prosta kosiarka

Data: 2009-07-15 10:09:38
Autor: Panslavista
prosta kosiarka

Użytkownik "Ann" <ananke@abc.pl> napisał w wiadomości
Witam
Szukam prostej kosiarki do koszenia doslownie 40 m trawy na prostym
tarasie.
Wstepnie obadalam juz kosiarki flora, najtanszy model 1101, moc 1000W.

http://flora-polska.pl/pages/program-ogrodowy/kosiarki-elektryczne/ke-1001.php
Poczytalam jednak na forach, ze taka kosiarka ma dosc slaba konstrukcje,
ze
noz sie szybko tepi, ze plastiki odpadaja na nierownosciach. Jednak moze
na
moje skromne potrzeby wystarczy? Możecie coś podpowiedziec?  Troche nie
mam
ochoty wydawac 700 zl na bosha do tego mojego mikrotrawnika.
Pozdrawiam
Anka

Nie wystarczą nożyce do trawy? Jest rozwiązanie do pracy na kolanach ale i
jest do pracy stojąc:
http://www.fiskars.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=10001&langId=10203&catalogId=12251&categoryId=14169
Są też akumulatorowe.

Data: 2009-07-15 12:11:32
Autor: pablo
prosta kosiarka
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(a):

[...]

doradzajac jakies reczne narzedzia, to juz najpredzej cos takiego: http://allegro.pl/item673011025_gardena_reczna_kosiarka_bebnowa_380_c.html (przykladowa aukcja, nie moja, a wrecz konkurencyjna ;) ) - na 40m2 wystarczy mechaniczna kosiareczka tego typu, nawet chinska z marketu za 150zl, ale nie kupowalbym bez kosza na scieta trawe.

natomiast nozyczki to sie nadaja.... co najwyzej do podcinania przy plocie, na pewno nie do koszenia trawnika, chocby malego.

pzdr.,
pablo

--
Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

prosta kosiarka