09-15 15:23:30
Autor: gildor
prośba o pomoc
Mariusz Kruk pisze:
[...]

no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie. choc zapewne moge zrezygnowac. ale nie chce mi sie dzwonic nawet.

Data: 2010-09-15 15:27:21
Autor: Mariusz Kruk
prośba o pomoc
[...]

Może nie pamiętasz ;-)

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-09-15 22:08:03
Autor: blur
prośba o pomoc
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6qhci$jvv$6@news.onet.pl...

no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie. choc zapewne moge zrezygnowac. ale nie chce mi sie dzwonic nawet.

dzwonić ? sam sobie wszystko ustawiasz

Data: 2010-09-16 08:22:45
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
prośba o pomoc
gildor napisał(a):
no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie.

Dzwine bo ja sie zgodzilem i mi nie sciagaja kasy... Moze to tak ze Tobie sciagaja, a ja mam karte ubezpieczona. Dla mnie bomba.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-09-16 13:10:45
Autor: gildor
prośba o pomoc
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
no a ja Ci mowie, ze na nic nie godziłem się jawnie.

Dzwine bo ja sie zgodzilem i mi nie sciagaja kasy... Moze to tak ze Tobie sciagaja, a ja mam karte ubezpieczona. Dla mnie bomba.

a to gupie wuje. no ale nicto, kupisz mi czasem jakąś flaszke i bedziemy kwita

Data: 2010-09-15 15:28:02
Autor: Arni
prośba o pomoc
Mariusz Kruk pisze:
[...]

mnie grzecznie zapytali czy chce. Telefonicznie.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-09-15 15:51:47
Autor: gildor
prośba o pomoc
Arni pisze:
Mariusz Kruk pisze:
[...]

krw, no nie pamiętam zebym sie zgadzal, skoro sie zdziwilem jak zobaczylem w wyciagu, no. nie i juz.

Data: 2010-09-14 14:56:47
Autor: ulara
prośba o pomoc
[...]

Mnie tez nie stac na komputer i internet..korzystam z dobroci kolezanki która mi go udostepnia..nie wiem jaki bank obsługuje konto za darmo bo numer konta równiez jest kolezanki i dlatego nie podałam swoich danych bo są one niezgodne z właścicielami internetu i konta..zresztą jak ktoś nie chce mi pomóc to przynajmniej nie musi mnie upokarzac....a nie to jest orzydliwe ze ja prosze o pomoc ale to ze ktoś napisał ze moze byc sponsorerm jak jestem młoda i ładna..albo mam sie udac do agencji...powiedzmy zebym sie udała to nie wiem czy tam sa żłobki dla półrocznych dzieci..a z opieki nie dostane bo mąż ma dochód...i nie wiem czy ten kto pisał o domu samotnej matki chciałby tam być?i jeszcze jedno nie dawałam ogłoszenia na stronie rolniczej tylko na katolickiej z prośbą o pomoc w tej samej sprawie tylko wiecej opisałam..prosze tylko nie upokarzajcie mnie wiecej..

Data: 2010-09-14 09:51:22
Autor: amos
prośba o pomoc
On 14 Wrz, 16:56, ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
.a z opieki nie dostane bo mąż ma dochód...

Chwila, skoro maz splodzil dziecko, ma dochod i nie lozy na dziecko to
pozwij go o alimenty. Jako bezrobotna matka powinnas uzyskac umorzenie
kosztow sadowych.

i nie wiem czy ten kto pisał o domu samotnej matki chciałby tam być?

Nikt by nie chcial. Ale to chyba lepsze niz mieszkanie z
alkoholikiem...

--
amos

Data: 2010-09-14 22:13:58
Autor: newrom
prośba o pomoc
On Tue, 14 Sep 2010 14:56:47 +0000 (UTC), ulara
[...]

Kolezanka pomaga, a Ty tak brzydko narazasz ja na nieprzyjemnosci ?
No chyba ze ma papier na zbiorke publiczna ?

zresztą jak ktoś nie chce mi pomóc to przynajmniej nie musi mnie upokarzac....

Cala opowiastka kupy sie trzyma.

czy ten kto pisał o domu samotnej matki chciałby tam być?

No dobrze, w takim razie co masz zamiar zrobic jesli nie znajda sie
ludzie ktorzy Ci dadza kase ?
nie dawałam ogłoszenia na stronie rolniczej tylko na katolickiej z prośbą

http://www.polskastrefa.eu/ogloszenia/bardzo_prosze_o_wsparcie_295048_14596.html
polskastrefa to strona katolicka ? Zastanawiajace!
Pomylilem sie natomiast z ta rolnicza, po prostu jak szukalem czegos
zwiazanego z gospodarstwem/maszynami rolniczymi to tam bylo ogloszenie
i zapamietalem szate graficzna.
Kolejna strona na ktorej pojawia sie ten tekst http://icp.duu.pl/ogloszenia.html?page=show_ad&adid=440&catid=14
Tez nie bardzo widze katolickosc portalu :)

pozdr
newrom

Data: 2010-09-15 06:42:00
Autor: Tytus
prośba o pomoc
Siemka

***newrom
Kolezanka pomaga, a Ty tak brzydko narazasz ja na nieprzyjemnosci ?
No chyba ze ma papier na zbiorke publiczna ?

