prosta karta graficzna potrzebna

Data: 2012-03-03 18:00:37
Autor: Jacek Maciejewski
prosta karta graficzna potrzebna
Witam
Do pewnego kompa na którym się nigdy nie grywa (płyta GA-8I925XE-G)
potrzebna jest grafa na PCI (nie PCI-E) o niewygórowanych parametrach.
Potrzebne jedynie 1280x1024 32 bity i żeby była obsługiwana przez XP. No i
żeby była baaardzo tania :) Czy ktoś mógłby mi zasugerować czego szukać? W szufladzie znalazłem s3virge
ale przy potrzebnej rozdziałce ma jedynie 16 bit kolor.
--
Jacek

Data: 2012-03-03 18:43:35
Autor: JDX
prosta karta graficzna potrzebna
Matrox G450 w wersji na PCI spokojnie uciągnie taką rozdzielczość. WinXP
powinien automagicznie zainstalować odpowiednie sterowniki do niej.
Jeśli chciałbyś trochę większą funkcjonalność to musiałbyś dociągnąć
soft ze strony Matroksa. Ale tak spojrzałem na Allegro i jest tylko
jedna oferta i do tego cena z kosmosu - 88zł z transportem. Wersję AGP
można kupić za ~20zł.

Data: 2012-03-03 19:00:25
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 03 Mar 2012 18:43:35 +0100, JDX napisał(a):

Ale tak spojrzałem na Allegro i jest tylko
jedna oferta i do tego cena z kosmosu - 88zł z transportem

I na dodatek już dwóch licytantów! Nie sądziłem że grafy PCI mogą budzić
takie pożądanie :)
--
Jacek

prosta karta graficzna potrzebna