pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem

Data: 2010-07-14 10:27:15
Autor: drLubicz
pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem
400 zł to nie maj±tek,
idz do pracodawcy powiedz jak było i spytaj co dalej, może to dla nich pryszcz.
u nas w firmie na 30 samochodów to naprawiali wszystko na koszt firmy
nawet z winy pracownika, dopiero po pewnym czasie prezes sie wkurzył
i 3 i kolejne uszkodzenie  kazał płacić z kieszeni winowajcy

Data: 2010-07-14 12:00:48
Autor: J.F.
pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem
Użytkownik "drLubicz" <lubiczzlasu@op.pl> napisał w
[...]

Bo tak mowiac szczerze przy takiej ilosci to AC moze sie juz nie oplacac :-)

Co nie znaczy ze przerzucanie na pracownika jest odpowiednie ..

J.

Data: 2010-07-14 12:31:46
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-07-14 12:00,  *J.F.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

:-)

Co nie znaczy ze przerzucanie na pracownika jest odpowiednie ..

U nas OC nie ma, ale nikomu by do głowy nie przyszło, żeby pracownik płacił za naprawę po stłuczce, czy wypadku.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-14 12:28:13
Autor: Seba
pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem
Dnia Wed, 14 Jul 2010 12:31:46 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

U nas OC nie ma

Ty się nawet Mirek nie przyznawaj do takich rzeczy ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-07-14 12:38:02
Autor: Icek
pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem
> Co nie znaczy ze przerzucanie na pracownika jest odpowiednie ..

U nas OC nie ma, ale nikomu by do głowy nie przyszło, żeby pracownik
płacił za naprawę po stłuczce, czy wypadku.

brak OC stawia w gorszej sytuacji kierowce niz brak AC, ktore jest
wolontaryjne

Icek

Data: 2010-07-14 13:12:25
Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g
W dniu 2010-07-14 12:31, Mirek Ptak pisze:
[...]

Popraw to OC na AC, bo zaraz się kto¶ m±dry pojawi, kto nie dostrzeże
pomyłki :)

Data: 2010-07-14 13:14:15
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-07-14 12:31,  *Mirek Ptak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

U nas OC nie ma, ale nikomu by do głowy nie przyszło, żeby pracownik
płacił za naprawę po stłuczce, czy wypadku.

Nosz kurczę :) - AC oczywi¶cie... ciężki dzień.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-14 11:34:02
Autor: Myjk
pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem
Mirek Ptak napisać:

 ciężki dzień.

Znaczy uzupełnij czynnik w instalacji ;)

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl

Data: 2010-07-15 10:17:09
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-07-14 13:34,  *Myjk* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

  ciężki dzień.

Znaczy uzupełnij czynnik w instalacji ;)

Wbrew pozorom temperatura nie jest zła - na lakierni jest względna kontrola klimatu :)

Data: 2010-07-14 15:41:04
Autor: J.F.
pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał
[...]

Z OC mowiac szczerze podobna sprawa - przy odpowiedniej ilosci sie nie oplaca, ale chyba tylko pojazdy policji, wojska i innych sluzb podleglych Skarbowi Panstwa sa zwolnione z tego obowiazku .. albo i nie.

J.

Data: 2010-07-14 16:52:24
Autor: Icek
> [...]

nie oplaca, ale chyba tylko pojazdy policji, wojska i innych sluzb
podleglych Skarbowi Panstwa sa zwolnione z tego obowiazku .. albo i

nie wiem jak prawnie ale jak masz dzwona z wojskowym to najpierw on wzywa ZW
a pozniej pokazuje oswiadczenie, ze nie musi miec OC i wszelkie roszczenia
prosze kierowac pod adres XXXX

W moim przypadku ZW nie miala pojecia o ruchu drogowym, dobrze, ze sytuacja
byla prosta i moje wytlumaczenie im podpasowalo, a sprawca mial swiadomosc
swojej winy bo inaczej to chyba policje trzebaby wzywac.

Icek

Data: 2010-07-14 12:33:20
Autor: Icek
> [...]

oplacac :-)

Co nie znaczy ze przerzucanie na pracownika jest odpowiednie ..

jezeli pracownik jest winny to nawet naprawa z AC moglaby doprowadzic do
sytuacji w ktorej winowajca placi zwyzke na polisie

Icek

Data: 2010-07-14 18:03:58
Autor: J.F.
pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1k3lj$h5p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przeczytaj dokladnie polise .. czy przypadkiem ubezpieczyciel nie zyskuje wtedy prawa do regresu wobec pracownika :-)

J.

Data: 2010-07-14 18:31:47
Autor: Icek
> [...]

Przeczytaj dokladnie polise .. czy przypadkiem ubezpieczyciel nie
zyskuje wtedy prawa do regresu wobec pracownika :-)

w zupelnej teorii ubezpieczyciel zyskuje regres w przypadku winnego szkody
jezeli nie jest on ubezpieczonym.

W praktryce jezeli kierujacy (sprawca) jechal za zgoda ubezpieczonego to
taka sytuacja nie wystepuje.

Icek

pro¶ba o pomoc - kolizja służbowym autem