prostownik z lidla

Data: 2010-10-11 15:56:12
Autor: Zyga
prostownik z lidla
Powitać

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

pzdr
Zyga

Data: 2010-10-11 10:59:24
Autor: amos
prostownik z lidla
On 11 Paź, 15:56, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/...

Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Nie mam i nie uzywalem, ale ewidentnie wzorowany na Boschu C3, ktory
jest niemal 3x drozszy.

http://allegro.pl/bosch-c3-ladowarka-prostownik-6-12v-gwarancja-i1265194299..html

Nie ukrywam tez, ze dobrze pomyslany i poki co u mnie sie sprawdza.

--
amos

Data: 2010-10-11 16:03:50
Autor: Tmek
prostownik z lidla
Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości

Powitać
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm
Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Warte.

Tmek

Data: 2010-10-11 16:38:48
Autor: Zyga
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-11 16:03, Tmek pisze:
[...]

a napiszesz coś więcej? ładowałeś aku od moto czy samochodowe też?

pzdr
Zyga

Data: 2010-10-11 18:33:31
Autor: Mystik
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-11 16:38, Zyga pisze:
[...]

Warte i nie ma tu nic do dodania. Po prostu ładuje akumulator jak należy. Oczywiście nikt nie badał charakterystyki tego urządzenia itp. Ale jest dobrze zrobione i jakoś nie słyszałem, żeby się zepsuło.
A czy psuje akumulator, to się nie dowiemy. Zaczęli bowiem robić tak beznadziejne akumulatory, że po 3-4 sezonach tak czy tak nadają się tylko do wymiany.

pozdr.
Mystik

Data: 2010-10-12 08:36:11
Autor: Pryzmat
prostownik z lidla
Mystik wrote:
[...]

Moj sie popsul po ok 3 latach. Dokladnei rzecz biorac przestal dzialac przelacznik miedzy trybami pracy
a ze elektroniczny to trzeba troche podlubac na co nigdy nie mam czasu.
Natomiast ze te pieniadze to chyba dlubal nei bede i kupie kolejny

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2010-10-11 16:14:05
Autor: Lenny
prostownik z lidla
Zyga pisze:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

Lemek

Data: 2010-10-11 16:24:21
Autor: Tmek
prostownik z lidla

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

Mozesz rozwinac, bo jak na razie to bez sensu.

Tmek

Data: 2010-10-11 18:31:40
Autor: Mystik
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-11 16:14, Lenny pisze:
Zyga pisze:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

To znaczy, że chciałbyś ładować akumulator pojazdu z jego własnej zapalniczki?
Hm. Dość ciekawe. Rzekłbym nawet - nowatorskie :).

pozdr.
Mystik

Data: 2010-10-12 08:36:47
Autor: donia
prostownik z lidla
Zyga pisze:

[...]

uuu, za takie coś to pewnie nawet Nobla by dostał :)

--
pzdrv
donia i F800GS lodówka

Data: 2010-10-13 02:01:03
Autor: marider
prostownik z lidla [OT]
W dniu 2010-10-12 08:36, donia pisze:
[...]

Nobla to mam ja ;)

Pzdr
PS. http://nobel.info.pl
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki

Data: 2010-10-14 08:07:45
Autor: Ekim
prostownik z lidla [OT]

A może wręcz w drugą stronę ... tzn chciałby mieć koncówkę do gniazda
zapalniczki w ładowarce aby bez zdejmowania siedzenia (czy co tam
innego stoi na przeszkodzie w dojściu do aku) móc po zajechaniu do
garażu poprostu podłączyć to w moto (o ile moto ma gniazdo
zapalniczki).

Pozdrawiam,
Ekim
W poszukiwaniu SV650 na wtrysku :)

Data: 2010-10-15 00:25:01
Autor: Tmek
prostownik z lidla [OT]
Użytkownik "Ekim" <ekimluczak@gmail.com> napisał w
wiadomości

> [...]
przeszkodzie w dojściu do aku) móc po zajechaniu do
garażu poprostu podłączyć to w moto (o ile moto ma

To niech sobie zrobi taka koncowke, koszt z 3 zlote.

pzdr

Data: 2010-10-15 12:23:26
Autor: DrFugazi
prostownik z lidla [OT]
W dniu 14.10.2010 17:07, Ekim pisze:
Pozdrawiam,
Ekim
W poszukiwaniu SV650 na wtrysku:)

Witam,

znam taką jedną na wydaniu, rocznik 2004, niebieska, 17 tys. przebiegu, kupiona w polskim salonie, pierwszym właścicielem był mój kumpel, który również i tu pisywał (Schpakoo!), drugim jest mój kumpel z pracy, więc ręczę za przebieg, serwisowanie i stan techniczny. W zestawie alarm, stelaże pod 3 kufry + kufry Givi, tłumik Leo Vince (miodnie brzmi).
Cena wyjściowa 12k, bo sprzęt pewny i dobrze wyposażony. Jak jesteś zainteresowany to odpisz wycinając nospam z adresu, albo namiary znajdziesz na mojej stronie www w zakładce kontakt.

