prośba o pomoc - kolizja służbowym autem

Data: 2010-07-14 13:36:26
Autor: andreas
prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:adb7464c-1ab8-473a-9066-090d5d0d1db5x21g2000yqa.googlegroups.com...
Mam zlecenie na dwa lata

Opisz jak wygląda Twój przeciętny dzień pracy.

--
andreas

Data: 2010-07-14 06:08:16
Autor: Mateusz
On 14 Lip, 13:36, "andreas" <andr...@onet.pl> wrote:

Opisz jak wygląda Twój przeciętny dzień pracy.

Jestem informatykiem zatrudnionym w pełnym wymiarze godzin. Pracuję w
centrali ale czasami jak zdalnie nie da się wykonać pewnych czynności
to jadę na filię. Filii jest 15 i ta liczba ciągle wzrasta. Dodam, że
to NZOZ. Odpowiadam za wszelkiej maści backupy, serwis komputerów i
urządzeń biurowych, zdalne wsparcie użyszkodników, przygotowanie
dokumentów (druki) do pracy dla zespołów. Prowadzę rejestr wydawania
środków medycznych, system zamówień materiałów biurowych (rejestr i
system jest autorski), teraz doszła mi jeszcze inwentaryzacja sprzętu
komputerowego na wszystkich filiach. Płaca to 1000-1400 PLN w
porywach.

i tak od roku.

Data: 2010-07-14 15:05:09
Autor: Mav2007
prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
Musisz wiedziec jeszcze jedno - twoj opis spelnia warunki umowy o prace - wiec jesli chcesz to w sadzie pracy "latwo" mozesz to uzyskac. Nie zmienia to nic jesli chodzi o ta stluczke (a raczej niewiele), ale w innych sprawach juz tak (np urlop).

Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał(a):
On 14 Lip, 13:36, "andreas" <andr...@onet.pl> wrote:

> Opisz jak wygl=B1da Tw=F3j przeci=EAtny dzie=F1 pracy.

Jestem informatykiem zatrudnionym w pe=B3nym wymiarze godzin. Pracuj=EA w
centrali ale czasami jak zdalnie nie da si=EA wykona=E6 pewnych czynno=B6ci
to jad=EA na fili=EA. Filii jest 15 i ta liczba ci=B1gle wzrasta. Dodam, =
=BFe
to NZOZ. Odpowiadam za wszelkiej ma=B6ci backupy, serwis komputer=F3w i
urz=B1dze=F1 biurowych, zdalne wsparcie u=BFyszkodnik=F3w, przygotowanie
dokument=F3w (druki) do pracy dla zespo=B3=F3w. Prowadz=EA rejestr wydawani=
=B6rodk=F3w medycznych, system zam=F3wie=F1 materia=B3=F3w biurowych (rejes=
tr i
system jest autorski), teraz dosz=B3a mi jeszcze inwentaryzacja sprz=EAtu
komputerowego na wszystkich filiach. P=B3aca to 1000-1400 PLN w
porywach.

i tak od roku.

Data: 2010-07-14 17:31:13
Autor: andreas

Użytkownik " Mav2007" <krzysztofbober@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1kjn4$p3$1inews.gazeta.pl...
Musisz wiedziec jeszcze jedno - twoj opis spelnia warunki umowy o prace - wiec
jesli chcesz to w sadzie pracy "latwo" mozesz to uzyskac. Nie zmienia to nic
jesli chodzi o ta stluczke (a raczej niewiele),

Zwrócenie uwagi zleceniodawcy, że jest pracodawcą może ułatwić targowanie się, kto ma zapłacić za stłuczkę :)

--
andreas

Data: 2010-07-14 15:11:12
Autor: kamil

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:d31dd922-7654-45c4-be03-f121e28f84ddu26g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Zartujesz sobie, za 1400zl wykonujesz prace 2-3 osobowego oddzialu IT.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-14 15:12:51
Autor: kamil

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:i1kgi1$ipm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Plus szparki-sekretarki od zamawiania papieru do drukarki.

Serio chlopie, nie daj sie dymac. Tyle to ja dostawalem skrecajac do kupy komputery w serwisie za czasow studenckich..

Pozdrawim
Kamil

Data: 2010-07-14 16:18:38
Autor: Katanka
kamil wrote:

Plus szparki-sekretarki od zamawiania papieru do drukarki.

Serio chlopie, nie daj sie dymac. Tyle to ja dostawalem skrecajac do
kupy komputery w serwisie za czasow studenckich..

