prosba o wycene maxxis ingnitor

Data: 2011-08-29 21:51:20
Autor: emyo
prosba o wycene maxxis ingnitor
Witam

Chce sprzedać znajomemu opony używane Maxxis Ignitor 26*1,95 zwijana 35-65 PSI. Opony maja 2 lata, małe zużycie, przejechane jakieś 300 km. Leża i się marnują. Problem polega na tym ze nie wiem jaki to dokladnie model ignitora. Na allegro jedne kosztuja 40 zl inne ponad 80. Dodam ze opony byly zamontowane na Kellysie Madman. Nie bardzo wiem gdzie odczytac jaki ma kord i jaka mieszanka gumy.

pozdr

Data: 2011-08-29 23:15:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
prosba o wycene maxxis ingnitor
emyo, Mon, 29 Aug 2011 21:51:20 +0200, pl.rec.rowery:
Dodam ze opony byly zamontowane na Kellysie Madman.

No to Ci Damian Karwot powinien pomóc ;-)

--
Pozdrowienia,

prosba o wycene maxxis ingnitor