Piotr Tarnowski /DrFugazi/
Suzuki GSX 1300R Hayabusa
http://www.hayabusa.eu.org

Data: 2010-10-12 08:53:29
Autor: PB
prostownik z lidla
Dnia Mon, 11 Oct 2010 18:31:40 +0200, Mystik napisał(a):

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

To znaczy, że chciałbyś ładować akumulator pojazdu z jego własnej zapalniczki?
Hm. Dość ciekawe. Rzekłbym nawet - nowatorskie :).

Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-10-12 01:49:47
Autor: WS
prostownik z lidla
On 12 Paź, 08:53, PB <pi...@bez.spamowania.biegala.pl> wrote:

Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest.

do tego kupuje sie kable do odpalania a nie prostownik ;) , jesli ma
sie troche czasu to wystarczy podpiac szeregowo przez zarowke, zeby
zmniejszyc prad ladowania...

WS

Data: 2010-10-13 15:23:03
Autor: Asmodeusz
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-12 08:53, PB pisze:
[...]

Tylko po co do tego angażować prostownik?

Data: 2010-10-13 22:13:40
Autor: masti
prostownik z lidla
Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 15:23:03 +0200 osobnik zwany Asmodeusz
wystukał:

się nieznaszzzzz :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-15 02:27:12
Autor: cpt. Nemo
prostownik z lidla

Użytkownik "PB" <piotr@bez.spamowania.biegala.pl> napisał w wiadomości news:fgncztjp9tvg$.7rjws4drakwp$.dlg40tude.net...
[...]

http://allegro.pl/kabel-rozruchowy-nowosc-najtaniej-na-allegro-i1240144331.html

Pewnie o taka zabawke chodzi. Motocykle daja sie z tego naladowac, sprawdzalem :)

Pozdrawiam, cpt. Nemo

Data: 2010-10-15 09:00:14
Autor: Mystik
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-15 02:27, cpt. Nemo pisze:

http://allegro.pl/kabel-rozruchowy-nowosc-najtaniej-na-allegro-i1240144331.html

Pewnie o taka zabawke chodzi. Motocykle daja sie z tego naladowac,
sprawdzalem :)

A rozruch sprawdzałeś? Bo jeżeli nie, to nie użyłeś tego produktu zgodnie z przeznaczeniem. To są KABLE rozruchowe.
Chociaż myślę, że prędzej rozruszą kolejkę TT niż cokolwiek innego.
Ludzie to mają poczucie humoru :)

Nawiasem mówiąc, nie ma to jak dobrze rozwijający się wątek, w którym rozpoczynający zniknął jak kamfora :).

pozdr.
Mystik

Data: 2010-10-20 13:07:07
Autor: cpt. Nemo
prostownik z lidla

Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomości news:i98u60$240$1news.onet.pl...
[...]

Acha, zgodnie z przeznaczeniem to znaczy zgodnie z instrukcja, a ta mowi wyraznie ze one sluza do naladowanaia oslabionego akumulatora, w ciagu 5 do 15 min, do poziomu umozliwiajacego odpalenie pojazdu.
Akumulator ktory ledwo obrocil rozrusznik moto po 5 minutach podlaczenia do pracujacego / to wazne / autka, normalnie odpalil motocykl.

I to czesto wystarczy, a nie do kazdego akumulatora w motocyklu latwo sie dobrac wiec warto zainstalowac specjalne zewnetrzne gniazdo zapalniczki :)

Nemo

Data: 2010-10-15 11:29:26
Autor: Lenny
prostownik z lidla
cpt. Nemo pisze:

[...]

To znaczy nie do końca o tym myślałem. Nie bardzo wiem o co chodzi z tymi kablami rozruchowymi, bo nie mam motocykla. Szukam takiej ładowarki z wtykiem do zapalniczki, żeby można było akumulator samochodowy podładować podczas postoju, albo nawet podczas jazdy, jakby się jakoś sprytnie kable poprowadziło. A jak na złość nie mogę znaleźć żadnej ładowarki z takim wtykiem. Noszenie akumulatora do domu zdecydowanie mi się już znudziło.

