pro¶ba o wycene naprawy blacharsko-lakierniczej

Data: 2010-12-05 07:35:05
Autor: krest
pro¶ba o wycene naprawy blacharsko-lakierniczej

Dziękuję za odpowiedzi, czyli jeżeli chciałbym to wycackać to trzeba liczyć 800-1000zł

bo wyczytałem jeszcze że przy starszym samochodzie trzeba co¶ cieniować okoliczne elementy żeby było perfect ! :D

Data: 2010-12-05 12:43:42
Autor: Przemysław Czaja
pro¶ba o wycene naprawy blacharsko-lakierniczej

Użytkownik "krest"

Dziękuję za odpowiedzi, czyli jeżeli chciałbym to wycackać to trzeba liczyć 800-1000zł

bo wyczytałem jeszcze że przy starszym samochodzie trzeba co¶ cieniować okoliczne elementy żeby było perfect ! :D

zobacz czy da się ssawkę załozyć, widziałem takie w Biedronce jako uchwyt do łazienki czy co¶ takiego - bardzo mocna trzymało, a jak nie to w punktach wymiany szyb maj± na 100 procent, je¶li chwyci, to ładnie wyci±gniesz. Czasem nie daj tego jakiemu¶ blacharzowi z młotkiem bo nałozy potem lakiernik pół kilo szpachlu

pro¶ba o wycene naprawy blacharsko-lakierniczej