Uprzejmnie uprasza sie o zakonczenie tego spamu...
chcesz wplac - nie chcesz to
ale oszczedz niektorym swoich przemyslen.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-09-15 06:46:06
Autor: ulara
prośba o pomoc
dziekuje Tytus

Data: 2010-09-15 09:51:51
Autor: marko1a
prośba o pomoc
Użytkownik "ulara" <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:5e3f15a94d5b7c2a5b7ee58d920c71e6$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Ani mi przez myśl nie przyszło aby cię upokorzyć lub składać jakies obrzydliwe niemoralne propozycje.
Pierwsze wrażenia z postu jaki przeczytałem były jednoznaczne, tak jakby to była próba wyłudzenia.
Zamiast od razu podawać numer konta poproś o pomoc i wskaż jakiś adres email do dalszej korespondencji dla osób potencjalnei zainteresowanych pomocą.
Dopiero wtedy podaj numer konta ale są tez tacy co może nie koniecznie ofiarują ci kasę ale moga coś przekazać, a to dla dziecka ubranka albo coś do jedzenia. Podanie od razu numeru konta jest źle odbierane i masz tego efekt jak widzisz.

Marek

Data: 2010-09-15 10:00:20
Autor: Grzybol
prośba o pomoc
[...]

Ja pierdole...

--
Grzybol

Data: 2010-09-15 11:40:53
Autor: ulara
prośba o pomoc
marko1anapisal

Marek dzieki za te słowa..może rzeczywiście nie potrzebnie zaczęlam od podania numeru konta ale nie wiedziałam jak to zrobic bo nie codziennie prosze o pomoc i nie od zawsze tylko teraz mnie przycisło..zreszta nie bede sie już rozpisywać...przepraszam że zawracam wam głowe i nie możecie sobie pisac o motorach..juz spadam..

Data: 2010-09-15 16:35:59
Autor: Jacot
proÂśba o pomoc
ulara <urszulas75@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

...przepraszam że zawracam wam głowe i nie możecie sobie pisac o motorach..juz spadam..

Nie przejmuj sie az tak bardzo, motory są nudne;)
Napisalas na portalu zapewne nie zdajac sobie nawet sprawy, ze przez
"nieszczelne zawory"  owego forum informacje sa kolportowane hen w
szeroki swiat ale to wlasnie moze przyniesc pozytywny efekt. Glupoty, ktore tu czy tam ktos wypisal mozna minac.
Najwieksze sklonnosci do "moralizatorstwa oraz pouczycielstwa" maja z
reguly ci, ktorym rodzicielskie czy rodzinne uklady albo inny
przypadek powolil sie wygodnie ustawic w zyciu, niekiedy takze ci,
ktorzy wprawdzie faktycznie 'tymy rencami", ale maja problem z niska
camoocena: "jesli nawet mnie sie udalo, to musi udac sie kazdemu"...
A w zyciu bywa roznie. Na szczescie i ludzie sa rozni.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-09-16 15:04:15
Autor: ulara
proÂśba o pomoc
Jacotnapisal

[...]

Dziękuję za te słowa..widzę że są jeszcze normalni,dobrzy ludzie..

Data: 2010-09-14 11:18:36
Autor: Grzybol
prośba o pomoc
[...]

Jak jesteś ładna i w miarę młoda to za sponsora mogę być. Ewentualnie może agencja jakaś?

--
Grzybol

Data: 2010-09-14 03:35:19
Autor: amos
prośba o pomoc
On 14 Wrz, 11:18, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Jak jesteś ładna i w miarę młoda to za sponsora mogę być.

O! Widze, ze sumienie jednak ruszylo....

--
amos

Data: 2010-09-14 12:42:06
Autor: woohoo
prośba o pomoc
W dniu 2010-09-14 12:35, amos pisze:
On 14 Wrz, 11:18, "Grzybol"<grzybc...@wp.pl>  wrote:
Jak jesteś ładna i w miarę młoda to za sponsora mogę być.

O! Widze, ze sumienie jednak ruszylo....

Młode dziewczyny zazwyczaj nie zdają sobie sprawy, na jakich pieniądzach siedzą.

Ale tam była wzmianka o dziecku, więc to już raczej nieaktualne.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-09-15 13:30:22
Autor: Tytus z fabryki
prośba o pomoc
Siemka

***"woohoo" Ale tam była wzmianka o dziecku, więc to już raczej nieaktualne.

A film Striptiz to kolega widzial???

Tytus z fabryki

Data: 2010-09-15 13:46:41
Autor: woohoo
prośba o pomoc
W dniu 2010-09-15 13:30, Tytus z fabryki pisze:
Siemka

***"woohoo" Ale tam była wzmianka o dziecku, więc to już raczej nieaktualne.

A film Striptiz to kolega widzial???

Chyba nie, ale nie bez powodu napisałem 'raczej'.
Po porodzie może z 10% wróci do poprzedniej figury, a 1% do poprzedniego wyglądu.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

prośba o pomoc