Lemek

Data: 2010-10-15 12:54:10
Autor: Tmek
prostownik z lidla
Użytkownik "Lenny" <le_nowo@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

I nie znajdziesz.

Jak masz aku luzem w srodku i jest on na takie samo napiecie jak w samochodzie to wystarczy podlaczyc go kablami do gniazda zapalniczki.

Przy zalzozeniu ze aku nie jest wyladowane do konca, pociagnie tylko tyle ile mu potrzeba. I niczym to nie bedzie sie roznilo od podlaczenia aku pod maska. A jak bys mial dalej watpliwosci to w kazdym samochodzie jest ladowarka tylko jest schowana i na stale podlaczona do aku pod maska.

Tmek

Data: 2010-10-11 16:46:46
Autor: Jasio
prostownik z lidla
Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cb31772$0$27039$65785112news.neostrada.pl...

Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Zajebisty. Mam takie dwa i są spoko. Dobrze wykonana obudowa pozwala go traktować dość swobodnie i obijanie się po podłodze mu nie szkodzi.
Tyle, że jeśli chodzi o podłączanie go na zimę ma jeden minus. Wyłączony z napięcia nawet na sekundę przechodzi w stan czuwania i przestaje ładować akumulator.

PZDR
--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2010-10-11 20:04:58
Autor: R2
prostownik z lidla

"Zyga" <zyga.dude@wp.pl> wrote in message news:4cb31772$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
Powitać

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

dzięki za link, właśnie myślałem o prostowniku na zime.....

Pozdro
Artur

Data: 2010-10-11 20:08:27
Autor: Arni
prostownik z lidla
R2 pisze:

[...]

ja tez ale o takim z funkcja konserwacji akumulatora a ten chyba nie ma?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-10-11 11:10:35
Autor: amos
prostownik z lidla
On 11 Paź, 20:08, Arni <a...@no.spam.pl> wrote:

ja tez ale o takim z funkcja konserwacji akumulatora a ten chyba nie ma?

Wedlug info na stronie to ma. Okreslaja to mianem ladowania
podtrzymujacego.

"funkcja ładowania stałego i podtrzymującego z zabezpieczeniem przed
przeciążeniem
i przed zmianą biegunów"

--
amos

Data: 2010-10-11 20:14:41
Autor: R2
prostownik z lidla

"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote
[...]

od poniedziałku 18go w sklepach lidl?

Data: 2010-10-11 20:41:21
Autor: Arni
prostownik z lidla
amos pisze:
[...]

no tak, tylko jak sie wyłącza po zaniku napiecia to i tak trzeba od czasu do czasu isc sprawdzic. Ale moze byc.

Data: 2010-10-12 01:40:21
Autor: Tmek
prostownik z lidla
Data: 2010-10-11 21:00:02
Autor: Yorick
prostownik z lidla
Dnia 11 - 10 - 2010 (poniedziałek) o godzinie 15:56, Zyga napisał(a):

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm
Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Kupiłem taki w Lidlu jesienią ubiegłego roku. Ładowałem nim zarówno
akumulatory do motocykli, jak i do samochodu. Działa i nie mam się do czego
przyczepić. W sumie uważam, że jak za te pieniądze, jest to naprawdę dobry
zakup - w ubiegłym roku dawali na nie 3 lata gwarancji (przypuszczam, że
teraz powinno być podobnie).

--
Yorick
LS 650

Data: 2010-10-11 21:04:54
Autor: J_K_K
prostownik z lidla
[...]

Mam poprzedni model (bez 6V).
Procesorowy, pilnuje 14,4 V
(przydatne np. w nowych akumulatorach samochodowych  typu Futura),
pilnuje, żeby nie przeładować,
ma też funkcję "turbo" do ładowania na mrozie.

Przy okazji pytanie - używał ktoś (tego, lub nowszego)
do ładowania akumulatorów żelowych ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-12 00:25:10
Autor: J_K_K
prostownik z lidla
Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8vtli$end$1news.onet.pl...
Przy okazji pytanie - używał ktoś (tego, lub nowszego)
do ładowania akumulatorów żelowych ?

a co za różnica ?

