[OT] prośba o poprawne ustawianie kodowania znaków

Data: 2012-09-15 12:20:47
Autor: rrh
[OT] prośba o poprawne ustawianie kodowania znaków
Problemem może być to, że wiele osób używa jeszcze XP-ka ze starszym Outlookiem, który nie ma ustawionego domyślnie UTF-8. A zazwyczaj ludzie są zbyt leniwi by zmieniać coś defaultowego. :(
On Saturday, September 15, 2012 3:45:10 PM UTC+2, rrh wrote:
Nie wiem, czy sprawa dotyczy tylko czytnika webowego - czy Google coś chrzani, czy ogólnie problem występuje w zwykłych klientach poczty.

Chodzi o to, że bardzo dużo wiadomości, które tutaj widuję, mają krzaki. I chyba nikomu to nie przeszkadza.

Kiedyś jak ktoś na Usenecie miał niepoprawne kodowanie, zawsze zwracało mu się uwagę o ustawienie poprawnego. Czy to tutejszy folklor? Nie wiem.

Ale warto zająć się tym problemem. Mi jak widzę krzaki, odechciewa się czytać.

Jeżeli to błąd Google'a - nie ma tematu. :)

Data: 2012-09-15 21:44:12
Autor: biodarek
W dniu 2012-09-15 21:20, rrh pisze:
[...]

Kiedyś jak ktoś na Usenecie pisał przed cytatem, zawsze zwracało mu się uwagę. Czy to tutejszy folklor? Nie wiem. Ale warto zająć się tym problemem. Mi, jak widzę takie cytowanie, odechciewa się czytać.

--
biodarek

Data: 2012-09-15 13:00:44
Autor: rrh
On Saturday, September 15, 2012 9:44:22 PM UTC+2, biodarek wrote:

Kiedyś jak ktoś na Usenecie pisał przed cytatem, zawsze zwracało mu się uwagę. Czy to tutejszy folklor? Nie wiem. Ale warto zająć się tym problemem. Mi, jak widzę takie cytowanie, odechciewa się czytać.

Hehe, to pewnie wina Googlowego czytnika, który cytowanie i tak chowa. Postaram się zwracać na to uwagę. ;)

[OT] prośba o poprawne ustawianie kodowania znaków