A ja zarobiłem więcej handlując na Allegro byle czym :) Łaziłem do hipermarketów, kupowałem coś na przecenach i wystawiałem na allegro z przebitka 30% :) Praca fajna, bo szedłem do pracy w papciach (komputer w sypialni). Człowiek się nie zapracował na smierć, wszystko na miejscu (poczta odbierała przesyłki). W zyciu za taka kasę bym nie robił tej pracy, która robi autor. W zyciu! Może czas pomysleć o czyms innym? Przeciez człowiek się w ten sposób może zajechać :( Szkoda zdrowia za taka marną kasę ...

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-14 15:13:01
Autor: Icek
prośba o pomoc - kolizja służbowym autem
system jest autorski), teraz doszła mi jeszcze inwentaryzacja sprzętu
komputerowego na wszystkich filiach. Płaca to 1000-1400 PLN w
porywach.

=============================

zmienilbym prace. Ja wiecej place za mieszkanie ;)

Icek

Data: 2010-07-14 16:36:01
Autor: Jurand

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:d31dd922-7654-45c4-be03-f121e28f84ddu26g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

A kogo musisz porwać, żeby dostać te 1400?
Tak zupełnie serio - jeśli jest to Twoja praca marzeń i mieszkasz w miejscowości o uroczej nazwie np. Jęczydół (czyli zabitej dechami wsi) - to płaca jest normalna. W innym przypadku zwijałbym się stamtąd szybciej, niż ustawa przewiduje.

Jurand.

Data: 2010-07-14 13:24:43
Autor: Mateusz
On 14 Lip, 16:36, "Jurand" <jur...@interia.pl> wrote:

[...]

1400 to dostaję jak dopnę jakiś duży temat, ostatnio zakup i
konfiguracja serwera. Firma ma ok 1000 pracowników, lokalizacja -
Katowice. Praca jest ok, ludzie też - a to się liczy. Gorzej z płacą.
Pożyjemy zobaczymy.

Data: 2010-07-22 19:20:43
Autor: Jurand

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:93757c6a-4b9a-414d-914a-281504817d0bz8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Stary - to w Katowicach z palcem w d... powinieneś z tymi umiejętnościami wyciągnąć 50% więcej na starcie na okresie próbnym w nowej firmie.

Jurand.

Data: 2010-07-22 23:58:48
Autor: Jarosław Postawa
Mateusz pisze:
[...]

Człowieku, szanuj się trochę. Tyle to można dostać za godzinę, jak jesteś poszukiwanym specjalistą. Minimum w IT dla kogoś, kto zna się na swojej pracy powinno być przynajmniej 2 razy wyższe.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-07-23 00:25:36
Autor: J_K_K
Użytkownik "Jarosław Postawa" <dorvin@antyspam.pl> napisał w wiadomości news:4c48bf1c$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
1400 to dostaję jak dopnę jakiś duży temat, ostatnio zakup i
jesteś poszukiwanym specjalistą. Minimum w IT dla kogoś, kto zna się na swojej pracy powinno być przynajmniej 2 razy wyższe.

Poniżej 10 PLN / godz. to ciężko kogoś do kopania rowów znaleźć ...

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-15 08:26:05
Autor: Yakhub
Dnia Wed, 14 Jul 2010 06:08:16 -0700 (PDT), Mateusz napisał(a):

[...]

Firma ~500 pracowników, w miasteczku ~4000 mieszkańców. Dział IT składa się
z 3 osób, przy czym jest na tyle dobrze doinwestowany, że większość
poważniejszych prac i tak robią podwykonawcy. Pracownik na okresie próbnym
dostaje więcej.

Kolego, uciekaj stamtąd czym prędzej... Doświadczenie jakieś zdobyłeś masz,
a jak firma skąpa, to i tak więcej go tam nie nabierzesz.

To, co robisz, to zadanie dla:
- zaopatrzeniowca
- sekretarki
- dwuosobowego IT

--
Yakhub

Data: 2010-07-15 22:03:46
Autor: J.F.
proœba o pomoc - kolizja służbowym autem
On Thu, 15 Jul 2010 08:26:05 +0200,  Yakhub wrote:
Firma ~500 pracowników, w miasteczku ~4000 mieszkańców. Dział IT składa się
z 3 osób,

Ech te polskie standardy .. a co powiecie o miasteczku 9M i jedna
firma zatrudnia 420k :-)

Foxconn w Shenzen J.

prośba o pomoc - kolizja służbowym autem