Niby napięcia pilnuje, aczkolwiek opisu o zastosowaniu
do żelowych brak
- w przeciwieństwie do innych "specjalnie do żelowych",
oczywiście dużo droższych ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-12 00:40:16
Autor: Koczis
prostownik z lidla
a co za różnica ?

O ile sie nie myle(jak cos to prosze mnie poprawic) to ladowarki do aku zelowych
maja mniejszy prad ladowania, czy jakos tak, aby zbytnio nie przegrzac/uszkodzic
aku.

Koczis
FZ1 Fazer

Data: 2010-10-12 09:15:17
Autor: Arni
prostownik z lidla
Koczis pisze:
[...]

W instrukcji stoi że żelowe tez ładuje

Data: 2010-10-12 09:18:02
Autor: kapec
prostownik z lidla

W instrukcji stoi że żelowe tez ładuje

Potwierdzam. Mam w aucie aku AGM, ladowalem tym prostownikiem pare raazy i jest ok. W instrukcji jest napisane, ze do ADM i zelowych trzeba ustawic program na "gwiazdke" ;)
kapec

Data: 2010-10-12 10:05:33
Autor: J_K_K
prostownik z lidla
Użytkownik <kapec@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000e78.4cb40baanewsgate.onet.pl...

[...]

Dzięki za informację - widocznie żelowe jeszcze nie były rozpowszechnione,
gdy kupowałem poprzednika, stąd brak informacji
Zaciekawiło mnie z tą gwiazdką - głównie jest to funkcja
do ładowania na mrozie, gdy napięcie spada,
czyli prostownik daje wyższe niż 14,4V - 14,8V bodajże.

Na żelowym, który mam w motorze (inicjatywa poprzedniego właściciela
- chyba jakiś UPS'owy ;-) pisze:

Napięcie ładowania przy 20C
- ciągłe: 13,4 - 13,8 V
- cykliczne: 14,4 - 15V.

Czyli mieści się w normie.
Przy użyciu prostownika "marketowego" 4/6A
(akumulator samochodowy) napięcie wzrastało pod koniec ładowania
do 15,5 - 16 V.

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-11 23:29:12
Autor: mites
prostownik z lidla
[...]

było sto razy o tym prostowniku ;)

mam go od 4 lat i bangla bez zarzutu!
ostatni raz używałem go 3 dni temu, bo aku po sezonie przy tych
niskich  temp. padł :)

ogólnie polecam!
pozdr. mitesek

Data: 2010-10-12 09:27:59
Autor: Omo
prostownik z lidla

[...]

Jedna ciekawostka o takim prostowniku:
Miałem niedoładowany akumulator, rozrusznik kręcił na aby-aby, moto nie odpalało. Podłączyłem podobny do omawianego prostownik - i d. blada, po uruchomieniu rozrusznika prostownik odłączał się - przechodził w stan czuwania, kilkunastominutowe podładowanie aku też nic nie dawało. Podłączenie klasycznego prostownika bez wypasionej elektroniki załatwiło sprawę - po kilku minutach podładowania i zakręceniu z podłączonym prostownikiem moto odpaliło. No, ale klasyczny prostownik nie ma funkcji podtrzymania.
Pozdrawiam - Omo

Data: 2010-10-12 09:34:18
Autor: Arni
prostownik z lidla
Omo pisze:

[...]

przeciez jak miałes podłaczony prostownik do akumulatora i jednoczesnie doiłes z niego prąd na rozruch to wykrywał to jako zwarcie i sie wyłączał. Tak samo jak aku rozładowany jest ponizej 7,5 v to sie nie włączy ni nie bedzie ładował

Data: 2010-10-12 09:52:39
Autor: J_K_K
prostownik z lidla
Użytkownik "Omo" <kramarek10@pf.pl> napisał w wiadomości news:i912n2$o1b$1news.onet.pl...

odpalało. Podłączyłem podobny do omawianego prostownik - i d. blada, po uruchomieniu rozrusznika prostownik odłączał się - przechodził w stan czuwania,

I bardzo dobrze - mogłeś coś "uwalić" w prostowniku
(zwłaszcza, że jakis procesor tam siedzi).
Prostowniki rozruchowe, to inna bajka
(a zwłaszcza wielkość :-)

kilkunastominutowe podładowanie aku też nic nie dawało.
W trybie * tez próbowałeś ?
(odrobinę większe napięcie - bodajże 14,8)

Ten prostownik daje stosunkowo mały prąd (3A z hakiem),
ale za to nadaje się do b. zaawansowanych akumulatorów.

Pzdr

JKK

prostownik z lidla