prosba o rozpoznanie mocowan obiektywow

Data: 2009-06-22 18:54:17
Autor: PanAdol
prosba o rozpoznanie mocowan obiektywow
Witam
Prosba serdeczna o rzucenie okiem i rozpoznanie mocowan tych 2ch obiektywow
nie ukrywam ze celem wystawienia ich na aledrogo
http://picasaweb.google.com/kawomat/ObiektywXxx#
http://picasaweb.google.com/kawomat/ObiektywYyy#
Jedno co wiem to ani jeden ani drugi nie jest Pentax PK, Nikon, m42 :P ;)
Pozdrawiam
PanAdol

Data: 2009-06-22 19:27:10
Autor: adam
prosba o rozpoznanie mocowan obiektywow
Użytkownik "PanAdol" napisał
Prosba serdeczna o rzucenie okiem i rozpoznanie mocowan tych 2ch obiektywow
nie ukrywam ze celem wystawienia ich na aledrogo
http://picasaweb.google.com/kawomat/ObiektywXxx#

Tak głupio wygląda tylko jeden bagnet ; ) - Canon FD

http://picasaweb.google.com/kawomat/ObiektywYyy#

Tego nie jestem pewien - być może Minolta.

adam

Data: 2009-06-23 14:02:03
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 22 Jun 2009 18:54:17 +0200, PanAdol wrote:
 http://picasaweb.google.com/kawomat/ObiektywXxx#

Wyglada jak Canon FD.
Zerknij tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Canon_FD_lens_rear.jpg

pozdrawiam,
--
Michał http://kbns.digart.pl/

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2009-06-24 14:53:22
Autor: dagon0@vp.pl
On 22 Cze, 18:54, "PanAdol" <pana...@poczta.neostrada.pl> wrote:
[...]

 Ten pierwszy 100% Canon FD Drugi na moje oko Konica. Ewentualnie
Mamya , ale obstawiam to pierwsze rozwiązanie.
Pozdro Marcin

Data: 2009-06-24 14:54:34
Autor: dagon0@vp.pl
On 24 Cze, 23:53, "dag...@vp.pl" <dag...@vp.pl> wrote:
> [...]

 Ten pierwszy 100% Canon FD Drugi na moje oko Konica. Ewentualnie
Mamya , ale obstawiam to pierwsze rozwiązanie.

Konica na 100% teraz popatrzyłem na ostatnie zdjęcie.
Pozdro Marcin

Data: 2009-06-25 14:04:08
Autor: PanAdol
[...]
Bardzo Wam dziekuje za pomoc !