pro¶ba o pomoc w wyborze autka

Data: 2009-11-23 08:51:07
Autor: MariuszM
pro¶ba o pomoc w wyborze autka
Co s±dzicie o tych modelach? Może macie jakie¶ inne > propozycje?
Znacie może jeszcze jaki¶ sprawdzony komis w woj.
mazowieckim (najlepiej w wawie)?

Mam podobny dylemat co Ty. Biorę pod uwagę Focusa II po FL, Skodę Octavię II i ew. Astrę III.
Audi za tak± kasę bym nie brał, bo dla mnie kupowanie samochodu z przebiegiem powyżej 50-60kkm mija się z celem, a innego z tych roczników nie znajdziesz.
IMO lepiej z niższej półki, ale nowsze.

Zainteresuj się komisjami przysalonowymi, np. autoplaza.
--
M.

pro¶ba o pomoc w wyborze autka