Data: 2010-04-06 11:11:20 | |
Autor: str | |
pro¶ba o wycenę roweru | |
Przyszło mi do głowy wymienić rower. Bardzo lubię moje obecne kółka,
ale niestety wychodzi na to, że rama jest dla mnie za długa i komfort jazdy po godzinie czy dwóch zaczyna być dyskusyjny - a nie jestem w stanie bardziej skrócić mostka ani wysun±ć siodła do przodu, żeby sobie z tym poradzić. Zanim ogłoszę oficjalnie chęć sprzedaży, chciałbym poprosić grupę o pomoc w wycenie. Rower nie jest seryjny. Za podstawę posłużył GF Wahoo 2006, w którym na pocz±tku 2007 roku wymieniłem ramę, a w połowie 2008 roku większo¶ć pozostałych komponentów. Z oryginalnej konfiguracji pozostały widelec, gięta kiera, siodło, koła (przy czym z tyłu wymieniony został wkład w pia¶cie i na obu s± nowe opony) i hamulce V-ki. Obecna konfiguracja jest następuj±ca: Rama: to chyba najciekawszy element roweru. Rama została wykonana na zamówienie u pana Orłowskiego. Zbudowana jest ze stalowych (cro-mo) rurek Dedacciai z grupy COM 12.5. Geometria ramy odpowiada Gary Fisher Genesis w rozmiarze 19" z roku 2006-2007. Dopasowana jest do amortyzowanego widelca o skoku 10 cm. Kolor jest antracytowy (prawie czarny), jednolity, z szarymi oszczędnymi napisami na rurkach. Rower nie służy mi do skoków - jeżdżę po mie¶cie i lekkim terenie. Nie miałem żadnego wypadku, wszystko jest zadbane, w bardzo dobrym stanie. Można znaleĽć jedynie niewielkie obtarcia w miejscu mocowania przedniej przerzutki (była wymieniana) i na tylnym trójk±cie w miejscu podparcia dla stojaka. Czyli prawie igiełka. Rama ma dwie pary wkrętów do mocowania koszyków na bidony oraz piwoty do V-ek z tyłu. Nie ma adaptera do tylnego hamulca tarczowego. Widelec: z oryginalnego Wahoo - Rockshox J1 ze skokiem 10 cm i z mocowaniem dla hamulca tarczowego. Amortyzator nie był nigdy rozbierany ani konserwowany, jednak zachowuje całkiem niezł± sprawno¶ć jak na warunki, w których jest używany (patrz wyżej). Napęd: wszystkie czę¶ci napędu pochodz± z połowy 2008 roku. Od tego czasu przejechałem nie więcej jak 2-3 tysi±ce km. Znajdziemy tu: korby Alivio 175 mm 42/32/22 z oct±, zatrzaski SPD Shimano (nie pamiętam oznaczenia, chyba 710 lub 720 - te najbardziej popularne), przerzutka przednia Alivio, przerzutka tylna Deore XT, łańcuch HG50, kaseta HG70 11-30, manetki Alivio Rapidfire (410) z osobnymi klamkami hamulców (511) (w oryginale były zintegrowane). Koła: obręcze Bontrager Camino, szprychy i piasty pochodz± z Wahoo (za wyj±tkiem wymienionego wkładu w tylnej pia¶cice). Obecnie s± założone opony Schwalbe Marathon Plus ATB 26/2. Obręcze maj± przebieg ok. 10 kkm, s± jednak w dobrym stanie ze względu na proste tereny, w których jeĽdziłem. Opony maj± przebieg jak napęd, czyli 2-3 kkm. Hamulce: oryginalne V-ki Tektro z wymienionymi wkładkami. Kierownica: oryginalny gięty Bontrager Crowbar Sport z dołożonymi rogami i z wymienionym krótkim mostkiem 50mm 0 st. Siodło: oryginalny Bontrager Select. Akcesoria: przednia, tylna lampka, zdejmowane błotniki SKS. Cało¶ć jest dobrze utrzymana i bardzo zadbana. Jestem bardzo przywi±zany do roweru, nie muszę tłumaczyć dlaczego o niego dbam. Jak napisałem na pocz±tku - proszę o pomoc w wycenie. Gdyby kto¶ był zainteresowany zakupem, to prosiłbym o kontakt na adres prywatny strideer gmail com. W grę wchodzi tylko odbiór osobisty we Wrocławiu - prosiłbym mieć to na uwadze. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. |
|
Data: 2010-04-06 20:42:36 | |
Autor: kml | |
pro¶ba o wycenę roweru | |
Użytkownik "str" <strideer@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:92f44d4c-d3a9-4545-a606-b9aead188e09z6g2000yqz.googlegroups.com... Rama: to chyba najciekawszy element roweru. Rama została wykonana na zamówienie u pana Orłowskiego. Zbudowana jest ze stalowych (cro-mo) rurek Dedacciai z grupy COM 12.5. Geometria ramy odpowiada Gary Fisher Genesis w rozmiarze 19" z roku 2006-2007. -- -- - Przepraszam za drobn± zło¶liwo¶ć, ale z tego co piszesz to zrobiłe¶ na zamówienie za dług± ramę? :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5 |
|
Data: 2010-04-06 11:51:20 | |
Autor: str | |
pro¶ba o wycenę roweru | |
On 6 Kwi, 20:42, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Przepraszam za drobn z o liwo , ale z tego co piszesz to zrobi e na Tak, chciałem wydłużon± ramę typu Genesis w stali, jednak do mojego wzrostu powinienem był "skopiować" model 17,5" zamiast 19". |
|
Data: 2010-04-06 20:53:28 | |
Autor: kml | |
pro¶ba o wycenę roweru | |
Użytkownik "str" <strideer@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d6a8536-be47-4f97-90af-89e17655080eq23g2000yqd.googlegroups.com... On 6 Kwi, 20:42, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote: Przepraszam za drobn z o liwo , ale z tego co piszesz to zrobi e na Tak, chciałem wydłużon± ramę typu Genesis w stali, jednak do mojego wzrostu powinienem był "skopiować" model 17,5" zamiast 19". -- A to peszek :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5 |
|
Data: 2010-04-16 12:32:28 | |
Autor: str | |
pro¶ba o wycenę roweru | |
On 6 Kwi, 20:11, str <strid...@gmail.com> wrote:
Przyszło mi do głowy wymienić rower. Bardzo lubię moje obecne kółka, Aktualne zdjęcia roweru umie¶ciłem razem z aukcj±: http://allegro.pl/item999863822_piekny_stalowy_mtb_orlowski_hardtail_19_wroclaw.html. Nie wiem tylko czy cena jest odpowiednia, naprawdę nikt nie doradzi? pzdr |
|
Data: 2010-04-16 19:45:59 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
prośba o wycenę roweru | |
On 2010-04-16, str wrote:
On 6 Kwi, 20:11, str <strid...@gmail.com> wrote: W mordę, jakie to długie (efektywna górna rura znaczy). Cena wydaje się sensowna, chociaż licz się z faktem, że za podobną można dostać nówki z lepszym osprzętem. Oczywiście customowa rama CrMo to wartość sama w sobie - niestety w dzisiejszych czasach brak mocowania pod tarczę to duży minus. Ale taniej bym go nie sprzedawał :P -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|