prosba o pomoc z firestorm'em

Data: 2009-08-18 20:22:48
Autor: doomin13
prosba o pomoc z firestorm'em
Czesc,
Mam prosbe do posiadaczy Hondy firestorm z roku 2003 albo i starszych jesli CDI converter jest taki sam. Brat moto mi skasowal, ale chce je zrobic tylko tyle ze podczas wypadku zniszceniu ulegla wtyczka z CDI convertera (taki aluminiowo-jakis tam prostopadloscian z prawej strony tylnego stelaza) a bez niego nie ma szans na sprawdzenie czy silnik pali czy nie. Prosba jesli ktos ma podobnego firestorma ewentualnie sprzed 2000 roku tez bo ten element chyba sie nie zmienil o zdjecie ukladu przewodow we wtyczce. Schemat mam ale z niego nie wynika ktory gdzie.
Pomozcie prosze!

pozdrawiam,
doomin13
ktm660smc